Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Δείτε τι λέγει ο πατέρας του άτυχου στρατιώτη που έχασε την ζωή του στην Ελλάδα μετά από ανατροπή τάνκ

Οργισμένος ο πατέρας του 20χρονου πεζοναύτη Στάθη Κρόκου, που έχασε τη ζωή του τα ξημερώματα, όταν το τανκ που οδηγούσε ανετράπη σε παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της περιοχής Συκάμινο λέει:





«Τι να μου πουν; Αυτοί προσπαθούν να δικαιολογηθούν. Υπάρχει περίπτωση ένας άνθρωπος που έχει εκπαιδευτεί 15 μέρες να οδηγήσει ένα άρμα. Τι άρμα ήταν αυτό; Είχε φρένα; Είχε τιμόνια; Τι ήταν αυτό;».

Πρώτος έμαθε για την τραγωδία που βύθισε στο πένθος τις ένοπλες δυνάμεις και συγκλόνισε τη χώρα ο πατέρας του 20χρονου και με τρεμάμενη φωνή είπε:

«Με πήρε τηλέφωνο ο διοικητής του, αλλά δεν μου είπε την αλήθεια. Μου είπανε ότι το παιδί έχει χτυπήσει! Έφυγα εγώ κατευθείαν από τη δουλειά μου και πήγα στο 401. Εκεί έμαθα ότι το παιδί ήταν πεθαμένο από νωρίς το πρωί! Προσπαθούν να δικαιολογηθούν! Είναι δυνατόν να βάλουν έναν άνθρωπο που έχει εκπαιδευτεί 15 μέρες να οδηγήσει ένα τάνκ; Και γιατί σε άλλα άρματα είναι όλοι οι μόνιμοι, υπάλληλοι του στρατού και σε αυτό το άρμα βάλανε μόνο έναν κληρωτό; Ένα παιδί, το οποίο δεν έχει εμπειρία…!»

Ο 20χρονος δεν ήθελε να οδηγήσει το άρμα: «Ο Στάθης εκπαιδεύτηκε 4 εβδομάδες στο Βόλο, εκπαιδεύτηκε και να κάνει συντήρηση αλλά και να οδηγάει. Την Δευτέρα το πρωί όμως που τον πήγα στο στρατόπεδο επειδή είχε βγει με άδεια μου είπε: ''Μπαμπά δεν θέλω να οδηγήσω, με πιέζουνε μπαμπά, δεν θέλω να οδηγήσω, δεν μπορώ!''»

Τι είπαν στον πατέρα

«Λέει ότι έπεσε το άρμα, αναποδογύρισε, ήταν ακόμα ένα παιδί μέσα. Αλλά ο δικός μου ήταν ο οδηγός και καθόταν μπροστά, στη μέση του άρματος και δεν μπόρεσε να βγει!»

Οι στρατιωτικοί προσπαθούν διαπιστώσουν αν η τραγωδία οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος του άτυχου πεζοναύτη ή αν ευθύνεται σε βλάβη του οχήματος.

Ο πατέρας του 20χρονου, Κυριάκος Κρόκος ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ότι το παιδί του δεν είχε επαρκή εκπαίδευση για να το οδηγήσει!

Όταν ο πατέρας μιλά για τον χαρακτήρα του παιδιού του λυγίζει: «Ήταν ένα χαρούμενο παιδί και τον αγαπούσαν όλοι!»

Ψελλίζοντας σχεδόν είπε: «Ο πόνος είναι μεγάλος, δεν ήθελα να βγω στην τηλεόραση, αλλά βγήκα για να πω ότι το παιδί μου ανεκπαίδευτο, το βάλανε σε ένα άρμα, για να πάει που; Οι μόνιμοι που ήταν; Έμαθα ότι πίσω του υπήρχε ένα λεωφορείο γεμάτο μόνιμους! Δική μου παράκληση είναι, αφού εγώ είμαι ο πατέρας και εγώ αύριο θα αποχαιρετίσω το παιδί μου, να εκπαιδεύετε τους φαντάρους και να μην τους βάζετε ανεκπαίδευτους να κάνουν πράγματα που δεν γνωρίζουν… Είναι κρίμα να χάνονται ζωές!»

Με δάκρυα στα μάτια ο τραγικός πατέρας του Στάθη είπε: «Είμαι περήφανος για το παιδί μου, γιατί ήταν ένα αληθινό κομάντο!»



Πηγή: ''ΣΚΑΙ 8''

Δεν υπάρχουν σχόλια: