Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Το μοντέλο Μελανή Χαραλάμπους θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss universe bikini στην Κίνα


Η 19χρονη Μελανή Χαραλάμπους, μοντέλο από την Λεμεσό θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς  miss universe bikini στην Κίνα. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ έκανε αναφορά στον συγκεκριμένο διαγωνισμό και στο πως προέκυψε η συμμετοχή της, Αναφέρθηκε γενικά στο μόντελινγκ και στους στόχους που έχει. Στάθηκε στις έως τώρα συνεργασίες που έκανε με επώνυμα μοντέλα και οίκους μόδας.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στο νεαρό μοντέλο από την Λεμεσό Καλή Επιτυχία!!!



1.         Μελανή είσαι επαγγελματίας μοντέλο και θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss universe bikini που θα γίνει στην Κίνα. Πες μας μερικά πράγματα για τον διαγωνισμό.
Γνωρίζω πως θα λάβουν πολλά κράτη από όλο τον κόσμο . Αναμφίβολα ο διαγωνισμός αυτός δίνει την ευκαιρία όχι σε μένα προσωπικά αλλά και σε άλλες κοπέλες  να προάγουν την τους θεσμούς και τις αξίες της χώρας τους . Η κάθε κοπέλα ξεχωριστά με το δικό της στυλ και άποψη θα εκπροσωπήσει την χώρα της με τον καλύτερο τρόπο . Επίσης θα έχουν την ευκαιρία τα μοντέλα να ανταλλάξουν  απόψεις μεταξύ τους . Με μεγάλη μου χαρά επιλέχθηκα να εκπροσωπήσω την χώρα μου και θα προσπαθήσω να επίτευξη τους στόχους μου .




2.         Πως προέκυψε αυτή η συμμετοχή σου και πως έγινε η επιλογή;
Η συμμετοχή μου προέκυψε μετά από εισήγηση της Σταυρούλας Νικολάου πρόεδρο διεθνών διαγωνισμών ομορφιάς την οποία ευχαριστώ πολύ που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία να λάβω μέρος σε ένα παγκόσμιο διαγωνισμό με τόσο μεγάλο κύρος . Έτσι αποφασίσαμε να στείλουμε κάποιες από τις φωτογραφίες μου στην κριτική επιτροπή του διαγωνισμού . Απ’  ότι φαίνεται άρεσαν η φωτογραφίες μου στην κριτική επιτροπή και επιλέχθηκα να λάβω μέρος σε αυτό τον διαγωνισμό .

3. Τι σημαίνει αυτός ο διαγωνισμός ομορφιάς για σένα; Πιστεύεις ότι θα σου ανοίξουν πόρτες για δουλειά στο εξωτερικό;  
Για μένα ο διαγωνισμός είναι ένα όνειρο ζωής . Το να εκπροσωπείς την χώρα σου σε ένα παγκόσμιο διαγωνισμό όπου πολλές χιλιάδες άνθρωποι θα δουν τον διαγωνισμό και θα προβληθεί η χώρα μου που στην προκειμένη περίπτωση είναι ένα μικρό νησί στο χάρτη . Θέλω να είμαι καλά προετοιμασμένη να προβάλω μια επαγγελματική δουλεία . Είναι λογικό πως πολλοί άνθρωποι του χώρου της μόδας θα παρακολουθήσουν τον διαγωνισμό και κάποια μοντέλα θα τα επιλέξουν για διάφορες δουλείες . Έτσι ελπίζω ότι με την δουλειά που θα παρουσιάσω στο εξωτερικό και με την προβολή μου θα έχω την ευκαιρία με την βοήθεια των σχεδιαστών να δουλέψω στο εξωτερικό αυτή είναι και η φιλοδοξία μου .

  1. Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ; Απαιτούνται θυσίες;
Αρχικά ξεκίνησα το μόντελινγκ για να αποκτήσω περισσότερες γνώσεις για το μελλοντικό μου επάγγελμα που είναι η φωτογραφεία αλλά καθώς περνούσε ο καιρός άρχισα να βλέπω όλο και ποιό συναρπαστικό όλο αυτό έτσι άρχισα να ασχολούμαι και με το μόντελινγκ όπου πλέον είναι η αδυναμία μου.




5.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Είναι εύκολο να μπεις σε αυτό τον χώρο αλλά δύσκολο να πετύχεις . Σίγουρα η διασυνδέσεις στο χώρο της μόδας είναι θετικό για την μετέπιπτα πορεία ενός μοντέλου στον χώρο, όμως πιστεύω αν ένα μοντέλο εκτός από τις κατάλληλες αναλογίες ομορφιάς  πρέπει να έχει και μυαλό γιατί αυτός ο χώρος έχει πολλές παγίδες .Αν θέλει ένα μοντέλο να επακολουθήσει αυτό τον χώρο πρέπει να κάνει πολλές θυσίες , πρέπει να δουλέψει σκληρά, με πείσμα και αγάπη .

6. Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ, για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Ως ένα σημείο ναι ! Αλλά εξαρτάται από το άτομο του κάθε μοντέλου αλλά και το πόση αγάπη θα του δώσει για να πετύχει.



7.         Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Τώρα  κάνω τα πρώτα μου βήματα στο μόντελινγκ .Ακόμη δεν έχω προτάσεις από το εξωτερικό γιατί δεν το έχω δοκιμάσει τώρα θα μου δοθεί η ευκαιρία μέσο του διαγωνισμού ευελπιστώ στο μέλλον να υλοποιηθούν οι στόχοι μου .

  1. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο;
Το πρότυπο μου είναι η Βίκυ Καγιά λόγω του ότι ασχολείται εδώ και χρόνια στο χώρο σε διάφορους τομείς της σοόουμπιζ . Επεκτάθηκε και δεν έμεινε μόνο στον χώρο του μοντελινγκ . Η επιχειρηματικότητα και η διπλωματικότητα που την διακατέχουν φανερώνουν τον δυναμισμό και την εξυπνάδα της . Έχω μάθει αρκετά πράγματα από αυτήν και όνειρο μου είναι  να συνεργαστώ με μεγάλους οίκους μόδας στο εξωτερικό όσο και στην χώρα μου όπως είχε κάνει η Βίκυ Καγιά .



9.         Με ποια μοντέλα και ποιους οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με διάφορους οίκους μόδας στην Κύπρο όπως με την Μέλια lether , Foshini , Ermarolla , Σόλωνα κ.α  και με επώνυμα μοντέλα της Κύπρου .


  1.  Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;
Έχω παρακολουθήσει μαθήματα μόντελινγκ . Ασχολούμαι με την φωτογραφία ερασιτεχνικά προς το παρόν μέχρι να φύγω για σπουδές στην Ελλάδα για να εκπληρώσω το όνειρο μου να γίνω φωτογράφος .


Δεν υπάρχουν σχόλια: