Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

H 19χρονη φοιτήτρια και εστεμμένη Μις Θράκη, Ειρήνη Στεριανού, που προκάλεσε πανικό στην Μύκονο. μιλά αποκλειστικά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ



Μεγάλος σάλος προκλήθηκε τις τελευταίες μέρες με το εκρηκτικό μοντέλο από την Λέσβο Ειρήνη Στεριανού η οποία διασκέδαζε ξέφρενα σε κλαμπ της Μυκόνου, χορεύοντας αισθησιακά με τον σύντροφό της που την ελουζε με σαμπάνιες.   Τα σχόλια που γράφτηκαν ήταν ποικίλα.
Η Ειρήνη, παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, μίλησε για το όλο σκηνικό της Μυκόνου αλλά και για το μόντελινγκ με το οποίο ασχολείται επαγγελματικά. Έχει στο ενεργητικό της επιτυχίες στον χώρο, αφού κατέκτησε τον τίτλο μις Θράκη 2014.






-Ειρήνη, είσαι επαγγελματίας μοντέλο..  Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ασχολούμαι με τον χώρο ένα χρόνο περίπου. Έχω κάνει αρκετές φωτογραφίσεις σε διάφορους καταλόγους όπως με νυφικά φορέματα, fitness σε αθλητικά site , για αγωνιστικές μηχανές, μαγαζιά κ.α. Επίσης έχω περπατήσει για πολύ γνωστούς σχεδιαστές μόδας όπως είναι ο κ.Τρανούλης, ο Γιάννης Τόγκος και άλλοι.. Επιπλέον ήμουν στο πλατό του mega me mia στην μόδα.



- Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό και σε ποιες;   Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Πριν από ένα χρόνο έλαβα μέρος στα καλλιστεία Μακεδονίας Θράκης απ' όπου και κατέκτησα τον τίτλο μις Θράκη 2014. Επίσης είχα την τιμή να παρουσιάσω τα Πελοποννησιακά καλλιστεία τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε και έχω πάει σε αρκετές επιδείξεις μόδας, κάποιες από αυτές είχαν φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Η τελευταία που πήγα ήταν αφιερωμένη στο σπίτι του ηθοποιού !




-    Το τελευταίο διάστημα έγινε πολύς λόγος για σένα μετά από έναν αισθησιακό  χορό σου στην Μύκονο  που συνοδευόταν με αρκετή σαμπάνια. Πως απαντάς με τον σάλο που ξέσπασε;
Δημιουργήθηκε μεγάλος σάλος χωρίς ουσιαστικό λόγο!  Περνούσα καλά και χόρευα με την παρέα μου και το αγόρι μου, με τον ίδιο τρόπο που διασκέδαζε και ο υπόλοιπος κόσμος που βρισκότανε εκεί. Είμαι πολύ αυθόρμητο άτομο και μου αρέσει να περνάω καλά. Από την στιγμή που δεν ενοχλώ κανέναν δεν έχω λόγο για να απολογηθώ!

Δείτε το βίντεο της Μυκόνου ΕΔΩ!!!




-      Ασχολείσαι  περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Οι φωτογραφίσεις και η τηλεόραση είναι το πάθος μου.. Με τον φακό έχω άνεση.. Γι αυτό και οι περισσότερες δουλειές μου είναι μέσα από φωτογραφίσεις.




-  Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Μου έχουν γίνει προτάσεις από εξωτερικό..  Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για μένα, καθώς στην Ελλάδα το μόντελιγκ είναι πολύ παρεξηγημένο και πλέον, σχεδόν ανύπαρκτο. Τίποτα δεν αποκλείω..



-   Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Σπουδάζω Κοινωνική και Εκπαιδευτική Πολιτική στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.



-   Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Ναι, σίγουρα έχω αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές οι οποίοι μου δείχνουν την αγάπη τους καθημερινά και μέσα από τα μηνύματα τους στην προσωπική μου σελίδα στο fb αλλά και στον δρόμο όταν με συναντάνε και με αναγνωρίζουνε.




-  Τι είναι αυτό που ελκύει τους άντρες πάνω σου και γενικά πως σε αντιμετωπίζουν οι άντρες στις εμφανίσεις σου;

Χμμ.. Δεν ξέρω.. Ίσως το βλέμμα μου.. Οι φίλοι μου λένε ότι βγάζει κάτι.. Τώρα όσον αφορά τους άνδρες και το πως με αντιμετωπίζουν.. Η αλήθεια είναι ότι δεν περνάω απαρατήρητη και αυτό πολλές φορές με κομπλάρει όταν γίνεται ενοχλητικό.... αλλά υπάρχουν και αυτά...





Δεν υπάρχουν σχόλια: