Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Δείτε γιατί φορούσε για 2.5 χρόνια μάσκα

Λίγο περισσότερο από δυο χρόνια πέρασαν για να τελειώσει το μαρτύριο της Ντόνα Βουλίν, η οποία έκρυβε το πρόσωπο της, με μια μάσκα μετά από επίθεση που δέχθηκε, μέσα στο σπίτι της, στην Αυστραλία.

Η 28χρονη έπεσε θύμα της ομορφιάς της καθώς μία γυναίκα η οποία την ζήλευε παθολογικά την περιέλουσε με… οινόπνευμα και της… έβαλε φωτιά! Το ανατριχιαστικό περιστατικό συνέβη τον Φεβρουάριο του 2012 και άλλαξε τη ζωή της εντελώς…

Εκείνη ήταν ξαπλωμένη στον καναπέ της όταν άκουσε μία γυναικεία φωνή να της ψιθυρίζει: «Γεια σου Ντάνα». Πίσω από την φωνή κρυβόταν η Νάταλι Ντιμιτρόβσκα, η οποία είχε χωρίσει από τον σύζυγο της Έντιν, που είχε γνωρίσει το θύμα της επίθεσης, σε ένα πρωτοχρονιάτικο πάρτι.


1412294928067_wps_23_Dana01_jpg.jpg

Η γυναίκα πίστευε ότι η 28χρονη ήταν η πέτρα του σκανδάλου και ο λόγος του διαζυγίου και τυφλωμένη από τη ζήλεια προχώρησε στην φρικιαστική επίθεση, ενώ τον άφησε να καεί ζωντανή και εξαφανίστηκε. Οι γείτονες κατάλαβαν τι είχε συμβεί γιατί χτύπησε ο συναγερμός του σπιτιού της και έτσι την μετέφεραν στο νοσοκομείο του Perth. Όταν η μητέρα της την αντίκρισε εκεί είπε πως ήταν αγνώριστη.

1412295190887_wps_31_01_jpg.jpg

Η 28χρονη έπεσε σε κώμα και μόλις ξύπνησε αναγκάστηκε να φορέσει φόρμα συμπίεσης και μάσκα στο πρόσωπο, καθώς υπέφερε από τα εγκαύματα που είχε σε ολόκληρο το κορμί της.

1412295012200_wps_27_A_supplied_image_obtained.jpg

«Η ζωή μου δεν είναι πια η ίδια. Η εξωτερική εμφάνιση είναι μία αναπαράσταση του εσωτερικού μας κόσμου, δεν είμαι εγώ, το δέρμα, τα εγκαύματα και οι ουλές είναι κομμάτι μου πια, αλλά δεν είμαι εγώ. Δεν θα μπορώ πια να φορέσω σκουλαρίκια, ούτε έχω μαλλιά να χτενίσω. Κοιτάζοντας στον καθρέφτη βλέπω κάποιον που ξέρω και κάποιον που δεν ξέρω. Βγάζει νόημα αυτό;», είχε πει λίγο μετά την επίθεση.

1412294999748_wps_25_A_supplied_image_obtained.jpg

Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των μηνών, μπήκε στο χειρουργείο περισσότερες από 30 φορές και το πρόσωπό της άρχισε να θυμίζει και πάλι την γυναίκα που ήταν πριν από το μαρτύριο της.

1412510997755_wps_7_Dana_Vulin_THE_GIRL_BEHIN.jpg

«Θα ήταν πιο εύκολο για μένα να πεθάνω αλλά ποτέ δεν έχω πάρει τον εύκολο δρόμο. Μακάρι να  μπορούσα να γυρίσω πίσω τον χρόνο και να μην είχα καεί, να μην είχα τις ουλές πάνω μου αλλά αν με ρωτάτε πως νιώθω για το σώμα μου θα σας απαντήσω πως είμαι περήφανη γι' αυτό».


1412512104851_wps_13_Dana_Vulin_THE_GIRL_BEHIN.jpg

Την Κυριακή σε μια επίδειξη μόδας, έβγαλε τη μάσκα, που έκρυβε για λίγο παραπάνω από δύο χρόνια το πρόσωπό της και αποκάλυψε μία ακόμη μάχη που έδωσε- την μάχη με τον καρκίνο!

1412512241066_wps_15_Dana_suffered_third_degre.jpg

Όπως δήλωσε, χαμογελώντας πια, αφού είχε αποκαλύψει το νέο της πρόσωπο, τον περασμένο Οκτώβριο, «πάγωσε» όταν ο γιατρός της, της ανακοίνωσε πως πάσχει από καρκίνο της μήτρας. Ωστόσο, υπεβλήθη σε εγχείρηση αφαίρεσης όγκου και κέρδισε και αυτή τη μάχη.


1412579198877_wps_3_Dana_suffered_third_degre.jpg

Τώρα έρχονται όμορφότερες μέρες για εκείνη, η οποία άφησε πίσω της την κόλαση που πέρασε και παρέδωσε μαθήματα ψυχικής δύναμης και θέλησης για ζωή!


1412513988750_wps_1_Dana_suffered_third_degre.jpg

1412511955166_wps_12_Dana_Vulin_THE_GIRL_BEHIN.jpg

1412511772350_wps_10_Dana_Vulin_THE_GIRL_BEHIN.jpg




star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: