Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Βιολέτα Βόλκοβα από την Ρωσία. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ



Η 26χρονη Βιολέτα Βόλκοβα είναι από την Ρωσία αλλά διαμένει στην Λάρνακα. Άρχισε να ασχολείται με το μόντελινγκ και θέλει να πετύχει στον χώρο αυτό,  όσο δύσκολος και αν είναι. Η Βιολέτα θα λάβει μέρος στον διαγωνισμό ομορφιάς λέγεται ‘Bride Of The Year Cyprus 2015’ andBride Of The Year Russia 2015’ που θα γίνει στις 20 Φεβρουαρίου στην Λευκωσία. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων και στα μελλοντικά της σχέδια στο χώρο του μόντελινγκ τον οποίο λατρεύει.


.                1.    Βιολέτα είσαι από την Λάρνακα, 26 ετών και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο αλλά και την οικογενειακή σου Ναι μου αρέσει που ασχολούμαι με το μόντελινγκ.
Ναι μου αρέσει που ασχολούμαι με το μόντελινγκ. Μου αρέσει να φοράω ωραία δημιουργήματα των σχεδιαστών και να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους. Είμαι Ρωσίδα . Η οικογένειά μου ζει στην Ρωσία και ασχολείται με τον τουρισμό. Εγώ ήρθα στην Κύπρο και ερωτεύτηκα το Νησί και την ζεστή του ατμόσφαιρα.  

2.                   Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Όχι δεν έχω λάβει μιας και πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με το μόντελινγκ.


 
3.                   Θα λάβεις μέρος σε διαγωνισμό ομορφιάς κατά τον μήνα Φεβρουάριο;  Ποιος είναι αυτός και τι περιλαμβάνει;
Στο σόου αυτό με τίτλο η νύφη της χρονιάς θα διαγωνιστούν κοπέλες από την Κύπρο και την Ρωσία που διαμένουν μόνιμα στην Κύπρο. Τα καλλιστεία θα περιλαμβάνουν διαγωνισμό ομορφιάς με νυφικά και βραδινά φορέματα. Ο διαγωνισμός ομορφιάς λέγεται ‘Bride Of The Year Cyprus 2015’ and ‘Bride Of The Year Russia 2015’. Θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015 στις 9:00 μ.μ. στο HILTON PARK στην Λευκωσία.



4.                   Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Πιστεύω είναι θέμα τύχης. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια.

5.                   Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς ως μοντέλο;
Μέχρι τώρα έχω δουλέψει ως μοντέλο στην Ρωσία. Δεν είχα άλλες προτάσεις. Τώρα όμως θα ασχοληθώ περισσότερο με το μόντελινγκ και θα προσπαθήσω να πετύχω.



6.                   Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Δυστυχώς όχι λόγω  του ότι είναι μικρή χώρα.

7.                   Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Μου αρέσει η κομψότητα της Naomi Campbell.



8.                   Με οίκους μόδας και πρακτορεία έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Ναι βέβαια, συνεργάζομαι με το Prestige Show Production της Σταυρούλας Νικολάου.

9.                   Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Και βέβαια έχω κάνει σπουδές στην Ρωσία.



10.               Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Μου αρέσει πολύ να ασχοληθώ με το fitness. Τώρα μαθαίνω Ελληνικά διαβάζοντας πολλά βιβλία.



11.          Η οικογένειά σου σε στηρίζει στις προσπάθειές σου ως μοντέλο;

Η οικογένειά μου με στήριζε και με στηρίζει σε όλες μου τις προσπάθειες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: