Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Η Samantha Stoecklmayer από την Πάφο θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο Miss Princes of the World στην Πράγα


Το μοντέλο Samantha Stoecklmayer στις 12 Οκτωβρίου 2014 θα λάβει μέρος στον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς Miss Princes of the World, που θα πραγματοποιηθεί στην Πράγα. Μιλώντας στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ λίγες μέρες πριν τα καλλιστεία, αναφέρθηκε γενικά στην όλη διαδικασία αλλά και στο τι περιμένει από την εκεί παρουσία της. Σκοπός της είναι, όπως είπε, να εκπροσωπήσει με τον καλύτερο τρόπο την Κύπρο.


Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Σαμάνθα, του Prestige Models Show Production, καλή επιτυχία. 






1.         Σαμάνθα θα λάβεις μέρος στα καλλιστεία Miss Princes of the World που θα γίνουν στην Πράγα. Θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο.  Τι σημαίνει αυτό για σένα;
Αυτό για μένα σημαίνει ευθύνη και με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη τιμή, που θα εκπροσωπήσω την χώρα μου σε ένα τέτοιο διαγωνισμό ομορφιάς.

2.         Πως έγινε η επιλογή σου;
Είχα εκλεγεί miss Cyprus tourism και για το λόγο αυτό έγινε και η επιλογή μου σε αυτόν τον μεγάλο διαγωνισμό ομορφιάς στο εξωτερικό.




3.         Πότε θα διεξαχθούν τα καλλιστεία, πόσες συμμετοχές θα υπάρχουν και πόσες μέρες θα παραμείνετε στην Πράγα;
Τα καλλιστεία θα διεξαχθούν στην Πράγα στις 12 Οκτωβρίου 2014. Θα υπάρχουν γύρω στις 60 συμμετοχές απ’ όλο τον κόσμο. Εκεί θα παραμείνω 8 μέρες.



4.         Πιστεύεις ότι αυτός ο Παγκόσμιος διαγωνισμός ομορφιάς θα σου ανοίξει πόρτες στο εξωτερικό;
Σίγουρα αυτός ο παγκόσμιος διαγωνισμός ομορφιάς θα μου ανοίξει κάποιες πόρτες στο εξωτερικό. Θα με δει περισσότερος κόσμος. Όμως, πρωταρχικός μου στόχος είναι να εκπροσωπήσω με τον καλύτερο τρόπο την χώρα μου.



5.         Από τότε που έγινες περισσότερο γνωστή στον χώρο του μόντελινγκ, τι έχει αλλάξει στην ζωή σου;

Δεν έχω αλλάξει κάτι πάνω μου. Παραμένω η Σαμάνθα που ήμουν πριν γίνω γνωστή. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι όταν βγαίνω στον δρόμο με καταλαβαίνει ο κόσμος. Έρχεται κοντά μου με αγκαλιάζει και μου μιλά. Τα μικρά παιδιά μου ζητούν να φωτογραφηθώ μαζί τους. Αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί δίνω χαρά στον κόσμο που με συναντά.

6.         Σκοπεύεις να εργαστείς στο εξωτερικό ως μοντέλο εάν έρθει η κατάλληλη πρόταση;

Δεν θα έλεγα όχι σε μια καλή πρόταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: