Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Η Γιούλια Μιχαήλ μιλά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ για τον τίτλο Miss Model Of Russia 2014 που κατέκτησε πρόσφατα. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Το μοντέλο Γιούλια Μιχαήλ από την Λάρνακα συμμετείχε πρόσφατα σε διαγωνισμό ομορφιάς και πήρε τον τίτλο Miss Model Of Russia 2014. Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μίλησε για την διαδικασία των συγκεκριμένων καλλιστείων για τις έως τώρα επιτυχίες της αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια.  Μισή Κύπρια και μισή Ουκρανή η Γιούλια υπόσχεται πολλά στον χώρο του μόντελινγκ.  




-Γιούλια πρόσφατα σε διαγωνισμό ομορφιάς στην Λάρνακα πήρες τον τίτλο της Miss Model Of Russia 2014. Πες μας κάτι περισσότερο γι’ αυτόν τον διαγωνισμό και πως αποφάσισες να λάβεις μέρος σε αυτόν.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να πάρω κάποιο τίτλο διότι ήταν απόφαση τελευταίας στιγμής και δεν ήμουν προετοιμασμένη και ούτε το είχα πολυσκεφτεί για να αγχωθώ. Απλός ήθελα να περάσω καλά, με αποτέλεσμα να γνωρίσω πολύ καλά άτομα όπως την κα. Σταυρούλα Νικολάου και την ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσε.


-Είσαι επαγγελματίας μοντέλο και πως προέκυψε αυτό;
Δεν θα με έλεγα επαγγελματίας μοντέλο διότι η Κύπρος είναι πολύ μικρή χώρα και οι δουλειές είναι περιορισμένες. Επίσης υπάρχουν κοπέλες οι οποίες εργάζονται ως μοντέλα χωρίς αμοιβή και αυτό χαλά πολύ τον χώρο. Οπόταν καταλαβαίνεται πως έχουν τα πράγματα. Έχω κάνει αρκετές δουλειές περισσότερο για να περνώ ευχάριστα, ενώ εργάζομαι ως νοσηλεύτρια πλαστικής χειρουργικής. Δεν μου αρέσει να σπαταλώ τον χρόνο μου άδικα. Είμαι πολύ δραστήριο άτομο.




-Έχεις λάβει μέρος σε αρκετούς διαγωνισμούς ομορφιάς; Έχεις καταγράψει επιτυχίες;
Έχω λάβει μέρος στον Παγκύπριο διαγωνισμό ομορφιάς το 2012 όμως Αποχώρισα οικιοθελώς. Επίσης έλαβα μέρος στο Miss Russia in Cyprus το 2012 και πείρα τίτλο Miss Charm.




-Πως βλέπεις τον χώρο του μόντελινγκ στην Κύπρο; Μπορείς να επιβιώσεις ως μοντέλο;
Δεν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ για να απαντήσω όμως πιστεύω πως στην Κύπρο δεν μπορείς να βγάλεις αξιοπρεπή μισθό από το μόντελινγκ.




-Έχεις κάποιες προτάσεις για εργασία στο εξωτερικό ή σκέφτεσαι να δουλέψεις μελλοντικά στο εξωτερικό;
Όχι δεν έχω, όμως είμαι ανοιχτή για τέτοιες προτάσεις. Βέβαια η διαμονή μου να είναι στην Κύπρο και απλός να πηγαινοέρχομαι.




-Είσαι από την Λάρνακα αλλά έχεις και ρίζες από την Ουκρανία;
Ναι , η μητέρα μου είναι από Ουκρανία και ο πατέρας μου Κύπριος.




-Οι δικοί σου άνθρωποι στηρίζουν την προσπάθειά σου στον χώρο του μόντελινγκ;
Στηρίζουν το κάθε τι μου είναι ευχάριστο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: