Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Η πανέμορφη Σουζάνα Πασειννίδου από την Θεσσαλονίκη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό “World Bikini Model International 2014”


Το πανέμορφο μοντέλο Σουζάνα Πασειννίδου 26 ετών από την Θεσσαλονίκη, που διαμένει μόνιμα στην Λεμεσό θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό ομορφιάς που θα γίνει στην Κίνα στις 28 Αυγούστου, “World Bikini Model International 2014”.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, έκανε αναφορά για την συμμετοχή της σε αυτό τον διαγωνισμό, στην πορεία της στον χώρο του μόντελινγκ και στις διακρίσεις της αλλά και  στα σχέδιά της για το μέλλον. Η Σουζάνα δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την πρόεδρο του Οργανισμού ομορφιάς Κύπρου και Ελλάδας  Σταυρούλα Νικολάου για την βοήθειά της.

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Σουζάνα Καλή Επιτυχία!!!




1.         Σουζάνα είσαι επαγγελματίας μοντέλο και θα εκπροσωπήσεις την Ελλάδα στον διαγωνισμό ομορφιάς “World Bikini Model International 2014”που θα γίνει στην Κίνα. Πως προέκυψε αυτή η συμμετοχή σου και πως έγινε η επιλογή;
Το 2011 κέρδισα τον τίτλο miss model international στην Αθήνα και με πήρε η πρόεδρος του Οργανισμού ομορφιάς Ελλάδας και Κύπρου η κ. Σταυρούλα Νικολάου την οποία γνωρίζω πολλά χρόνια. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις και την ευχαριστώ γι’ αυτά που έχει κάνει για μένα.



2. Μένεις μόνιμα στην Κύπρο; Από ποιο μέρος της Ελλάδας είσαι;
Είμαι από Θεσσαλονίκη αλλά μένω μόνιμα στην Κύπρο τα τελευταία 20 χρόνια.

3. Τι σημαίνει αυτός ο διαγωνισμός ομορφιάς για σένα; Πιστεύεις ότι θα σου ανοίξουν πόρτες για δουλειά στο εξωτερικό;  
Τα πάντα στην ζωή τα αντιμετωπίζω ως εμπειρίες. Άρα αυτός ο διαγωνισμός της Κίνας δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο για μένα. Είναι μια εμπειρία λοιπόν που θέλω να την ζήσω και αν μέσα από αυτήν ανοίξουν κάποιες πόρτες για δουλειά στο εξωτερικό, σίγουρα θα είναι κάτι σπουδαίο για μένα. 



4.         Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Ναι στην Αθήνα στον διαγωνισμό ομορφιάς miss tourism international.

5.         Έχεις διακριθεί σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Έχω κερδίσει τον τίτλο miss model international.



6.         Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ; Απαιτούνται θυσίες;
Το να ασχοληθώ με το μόντελινγκ δεν ήταν κάποια απόφαση που πήρα. Ήρθε στην ζωή μου εντελώς ξαφνικά και στην πορεία ανακάλυψα ότι αυτό το πράγμα μου αρέσει.
Χρειάζονται όμως ώρες από τον χρόνο σου, που πρέπει να αφιερώνει; Είτε σε φωτογραφήσεις είτε σε fashion shows τα οποία μπορεί να διαρκέσουν 7 και 8 ώρες. Άρα, δεν μου απομένει σχεδόν καθόλου ελεύθερος χρόνος  για να κάνω πράγματα για μένα.




7.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Πλέον τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα σε σύγκριση με παλαιότερα χρόνια. Οι κοπέλες που ασχολούνται με το μόντελινγκ είναι πάρα πολλές και δουλεύουν με ελάχιστα χρήματα έως και δωρεάν.



8. Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ, για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Όχι απαραίτητα. Εγώ όταν ξεκίνησα δεν είχα διασυνδέσεις μέσα από τον χώρο. Μέσα από την δουλειά μου γνώρισα κάποια άτομα αλλά σίγουρα δεν ήταν ο λόγος για να συνεχίσω να δουλεύω.

9.         Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Αυτή την περίοδο δεν έχω κάτι συγκεκριμένο.



10.       Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο;
Υπάρχουν πάρα πολλά αξιόλογα και όμορφα μοντέλα αλλά κάποιο συγκεκριμένο δεν έχω ωε πρότυπο.



11.              Με ποια μοντέλα και ποιους οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Στην έως τώρα πορεία μου έχω ασχοληθεί με πολλούς αξιόλογους σχεδιαστές και μοντέλα.


12.              Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;

Έχω σπουδάσει accounting and finance στην Αγγλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: