Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Η απάντηση Θεμιστοκλέους μετά την άρση της βουλευτικής του ασυλίας

Θα με δικαιώσουν τα γεγονότα και οι πραγματικότητες, δήλωσε ο Βουλευτής ΔΗΣΥ Αντρέας Θεμιστοκλέους,
επαναλαμβάνοντας ότι ο ίδιος δεν είχε ένσταση στην άρση της ασυλίας του, ότι δεν παραδέχεται το κατηγορητήριο και σημειώνοντας ότι θα επαναδιεκδικήσει την βουλευτική του έδρα και ότι θα προχωρήσει σε δημοσιογραφική διάσκεψη τις επόμενες ημέρες.

Ο κ. Θεμιστοκλέους μιλούσε εξερχόμενος από το Ανώτατο Δικαστήριο, το οποίο αποφάσισε σήμερα την άρση της βουλευτικής του ασυλίας.
«Σήμερα έφτασε στο τέλος της μια απίστευτη ιστορία και όπως ο κάθε ένας θα αντιλαμβάνεται και μια απίστευτη και Για εμένα και για την οικογένεια μου δοκιμασία», είπε ο κ. Θεμιστοκλέους στις δηλώσεις του εξερχόμενος του Ανωτάτου.
Σήμερα, πρόσθεσε,«το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε την άρση της ασυλίας μου για ν` ανοίξει ο δρόμος, να τύχω της ίδιας μεταχείρισης, της ίδιας αντιμετώπισης και βεβαίως να έχω το ίδιο δικαίωμα με όσους άλλους πολίτες αυτού του τόπου κατηγορούνται και υπερασπίζονται τον εαυτό τους στα επαρχιακά δικαστήρια».
Ο Βουλευτής ΔΗΣΥ συνέχισε λέγοντας ότι «αρχική μου θέση και διαρκής μου θέση, ήταν και και είναι ότι δεν είχα καμία ένσταση στο αίτημα του Γενικού Εισαγγελέα, εκτός από το χρόνο υποβολής».
Αλλά, είπε, «είχα τονίσει εξ` υπαρχής πάλι ότι σε καμία περίπτωση δεν αποδεχόμουν τους πίνακες που αναγράφονται στην αίτηση και δεν παραδεχόμουν το κατηγορητήριο, το οποίο θα αποδειχθεί ενώπιον επαρχιακού δικαστηρίου».
Ο κ. Θεμιστοκλέους ανέφερε ακόμη ότι «απόλυτα σεβόμενος τη διαδικασία που βρισκόταν ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου όλο αυτό το διάστημα συνειδητά επέλεξα να μην προβώ σε κανένα, δημόσιο σχόλιο το οποίο ενδεχομένως θα επηρέαζα ή πιθανότατα θα παρενοχλούσε τη διαδικασία».
«Τώρα που το Ανώτατο Δικαστήριο έχει φτάσει στο τέλος του, έχει πάρει την απόφασή του και την έχει ανακοινώσει, νομίζω ότι δικαιούμαι κι εγώ να μιλήσω δημοσίως», είπε, προσθέτοντας ότι προς τούτο θα καλέσει εντός των επόμενων ημερών δημοσιογραφική διάσκεψη.
«Εκεί θα τοποθετηθώ πλήρως για τα γεγονότα της αίτησης, τους λόγους και βεβαίως θα μιλήσουμε και για άλλα ζητήματα», ανέφερε.
Αυτό, πρόσθεσε ο κ. Θεμιστοκλέους, «θεωρώ ότι το χρωστώ στην αλήθεια, το χρωστώ στο λαό του οποίου είμαι ακόμα Βουλευτής και κυρίως το χρωστώ στο Συναγερμικό κόσμο, του οποίου έχω την τιμή σήμερα να ζητώ ανανέωση της εμπιστοσύνης του, ανανέωση της εντολής του για να συνεχίσω για στο επόμενο διάστημα, για τα επόμενα πέντε χρόνια, να είμαι ένας εκ των Βουλευτών του».
Σε ερώτηση αν θεωρεί ότι το δικαστήριο θα τον δικαιώσει, ο κ. Θεμιστοκλέους είπε ότι «θα με δικαιώσουν τα γεγονότα και οι πραγματικότητες».
Σε άλλη ερώτηση αν αληθεύει δημοσίευμα ότι και πάλι καταγγέλθηκε για παράβαση του ορίου ταχύτητας την προηγούμενη φορά που προσήλθε για ακρόαση στο Ανώτατο ανέφερε ότι «έχω μια κόρη δυόμιση ετών. Θέλω η κόρη μου όταν θα μεγαλώσει και θα αρχίσει να μαθαίνει, να ρωτά και να διαβάζει για την πολιτική διαδρομή και δράση του πατέρα της, θέλω να έχω τη βεβαιότητα – και την έχω – ότι για το μόνο πράγμα που θα βρει ότι ο πατέρας της ζήμιωσε αυτό τον τόπο είναι οι τροχαίες παραβάσεις του».
«Οι συνομήλικοι και συνομήλικες στην τότε εποχή της κόρης μου θα έχουν να ντρέπονται για τις ντροπές των πατεράδων τους. Η κόρη μου δεν θα έχει αυτή την ντροπή», είπε.
«Η απόφαση του Δικαστηρίου είναι εκεί, επομένως μιλά από μόνη της», είπε ο εκ των δικηγόρων του κ. Θεμιστοκλέους Κρις Τριανταφυλλίδης κληθείς να τη σχολιάσει.
Τώρα, πρόσθεσε, «ο Γενικός Εισαγγελέας έχει δικαίωμα να καταχωρίσει σε Επαρχιακό Δικαστήριο κατηγορητήριο και ο κ. Θεμιστοκλέους να προβάλει την υπεράσπισή του, όπως οποιοσδήποτε άλλος πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας που ήτο και η θέση του εξαρχής, εξ` ου και δεν έφερε ένσταση στην αίτηση για άρση της ασυλίας του κάτι το οποίο τόνισε ρητά το Ανώτατο Δικαστήριο στην απόφασή του».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «το άλλο θέμα το οποίο ηγέρθη όμως μέσα σήμερα εκτάκτως, το οποίο είναι εξόχως σοβαρό και για το οποίο έχω δεσμευθεί να στείλω επιστολή – και θα το πράξω – στο Ανώτατο Δικαστήριο με κοινοποίηση στο Γενικό Εισαγγελέα, είναι ότι ενώ το Δικαστήριο διάβαζε την απόφασή του, ενώ ακόμη δεν είχε τελειώσει, ενώ ακόμη νομικά ουδείς την εγνώριζε, ελήφθη μήνυμα ότι συγκεκριμένη εφημερίδα την είχε ήδη ανακοινώσει».
Επειδή, πρόσθεσε ο κ. Τριανταφυλλίδης, « η απόφαση του δικαστηρίου καθίσταται τελεσίδικη μόνο μετά την ανάγνωσή της και μετά την υπογραφή της, το δικαστήριο πολύ ορθά θεώρησε το θέμα σοβαρό, μου ζήτησε να το γνωστοποιήσω γραπτώς, θα το πράξω για να διερευνηθεί, διότι ορισμένα πράγματα σ` αυτόν τον τόπο, όχι μόνο η ασυλία Βουλευτών και η άρση της, οφείλουν πλέον ν` ακολουθούν το δρόμο της νομοθεσίας». Κάτι, πρόσθεσε, «το οποίο τόνισε και το Ανώτατο Δικαστήριο».
Απαντώντας σε ερώτηση αν είναι αμφισβητήσιμες οι καταγγελίες από την Αστυνομία ή όχι, είπε ότι «με αυτό το σκεπτικό, όπως μου το έχετε πει, σημαίνει ότι δεν θα γίνονταν δίκες στα ποινικά δικαστήρια». Πάντοτε, πρόσθεσε, «υπάρχουν κατηγορίες και πάρα πολλές φορές οι κατηγορούμενοι αθωώνονται». Επομένως, συμπλήρωσε, «ο κ. Θεμιστοκλέους θα προβάλει την υπεράσπισή του, θα δικαστεί και όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος – και μπορώ να το επαναλάβω – έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην αδέκαστη κυπριακή δικαιοσύνη».

κυπε

Δεν υπάρχουν σχόλια: