Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Η Άννα Δράκου, μοντέλο από την Λάρνακα, μιλά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ


Την συναρπάζει ο χώρος του μόντελινγκ και ασχολείται επαγγελματικά με αυτόν. 

Πρόκειται για την 18χρονη Άννα Δράκου από την Λάρνακα η οποία θέλει να κάνει καριέρα και να πετύχει.

Η Άννα σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, μίλησε για την πορεία της στον χώρο και τα μελλοντικά της σχέδια.

Θέλει να εργαστεί ως μοντέλο και εκτός συνόρων αλλά αυτή την περίοδο έχει ως προτεραιότητά της τα μαθήματά της και τις Παγκύπριες εξετάσεις που έρχονται.

Εκτός από το μόντελινγκ θέλει να γίνει δημοσιογράφος.





     1Άννα  είσαι 18 ετών, κατάγεσαι από την Λάρνακα και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Άρχισα να ασχολούμαι με το Μόντελιγκ από τα 16 μου χρόνια.  Άρχισα μαθήματα σε ένα πρακτορείο μοντέλων στην Λάρνακα και εδώ και 1 χρόνο ασχολούμαι επαγγελματικά, αφού ο χώρος αυτός με συναρπάζει θέτοντας στόχο να δουλέψω και έκτος συνόρων.



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω κάνει αρκετές επιδείξεις μόδας στην Κύπρο και είναι στα άμεσα σχέδια μου να λάβω μέρος και σε Καλλιστεία.


 
3.Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Προς το παρόν όχι, άρα καιρός να αποκτήσω.



4. Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Και οι δύο τομείς έχουν την ιδιαιτερότητα και την μαγεία τους.  Με συναρπάζουν και τα δύο γι’ αυτό δεν βάζω περιορισμούς.



5. Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Είναι αρκετά δύσκολο στην αρχή όπως κάθε καριέρα, μέχρι να μπεις στα πράγματα, να αποκτήσεις διασυνδέσεις στο χώρο καθώς και να εκμεταλλευτείς την κάθε ευκαιρία που σου δίνετε την κατάλληλη στιγμή.



6.Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Έχω κάποιες προτάσεις για το καλοκαίρι.  ‘Eτσι περιμένω να τελειώσω το σχολείο και να τις κυνηγήσω.



7. Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο; Υπάρχει ανταγωνισμός στο Νησί μας;
Στην Κύπρο είναι μια καλή αρχή άλλα υπάρχουν περιορισμοί δηλαδή όσο κάλος και να είσαι θα φτάσεις ως ένα σημείο, δεν μπορείς να εξελιχτείς περισσότερο σε αντίθεση με το εξωτερικό.  Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, υπάρχει πολύς άλλα εγώ προσωπικά δεν  έχω αντιμετωπίσει άκρατο ανταγωνισμό, τον έχω βιώσει όμως σε λιγότερο βαθμό.



8. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Θαυμάζω πολύ την Romee Strijd τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά αλλά και για την πρόσφατη καταξίωση της ως ένα από τα Victoria’s Secret Angels.

9.  Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με αρκετούς οίκους στην Κύπρο.



10.Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Έχω κάνει σπουδές Μόντελιγκ στο πρακτορείο Μadison Models Agency στην Λάρνακα.

11. Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Είμαι μαθήτρια Λυκείου και διαβάζω πυρετωδώς για τις Παγκύπριες Εξετάσεις ώστε να αποκτήσω μια θέση στο Τμήμα Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.



12. Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Είναι λογικό όταν κάποιος μπει στο χώρο αυτό να αποκτήσει περισσότερη αναγνωσιμότητα.  Ωστόσο, σε προσωπικό επίπεδο οι δικοί μου άνθρωποι με αντιμετωπίζουν το ίδιο.



13.  Προσέχεις την διατροφή σου;

Προσπαθώ να τρέφομαι υγιεινά και να γυμνάζομαι κάνοντας Pilates και Yoga τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: