Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Δείτε πόσα κιλά έχασε μετά τον χωρισμό με τον φετιχιστή σύντροφό της

108 κιλά έχασε μια παχύσαρκη
γυναίκα από τη Νεβάδα των ΗΠΑ
 μετά τον χωρισμό με τον σύντροφό
 της, ο οποίος είχε φετίχ με το λίπος.

«Μου είπε ότι είχε φαντασιώσεις
 να είναι με μια κοπέλα και να την κάνει πιο παχιά» 
δήλωσε η 51χρονη Πάτυ Σάντσεζ,
 μητέρα τεσσάρων παιδιών, 
και πρόσθεσε:
«Υπέφερα από το να μην παίρνω την αγάπη που χρειαζόμουν και που ήθελα
 από τους δύο πρώην συζύγους μου, αλλά με τον πρώην σύντροφό μου
 ήταν διαφορετικά. Ήταν πολύ ομιλητικός και του άρεσε το σώμα μου
 και δεν χρειαζόμουν επιβεβαίωση από εκείνον, όπως αναζητούσα στις άλλες
σχέσεις μου».
«Γνωριστήκαμε μέσω ενός φίλου σε μια γραμμή τηλεφωνικού τσατ
 και τελικά μετακόμισα στο Λος Άντζελες όπου έμενε εκείνος.
Βγαίναμε για δέκα χρόνια και στην αρχή δεν τον ενδιέφεραν
 οι μεγαλόσωμες γυναίκες, αλλά είπε ότι άνοιξε τις πύλες του ένας νέος κόσμος
γι’ αυτόν και ότι του άρεσε. Αισθανόμουν σέξι και ήμουν ευτυχισμένη
 που τον ικανοποιούσα» συμπλήρωσε η Πάτυ.

Ωστόσο, η οικογένειά της ανησυχούσε με την ταχεία αύξηση βάρους της 51χρονης.
«Όταν έφτασα στο απόγειό μου και δεν μπορούσα να περπατήσω
 μέχρι το μπάνιο χωρίς να λαχανιάσω, ανησύχησα ότι δεν θα είμαι
 εκεί για τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου» κατέληξε η Πάτυ.

Τώρα, η 51χρονη  σχεδιάζει να χάσει περισσότερα κιλά,
καθώς η απώλεια βάρους της έχει βελτιώσει θεαματικά τόσο την υγεία της

όσο και την οικογενειακή ζωή της.



Επιμέλεια: Viralnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: