Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Το μοντέλο Κατερίνα Κακούσιη θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς «18th miss tourism international 2014»


Το πανέμορφο μοντέλο Κατερίνα Κακούσιη από την Λάρνακα, φιναλίστ του διαγωνισμού ομορφιάς Star Κύπρος Fell Fantastic 2013, παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Η 19χρονη Κατερίνα θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στις 31 Δεκεμβρίου στον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς «18th miss tourism international 2014», που θα γίνει στην Μαλαισία . Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται Καλή Επιτυχία.




  1. Κατερίνα πες μας μερικά πράγματα για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό ομορφιάς. Που και πότε θα γίνει και αν θεωρείται μεγάλη η συγκεκριμένη διοργάνωση;
Ο διαγωνισμός θα γίνει στην Μαλαισία και θεωρείται μεγάλη διοργάνωση

  1. Πως έγινε η επιλογή σου για να εκπροσωπήσεις την Κύπρο;
Η επιλογή μου για να εκπροσωπήσω την Κύπρο έγινε στις 1/10/14 όταν  κέρδισα το miss tourism larnaka



  1. Πόσες χώρες θα λάβουν μέρος;
Στο διαγωνισμό θα λάβουν μέρος 63 χώρες

  1. Εσύ πότε αναχωρείς για την Μαλαισία για να ξεκινήσεις προετοιμασία και τι περιλαμβάνει αυτή η προετοιμασία;
Εγώ ήρθα χθες στην Μαλαισία και αρχίσαμε πρόβες

  1. Τι περιμένεις από αυτά τα καλλιστεία μιας και είναι παγκόσμιας εμβέλεια; Πιστεύεις θα σου ανοίξουν κάποιες πόρτες;
Από αυτά τα καλλιστεία θέλω να κάνω διεθνή καριέρα στο χώρο αυτό και
Πιστεύω ναι ότι θα μου ανοιχτούν πόρτες .



  1. Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Ναι βέβαια. Ασχολούμαι πλέον επαγγελματικά με το μόντελινγκ και μου αρέσει αυτό που κάνω.

  1. Έχεις λάβει μέρος σε άλλους διαγωνισμούς ομορφιάς; Είχες κάποιες διακρίσεις;
Έχω λάβει μέρος στο star cyprus αλλά δεν κέρδισα κάποιο τίτλο. Κέρδισα όμως στο miss tourism γι΄ αυτό και επιλέγηκα να έρθω εδώ.



  1. Κάνεις φωτογραφήσεις και λαμβάνεις μέρος σε επιδείξεις μόδας;
Κάνω αρκετές φωτογραφήσεις και λαμβάνω μέρος σε επιδείξεις

  1. Αν δεχτείς πρόταση για εργασία στο εξωτερικό θα την αποδεχτείς;
Φυσικά θα την δεχτώ έτσι και αλλιώς αυτό είναι το όνειρο μου



  1. Είσαι από την Λάρνακα. Οι γονείς σου και γενικά οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν σε αυτή σου την προσπάθεια;
Οι γονείς μου με στηρίζουν.  Γενικά η οικογένεια μου προσπαθεί συνέχεια να με κάνει να νιώσω καλύτερα αλλά πιο κοντά μου και αυτός που με στηρίζει πιο πολύ είναι το αγόρι μου όπου σε κάθε απόφαση μου είναι μαζί μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: