Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ με την ηθοποιό Ιωάννα Πολυνείκη


Για όλους και για όλα μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ η Κύπρια ηθοποιός Ιωάννα Πολυνείκη, που παίζει φέτος στην πετυχημένη σειρά του ΣΙΓΜΑ «Επτά Ουρανοί».
Μας μίλησε για την έως τώρα πορεία της στον χώρο, για τις πολύ καλές συνεργασίες που είχε σε Ελλάδα και Κύπρο, για την συμμετοχή της στο dansing for you αλλά και για την προσωπική της ζωή.
Η Ιωάννα από την Πάφο αλλά μόνιμη κάτοικος Λάρνακας είναι ένας δυναμικός χαρακτήρας με τσαμπουκά. Ταυτόχρονα όμως είναι γλυκιά, ήρεμη και ευαίσθητη.




  1. Ιωάννα κατ’ αρχήν να σε ευχαριστήσουμε που μας έδωσες αυτή την συνέντευξη. Είσαι ηθοποιός. Πες μας μερικά πράγματα για την έως τώρα σταδιοδρομία σου. Που σπούδασες και τι έχεις καταφέρει στον χώρο.
Σπούδασα στην σχολή του Νίκου Βασταρδή ¨"ΘΕΜΕΛΙΟ" όπου αποφοίτησα το 2002 με άριστα. Έζησα 10 χρόνια στην Αθήνα όπου συνεργάστηκα με όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και με πολλά θέατρα. Ξεχωρίζω τις συνεργασίες μου με τον Μανούσο Μανουσάκη όπου ήταν και η αρχή της τηλεοπτικής μου καριέρας. Ξεχωρίζω την συνεργασία μου με αξιόλογους ηθοποιός όπως Κώστας Καζάκος, Λάκης Κομνηνός, Αντιγόνη Βαλάκου, Χρίστο Βαλαβανίδη, Αλέκο Συσσοβίτη, Γιώργο Νιννιό, Άννα Αδριανού, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Νότη Μαυρουδή, Ιωάννη Παπαζήση και πολλούς άλλους.
Ήρθα στην Κύπρο το 2010 και ήμουν μόνιμο μέλος του Θεάτρου Σκάλα μέχρι σήμερα. Τηλεοπτικά συμμετείχα στην Λίμνη, Ελένη η Πόρνη, Νιώσω με, στην ταινία Το Πουλί της Κύπρου και στην ταινία wispers του Αντρέα Κυριάκου. Πρόκειται για αξιόλογη ταινία μικρού μήκους που παίχτηκε σε περισσότερα από 20 φεστιβάλ εκτός Κύπρου. 

  1. Φέτος σε βλέπουμε στην καταπληκτική σειρά του ΣΙΓΜΑ «Επτά Ουρανοί» σε ένα βασικό ρόλο. Πως προέκυψε η συνεργασία σου αυτή;
Δήλωσα το ενδιαφέρον μου για μια θέση στην σειρά στο Δ. Τοκαρή και μετά από μια συνάντηση που είχαμε συμφωνήσαμε για τον ρόλο της "Ιφιγένειας". 

Είμαι πολύ ευτυχής που ανήκω στην οικογένεια των Επτά Ουρανών. 





  1. Πως θα χαρακτήριζες την κατάσταση στην Κύπρο για τους ηθοποιούς;
Η κατάσταση στην Κύπρο για τους ηθοποιούς θα έλεγα είναι δύσκολη, γεμάτη εκπλήξεις, απογοητεύσεις, με κάποιες στιγμές μαγείας και ομορφιάς όπως ακριβώς είναι και η δουλειά αυτή.

  1. Στην Ελλάδα και γενικά στο εξωτερικό είναι καλύτερα τα πράγματα;
Από οικονομικής άποψης θα έλεγα σίγουρα από την Ελλάδα είναι σαφώς καλύτερα, σε δημιουργικό και καλλιτεχνικό επίπεδο σαφώς απέχουμε έτη φωτός.




  1. Αν υπάρξουν προτάσεις μπορεί να σε δούμε και στο εξωτερικό;
Στην Ελλάδα δεν ξαναγυρίζω, τώρα για τόσο εκτός συνόρων, δεν το έψαξα ποτέ για να περιμένω κάποια πρόταση αλλά και η αλήθεια δεν την προσδοκώ, αν έρθει ουρανοκατέβατα τότε ναι, θα είναι θεόσταλτη και θα την ακολουθήσω.

  1. Πέρυσι σε είδαμε στο dansing for you του ΜΕΓΚΑ. Διαγωνίστηκες στον χορό. Πως αποφάσισες να λάβεις μέρος;
Ναι, μου έγινε η πρόταση από την παράγωγη, μου άρεσε πολύ η ιδέα να συμμετέχω και έτσι και το έκανα. Κέρδισα πολλά από αυτή την εμπειρία!



  1. Πως θα χαρακτήριζες τα διάφορα τάλεντ σοου της τηλεόρασης;
Είμαι κάθετη. Δεν μου αρέσουν, με ενοχλούν που υπάρχουν. Με  θύμωσε πολύ όταν άκουσα για το νέο σόου που έχει να κάνει με παιδιά και το τραγούδι. Με ενοχλεί που στο βωμό της δημοσιότητας τα απωθημένα και οι φιλοδοξίες αρρώστων γονιών θυσιάζονται χαρισματικά πλασματάκια.  Θεωρώ πως μόνο θα βλάψουν τα παιδιά, θα τους προσφέρουν μια ανώφελη δημοσιότητα που θα λήξει, όπως λήγει το γάλα στο ψυγείο και η ζημιά στον ψυχικό τους κόσμο θα τα στιγματίσει βαριά.




  1. Στους «Επτά Ουρανούς» σε βλέπουμε σε ένα ρόλο δυναμικό. Είσαι μια καθηγήτρια με τσαμπουκά και τσαγανό. Πως  είσαι στην προσωπική σου ζωή;
Στην προσωπική μου ζωή είμαι χειρότερη, έχω διπλή όψη. Φαίνομαι γλυκιά και ήρεμη γεμάτη ενέργεια. Εύκολα μετατρέπομαι σε ένα τέρας, θυμώνω εύκολα. Ο τσαμπουκάς μου είναι ανεξέλεγκτος, ιδίως όταν χάνω το δίκιο μου.
 Είμαι ανυπόμονη, είμαι στοργική με τους ανθρώπους  που αγαπώ, αλλά και πολύ απαιτητική.
Χάνομαι  για ώρες σε ένα άλλο κόσμο εντελώς δικό μου, είμαι πολύ επιλεκτική με φιλίες, είμαι τρομερά κυκλοθυμική, με μικρές περιόδους κατάθλιψης, αθεράπευτα ονειροπόλα, προληπτική, θα με χαρακτήριζα ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο άνθρωπο με δύναμη θεόσταλτη.
Είμαι τρομερά αναβλητική, βαριέμαι εύκολα και γι’ αυτό περνώ άπειρες ώρες στο σπίτι μου με τα βιβλία μου και το σκυλί μου. Αν ήμουν μουσική θα ήμουν «το βαλς των χαμένων ονείρων» του Μάνου Χατζηδάκη.




  1. Είσαι από την Πάφο αλλά μένεις στην Λάρνακα Ιωάννα έτσι;
Ναι είμαι από την Πάφο αλλά μένω στην Λάρνακα από τότε που γεννήθηκα. Η ψυχή μου είναι στην Πάφο, όταν γεράσω και δεν θα χρειάζεται να δουλεύω, θα πάρω το σκύλο μου και θα ζήσω σε ένα χωριό της Πάφου. Ο παράδεισος για μένα είναι εκεί. Θα καλλιεργώ  τα δικά μου προϊόντα, θα είμαι κοντά στα μέρη των προγόνων μου και θα περιμένω υπομονετικά μακριά από κάθε είδος εκσυγχρονισμένου πολιτισμού το τέλος μου.



  1. Οι δικοί σου άνθρωποι φαντάζομαι είναι δίπλα σου στις όποιες αποφάσεις και κινήσεις σου στον χώρο που διάλεξες να ασχοληθείς επαγγελματικά;

Ναι οι δικοί μου και εννοώ πάντα την μάνα μου και τον πατερά μου. Είναι  πάντα δίπλα μου με σεβασμό και πίστη σε ότι έχω επιλέξει μέχρι τώρα. Ξέρουν ποια είναι η ευτυχία μου, είδαν τα ενδιαφέροντα μου  και φρόντισαν να μου ανοίξουν το δρόμο από πολύ νωρίς. Δεν στάθηκαν ποτέ εμπόδιο σε τίποτα. Πάντα όταν όμως αυστηροί κριτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: