Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

H 26χρονη από τη ΛιθουανίαEdita Vilkeviciute ποζάρει για τα ρούχα Juicy Couture. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Για τα ρούχα της γνωστής εταιρείας Juicy Couture της συλλογής Ανοιξης-Καλοκαίρι 2015 φωτογραφήθηκε η εντυπωσιακή καλλονή από τη Λιθουανία Edita Vilkeviciute, η οποία πόζαρε σε πισίνα πολυτελούς ξενοδοχείου στο Λος Αντζελες.







H 26χρονη Vilkeviciute έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά σώματα στο χώρο του μόντελινγκ αλλά, όπως η ίδια έχει πει, δεν μπορεί να κάνει χωρίς γλυκά καθώς τρελαίνεται για τσιζκέικ: «Τρώω υγιεινά και προσέχω τον εαυτό μου. Μου αρέσουν οι πράσινες σαλάτες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μου. Ξεκινώ τη μέρα μου με μήλα, ζεστό τσάι και χυμούς. Οι αμαρτίες μου όμως είναι τα γλυκά και τα τσιζκέικ σοκολάτας». 



Για την ιστορία δεν είναι λίγες οι φορές που ο tabloid Τύπος έχει γράψει ότι πάσχει από νευρική ανορεξία, κάτι που η ίδια έχει διαψεύσει.











Δεν υπάρχουν σχόλια: