Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

“Αναλαμβάνω μια καυτή πατάτα – Αν μπορώ θα τη δροσίσω”

Απίστευτη η δήλωση του νέου υφυπουργού  Εργασίας για θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων  Παύλου Χαϊκάλη.
«Είναι μια πολύ μεγάλη ευθύνη αυτή η οποία αναλαμβάνω. Έχω μεγάλη επίγνωση του τι αναλαμβάνω, είναι μια πολύ καυτή πατάτα που πρέπει να την πάρω με πολλή αγάπη και αν είναι δυνατόν να την δροσίσω κιόλας», δήλωσε ο Παύλος Χαϊκάλης λίγο πριν την ορκωμοσία του.

«Το μεγάλο ζήτημα είναι το στοίχημα που έχει βάλει η Ελλάδα για την επιβίωσή της και για την ευρωπαϊκή της πορεία» πρόσθεσε ο νέος αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
«Δέχομαι όλες τις κατηγορίες και ξέρω τι συμβαίνει» συνέχισε ο κ. Χαϊκάλης απαντώντας εμμέσως στην κριτική που δέχεται τις τελευταίες ώρες ότι ένας κωμικός ηθοποιός χωρίς σχετικές γνώσεις είναι δύσκολο να αντιμετωπίσει το δυσεπίλυτο πρόβλημα του ασφαλιστικού.
«Έχω μάθει από πίεση, έχω 35 χρόνια ένσημα, ξέρω τι σημαίνει ανεργία, έχω πεινάσει, ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να ελπίζουν 10 εκατ. Έλληνες πάνω σου για τις συντάξεις και την ασφάλιση» τόνισε ο Παύλος Χαϊκάλης θέλοντας να δώσει διαβεβαιώσεις.
«Ακόμη και σε αυτούς που κοροϊδεύουν και που γελάνε αυτή την στιγμή έχω να απαντήσω ότι κι όταν τους έκανα μέσα απ’ τη δουλειά μου να γελάνε τουλάχιστον στο τέλος κάτι καλό τους έμεινε. Αυτό θα προσπαθήσω τουλάχιστον να συνεχίσω να το κάνω» πρόσθεσε ο νέος υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Ο κ. Χαϊκάλης δήλωσε επίσης πως ξαφνιάστηκε με την ανάθεση της θέσης, λέγοντας πως ευχαριστεί τον πρωθυπουργό και τον κ. Καμμένο για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: