Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η Κύπρια που συγκλόνισε το Britain got a talent δεν κατάφερε να πάει τελικό!


Δεν κατάφερε να μπει στην τελική δεκάδα του Britain got a talent η Κύπρια Αλίκη Χρυσοχού της οποίας η ιστορία συγκλόνισε τόσο την Μεγάλη Βρετανία όσο και το νησί μας «Είμαι ευλογημένη που είμαι εδώ σήμερα. Πριν μερικά χρόνια οι γιατροί μου είπαν ότι έχω εγκεφαλίτιδα. Όλα όσα είχα μάθει να κάνω ως μωρό εξαφανίστηκαν. Δεν μπορούσα να μιλήσω, διαβάσω, γράψω ή περπατήσω. 

Η μητέρα μου έπρεπε να κάνει τα πάντα για μένα. Να με ταΐζει και να με κάνει μπάνιο. Μέχρι που μια νύχτα που ήμασταν στο νοσοκομείο, άρχισε να μου τραγουδά. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ανταποκρίθηκα σε οποιοδήποτε ερέθισμα μετά από πολύ καιρό» ήταν τα λόγια της και όταν οι κριτές άκουσαν την εκπληκτική φωνή της δάκρυσαν. Στον χθεσινό ημιτελικό όλο το θέατρο που γυρίζεται το σόου  αλλά και η κριτική επιτροπή σηκώθηκαν όρθιοι χειροκροτώντας μετά το τέλος της εμφάνισης της αλλά λόγω του ότι η ψηφοφορία ήταν μόνο από κοινό δεν κατάφερε να μπει στον τελικό. Σε μας είναι νικήτρια στις καρδιές μας.

showbiz.com.cy
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: