Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

"Ναι είμαι γκέι"

Ο Λίο Βάραντκαρ δεν είναι ο κλασικός πολιτικός που κρατάει κρυφή ατζέντα. Ακόμη και όταν πρόκειται για την προσωπική του ζωή. Ακολουθώντας το δόγμα ότι ο βίος ενός πολιτικού άνδρα οφείλει να είναι γνωστός στους πολίτες, ο υπουργός Υγείας της Ιρλανδίας παραδέχθηκε πως είναι γκέι.


Μιλώντας στο RTE Radio παραδέχθηκε ευθαρσώς: «Είμαι γκέι. Είμαι σίγουρος πως δεν είναι μυστικό, αλλά από την άλλη δεν είναι κάτι που είναι υποχρεωμένοι όλοι να το γνωρίζουν. Άλλωστε δημόσια δεν το έχω πει ξανά».
Θέλοντας να προλάβει κάποιους επικριτές, ο Βάραντκαρ επισήμανε πως η σεξουαλικές του επιλογές δεν είναι αυτές που τον διαφοροποιούν από κάποιον άλλον πολιτικό. Όπως δεν είμαι έναν μισός Ινδός πολιτικός, ή ένας γιατρός πολιτικός, έτσι και δεν θέλω κανένας να σκέφτεται πως είμαι ένας γκέι πολιτικός. Υποθέτω πως αυτό είναι μέρος του χαρακτήρα μου, του ποιος είναι και επιμένω δεν με διαφοροποιεί από κάποιον άλλον».
Σκοπός του Βάραντκαρ, όπως τον εξέθεσε στο ραδιοφωνική του συνέντευξη ήταν να δώσει στους ακροατές να καταλάβουν πως δεν έχει κρυφή ατζέντα στην πολιτική του δράση. Τον προσεχή Μάιο στην Ιρλανδία πρόκειται να διεξαχθεί δημοψήφισμα για το δικαίωμα γάμου των ομοφυλόφιλων και φυσικά ο Βάραντγκαρ προτίθεται να έχει ενεργό ρόλο σε αυτό. «Θέλω να είμαι ειλικρινής με τους ανθρώπους. Δεν μπορώ να το κρύψω πως επιθυμώ το δημοψήφισμα να περάσει και να νιώσω πολίτης που απολαμβάνει ίσα δικαιώματα με όλους τους υπόλοιπους πολίτες. Όχι μόνο τώρα που είναι μέλος της κυβέρνησης, αλλά και τότε που δεν θα είμαι». Υπό το φόβο οι αποκαλύψεις στις οποίες προέβη να επικαλύψουν το έργο του ως υπουργός Υγείας, ο Βάραντγκαρ είπε πως δεν θα το ήθελε να συμβεί και ότι η σεξουαλική του επιλογή δεν έχει να προσθέσει ή αφαιρέσει κάτι από τις πολιτικές επιλογές του στο συγκεκριμένο υπουργείο.


http://ikypros.com/?p=75597#sthash.2GcQLi76.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: