Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει την σχεδιάστρια μόδας Πολυξένη Πάζαρου

Πολυξένη Πάζαρου
Σχεδιάστρια μόδας

Είναι μόλις 21 ετών η Πολυξένη Πάζαρου από την Πάφο. Χαρακτηρίζεται ως μια καταπληκτική σχεδιάστρια μόδας στην Κύπρο, κάτι που αποδεικνύεται μέσα από τα πετυχημένα  FASHION SHOWS  που έχει διοργανώσει σε Κύπρο και εξωτερικό. FASHION SHOWS  που στέφτηκαν με επιτυχία.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ η Πολυξένη μας μίλησε για την έως τώρα πορεία της στο χώρο, για τα μελλοντικά της σχέδια αλλά και την δουλειά της, γενικότερα.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Πολυξένη Πάζαρου να έχει πάντα επιτυχίες στον χώρο της μόδας και είμαστε σίγουροι ότι θα φτάσει στην κορυφή, γιατί την διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια και προπάντων  όρεξη για δουλειά.





  1. Πολυξένη είσαι από την Πάφο και είσαι μια καταπληκτική σχεδιάστρια μόδας. Πες μας μερικά πράγματα για την έως τώρα πορεία σου στο χώρο.
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Είμαι 21 χρονών και τελείωσα τις σπουδές μου στο τομέα της μόδας το Μάιο του 2013. Αγαπούσα πάντα αυτό που κάνω τώρα και θυμάμαι από μικρό παιδί που φίλοι και συγγενείς με παρότρυναν να συνεχίσω, να το κάνω επάγγελμα. Όλα ξεκίνησαν από το πρώτο μου Fashion Show που έγινε τον Ιούλιο του 2013. Είχε γίνει στη Λεμεσό όπου εκεί υπήρχαν πολλές αξιόλογές προσωπικότητες.



  1. Θεωρείσαι ταλέντο στο χώρο της μόδας. Έχεις αρκετές επιδείξεις στο ενεργητικό σου στην Κύπρο και στο εξωτερικό;
Στη Κύπρο έχω κάνει περίπου 7 επιδείξεις.   Άλλοτε μονάχη μου, άλλοτε με διάφορους άλλους σχεδιαστές. Ήταν ευκαιρίες που μου δόθηκαν και τις άρπαξα. Έχω συμμετάσχει και βοηθήσει με τη δική μου σειρά   σε FASHION SHOWS  που πραγματοποιήθηκαν με φιλανθρωπικό χαρακτήρα και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα.  Είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις ανθρώπους να χαίρονται και να είναι ευτυχισμένοι μέσα από δικές σου πράξεις!
Φέτος το Μάιο έλαβα μέρος και  προκρίθηκα σε ένα διαγωνισμό μόδας που έγινε μέσω της σχολής από την οποία έχω  αποφοιτήσει και επιλεχθήκαμε 3 άτομα. Ο προορισμός μας ήταν η Λιθουανία. Πραγματοποιήθηκε ένα Fashion Show  μεγάλων διαστάσεων μέσω του οποίου προβλήθηκε η δουλειά μου και έκανα δυνατές στον τομέα μου γνωριμίες. Ήταν πραγματικά μια τεράστια ευκαιρία και εμπειρία  που δεν θα ξεχάσω ποτέ.




  1. Τα ρούχα που σχεδιάζεις τι τα διακρίνει;
Τα διακρίνει η κομψότητα και η δυναμικότητα. Πιστεύω κολακεύουν τον κάθε τύπο γυναίκας  και της δίνουν αυτοπεποίθηση σε κάθε της εμφάνιση.



  1. Τι χρώματα προτιμάς και τι είδους ρούχων;
Αγαπώ πολύ το μαύρο χρώμα. Πηγαίνει σε κάθε τύπο γυναίκας και είναι ένα χρώμα διαχρονικό που πρέπει να έχει η κάθε γυναίκα στη γκαρνταρόμπα της.  Είτε αυτό είναι φούστα, παντελόνι, μπλούζα ή φόρεμα.  Σίγουρα η μόδα είναι και τάση. Όλοι μας ακολουθούμε τη μόδα σε χρώματα και ύφος.




  1. Είσαι από την Πάφο. Έχεις κάνει επιδείξεις στην Πάφο. Πιστεύεις μια σχεδιάστρια της δική σου εμβέλειας θα πρέπει να κοιτάξει να λανσάρει τα ρούχα της και στο εξωτερικό;
Δεν θα έλεγα όχι αν μου δινόταν η ευκαιρία.
Αγαπώ την πόλη μου και κατ’ επέκταση το νησί μου. Αλλά θεωρώ ότι βγαίνοντας έξω και έχοντας μεγαλύτερο κοινό η αναγνωσιμότητα θα είναι πιο εύκολη.  Θα με ενδιέφερε πολύ να αναγνωριστεί η δουλειά μου  στο εξωτερικό και μέσω αυτής να γίνει γνωστός ο τόπος καταγωγής μου.



.

6. Τι είναι αυτό που προσέχεις πάνω στο ρούχο;
Βασικά αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η καλή ποιότητα υφασμάτων και των υπόλοιπων υλικών pου χρησιμοποιώ. Κάθε ρούχο που σχεδιάζω είναι μοναδικό και σκοπό έχει να αναδείξει τον τύπο της γυναίκας που θα το φορέσει. Με χαροποιεί ιδιαίτερα να βλέπω την ικανοποίηση στο πρόσωπο των πελατισσών μου.



  1. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο αντικείμενό σου;
Φυσικά. Η αγάπη μου για τη μόδα και την δημιουργία με οδήγησαν στο frederich institude of technology fashion design όπου σπούδασα για δυο χρόνια και αποφοίτησα με άριστα. Μια πραγματικά πολύ καλή σχολή που μου έδωσε τις γνώσεις και τις βάσεις για να προχωρήσω στο χώρο της μόδας.



  1. Οι επιδείξεις μόδας που γίνονται στην Πάφο και στην Κύπρο γενικότερα, έχουν απήχηση στο κοινό;
Με εκπλήσσει ευχάριστα το γεγονός ότι το κοινό έχει την καλή διάθεση να αγκαλιάσει δουλειές νέων ανθρώπων. Μου δίνει δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσω και να θέλω να γίνομαι καλύτερη.



  1. Οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν σε αυτό που κάνεις;
Σας ευχαριστώ πολύ που μου δίνετε την ευκαιρία μέσω του «ΦΙΛΟΞΕΝΟΥ» να αναφερθώ στην αμέριστη συμπαράσταση που μου δείχνουν οι δικοί μου άνθρωποι. Είναι δίπλα μου σε ό,τι και αν κάνω δίνοντας μου κουράγιο και δύναμη.
Τους ευχαριστώ πολύ και θέλω να ξέρουν  ότι τους αγαπώ πολύ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: