Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Το μοντέλο Θάλεια Δημοσθένους θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό miss international Bikini in the World στην Κίνα


 

Το μοντέλο Θάλεια Δημοσθένους, 20 ετών από την Λάρνακα θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss international Bikini in the World που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Αυγούστου 2014 στην Κίνα. 
Η Θάλεια σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ αναφέρθηκε γενικά στον διαγωνισμό ομορφιάς της Κίνας, στις προοπτικές που της ανοίγονται, στην έως τώρα πορεία της στον χώρο αλλά και στα μελλοντικά της σχέδια.
Δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την μάνατζέρ της Σταυρούλα Νικολάου, ιδιοκτήτρια του Prestige Models Show Production.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται Καλή Επιτυχία!!! 
 

1.       1. Θάλεια είσαι επαγγελματίας μοντέλο και θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss international Bikini in the World που θα γίνει στην Κίνα. Πες μας μερικά πράγματα για τον διαγωνισμό.
Καταρχάς θέλω να πω πόσο περήφανη νιώθω για το νησί μας και τυχερή που έχω την ευκαιρία να το αντιπροσωπεύσω. Αυτός ο διαγωνισμός είναι κάτι μαγικό και μια ανεπανάληπτη εμπειρία για την κάθε κοπέλα . Τεράστιες παραγωγές , οι καλύτεροι σχεδιαστές και φυσικά η διαφορετική κουλτούρα της μιας κοπέλας με την άλλη . Θα διαγωνιστούμε περισσότερες από 60 χώρες .



2.                  Πως προέκυψε αυτή η συμμετοχή σου και πως έγινε η επιλογή;
Η συμμετοχή μου πρόεκυψε μετά από κάποια χρόνια προετοιμασίας στο χώρο...
Αποφάσισα να λάβω μέρος στον διαγωνισμό ομορφιάς 2012 όπου και κέρδισα τον τίτλο της μις γιανγκ.  Από εκεί εκπροσώπησα τη χώρα μας στη Μαλαισία και τώρα προέκυψε αυτό μέσα από ένα τηλέφωνο απ την αγαπημένη μου μάνατζερ Σταυρούλα Νικολάου  ! Ενθουσιάστηκα και αμέσως είπα το ναι .  Είναι πολύ ξεχωριστό ταξίδι και δεν βλέπω τη στιγμή να ζήσω την εμπειρία

3. Τι σημαίνει αυτός ο διαγωνισμός ομορφιάς για σένα; Πιστεύεις ότι θα σου ανοίξουν πόρτες για δουλειά στο εξωτερικό;  
Eδώ θα ήθελα να τονίσω ότι προτεραιότητα στη ζωή μου τη συγκεκριμένη στιγμή είναι οι σπουδές μου. Eίναι ο πιο σημαντικός τομέας και δίνω όλη τη βαρύτητα εκεί.. Φυσικά και σημαίνει όχι απλά κάτι αλλά πολλά..  Πάνω απ όλα όπως είχα πει και πιο πάνω είναι η εμπειρία και οι δημόσιες σχέσεις που αποκτάς καθ’όλη τη διάρκεια αυτού του διαγωνισμού . Για να είμαστε όμως και ειλικρινής η κάθε κοπέλα έχει τους δικούς της προσωπικούς στόχους έτσι και εγώ .
Συγχρόνως όμως θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ επαγγελματικά στο χώρο ίσως στο εξωτερικό.  Να γνωρίσω άλλους ανθρώπους νέους με άλλη λογική κουλτούρα και τρόπο ζωής.  Αυτό είναι σίγουρα ένα όνειρο ζωής για τη κάθε κοπέλα που ασχολείται  μέσα σε αυτό το χώρο.



4.         Έχεις διακριθεί σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Είχα διακριθεί σε διαγωνισμό ομορφιάς μις τουρισμός 2012 και πήρα τον τίτλο miss γιανκ 2012

5.         Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ; Απαιτούνται θυσίες;
Από μικρή έκλεβα τα παπούτσια της μητέρας μου και περπατούσα στο σπίτι , σε γενέθλια  και όπου μπορούσα να είμαι άνετη και με θεατές πάντα..  Όποιος με ρωτούσε μικρό κοριτσάκι τι είναι αυτό που θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω … απαντούσα με γεμάτο στόμα " φωτωμελο " αχαχαχα δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την ατάκα .
Έτσι τα χρόνια περνούσαν και το κοριτσάκι έφθασε πια στην εφηβεία . Εκεί με βρήκαν από μια άλλη σχολή και μου είχαν πει να ασχοληθώ , έτσι και το έκανα ..
Έκανα fashion shows , φωτογραφήσεις και έτσι κατάλαβα ότι μου ταιριάζει απόλυτα και το ακολουθώ επαγγελματικά ...
Το ένα έφερε το άλλο και έλαβα μέρος στο πρώτο μου διαγωνισμό. Οι θυσίες είναι σχετικό ! Είναι  κάτι που αγαπώ και κάνω σε λογικά πάντα πλαίσια αυτά που πρέπει για να  μπορώ να το υποστηρίζω .. Όλες οι δουλειές έχουν τα δύσκολα τους αλλά ο βαθμός δυσκολίας έρχεται απ’ την πόση αγάπη έχεις, για το κάθε τι που κάνουμε στη ζωή μας ανεξαρτήτως αν είναι επαγγελματικό αυτό,



6.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Για να είμαι ειλικρινής είναι πολύ δύσκολο όχι τόσο  να μπεις  όσο  να εξαλλαχθείς . Είναι τόσο ανταγωνιστικός ο συγκεκριμένος  χώρος που απαιτεί πλήρη πειθαρχία ,  ωριμότητα και σίγουρα πολύ προσπάθεια και αγάπη .. Αν αγαπάς τόσο πολύ αυτό που κανείς και δείχνεις την απαραίτητη υπομονή , όλα θα έρθουν με τη σειρά τους. Εκεί είναι που δικαιώνεσαι  ..



7. Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ, για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Δεν θα ήθελα να πω κάτι που να είναι απόλυτα σίγουρα όμως είναι σημαντικό να  έχεις γερές βάσεις αλλά και καλές διασυνδέσεις ..
Ευτυχώς ή δυστυχώς η δουλειά κάποια στιγμή εκτιμάται και  έτσι αργά η γρήγορα οποίος και να είναι ο λόγος που βρίσκεσαι στο χώρο θα εμφανίζονται άτομα που πραγματικά αξίζουν να είναι εκεί και είναι το πάθος και ο στόχος  τους.



  1. Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Είχα προτάσεις από το εξωτερικό τις οποίες αρνήθηκα λόγω του νεαρού της ηλικίαs μου. Είχα και πιο πρόσφατα για Αγγλία κάποιες  φωτογραφήσεις σε διάφορες πόλεις και στούντιος για ρούχα. Κι εκεί αρνήθηκα γιατί ο χρόνος που είχα να το σκεφτώ ήταν πολύ λίγος και ήμουνα πιεσμένη με τα μαθήματα του πανεπιστημίου.  Τώρα όμως το μετανιώνω και μακάρι να βρεθεί ξανά η ευκαιρία στο δρόμο μου για μια πιο μεγάλη και σοβαρή δουλειά στο εξωτερικό. Αυτή τη φορά  θα την αρπάξω δίχως δεύτερη σκέψη την ευκαιρία . Σίγουρα είναι μέσα στα σχέδια μου να δουλέψω εξωτερικό.


  1. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο;
Σίγουρα έχω! Για εμένα  πρότυπο είναι η Αλεσάντρα Αμπρόσιο. Η γυναίκα εκτός από φανταστικό κορμί και πανέμορφο πρόσωπο  είναι τοπ μοντέλ καταπληκτική στη δουλειά της.  Τη θαυμάζω που είναι και καλή μάνα και σύζυγος.



  1. Με ποια μοντέλα και ποιους οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με το μοντέλο και πρώην miss Κύπρος Oρθοδοξία Παναγή , με τη σταρ Κύπρος Δήμητρα Oλυμπίου , την Κατερίνα Κακούση όπως και με άλλες κοπέλες καταξιωμένες του χώρου.. Επίσης  έχω συνεργαστεί  με 64 καταξιωμένα μοντέλα από όπου η κάθε μια προερχόταν από διαφορετική χώρα.  Τώρα με σχεδιαστές και οίκους  έχω συνεργαστεί με τον Ρόμπι Ράιαν  ο οποίος είναι καταπληκτικός σχεδιαστής και τον  οίκο Μπορέλι .. όπως και με αλλά μεγάλα ονόματα τα οποία είχα την τιμή στη Μαλαισία όχι μόνο να συναντήσω αλλά και να συνεργαστώ μαζί τουs όπως ο μεγάλος οίκος ρολογιών Αλεξάντρερ Κρίστι .


  1. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;

Σπουδές όχι στο μόντελινγκ αλλά παρακολουθούσα για χρόνια μαθήματα για το τρόπο που πρέπει να περπατάμε , να μιλάμε και να έχουμε καλούς τρόπους. Τώρα είμαι φοιτήτρια στην Αγγλία στο University of Derby και ακολουθώ τον κλάδο του μάρκετινγκ και διαφήμισης

Δεν υπάρχουν σχόλια: