Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Σεμινάρια για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη στα εστιατόρια Αεροδρομίων Κύπρου

Πραγματοποιήθηκαν τις περασμένες εβδομάδες, ειδικά επιμορφωτικά σεμινάρια «Φροντίδα του Πελάτη και αύξηση των πωλήσεων», σε όλους τους υπαλλήλους της εταιρίας Cyprus Airports (F&B) Ltd εστιατορίων των Αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου. 



Σκοπός του εν λόγων σεμιναρίων είναι να συνεχίσουν οι συμμετάσχοντες να προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες ταξιδιώτες τους, με κάθε λεπτομέρεια που απορρέει από τον επαγγελματισμό. Οι συμμετάσχοντες εκπαιδεύτηκα σε νέες μεθόδους επαγγελματικής συμπεριφοράς και προετοιμάστηκαν για να αποδώσουν επαγγελματικά κατά την διάρκεια των νέας τουριστικής περιόδου. Ενημερώθηκαν επίσης πόσο σημαντικό είναι η φροντίδα για την ασφάλεια στους χώρους των αεροδρομίων. Τα σεμινάρια παρουσίασε ο εκπαιδευτής, ειδικός σε θέματα Τουρισμού και επιμόρφωσης Κος Μιχάλης Δημοσθένους από το οργανισμό ΕΛΠΙΣ Τουρισμού & Επιμόρφωσης.

Η Cyprus Airports (F&B) Ltd ιδρύθηκε το 2007 και είναι μια κοινοπραξία μεταξύ των Ομίλων Ermes Group, του Ομίλου Σιακόλα, Αer Rianta International (Middle – East), SSP International και Louis Group. Η κοινοπραξία Cyprus Airports (F&B) Ltd είναι η διαχειρίστρια εταιρεία των επισιτιστικών υπηρεσιών στα διεθνή αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: