Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Δήμητρα Τάκκα. Ένας όμορφος χαρακτήρας και μια σέξι εμφάνιση. ΦΩΤΟ

Συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ έδωσε η σέξι και δυναμική γυμνάστρια Δήμητρα Τάκκα. Μας μίλησε για την δουλειά της, τους στόχους της αλλά και την προσωπικότητά της. Είναι δυναμική γυναίκα και έχει την στήριξη της οικογένειάς της σε αυτή την προσπάθειά μου κάνει.



1. Τι είναι αυτό που σε κάνει να εργάζεσαι  τόσο σκληρά και με πάθος  ως γυμνάστρια;
Η δουλειά μου είναι η ζωή μου και η ζωή μου η δουλειά μου . Εκτός το ότι μου προσφέρει τα πάντα είναι μια δουλειά που βοηθάς κάποιον άνθρωπο να μεταμορφώνεται και να είναι ποιο υγιείς . Τώρα για το πάθος πιστεύω είναι θέμα το πώς χειρίζεσαι και ποσό αγαπάς αυτό που κάνεις.



2.  Ποιοι είναι η επόμενοι σου στόχοι;
Οι στόχοι μου δεν σταματάνε ΠΟΤΕ. Όσο έχεις στόχους τόσα αλλά  μπορείς να καταφέρεις.



3. Τα φλερτ στο χώρο του γυμναστηρίου πως είναι;
Τα φλερτ δεν έχουν διάφορα στο γυμναστήριο με έξω, η μόνη  διάφορα είναι από που  τα λαμβάνεις . Άσχετος πως στην δουλειά μου δεν επιτρέπω από κανένα και τίποτα  περισσότερο όχι μόνο για μένα αλλά γενικά στο χώρο.



4.  Είσαι δυνατή γυναίκα;
Γενικά ναι . Έμαθα να πολεμώ για κάτι που θέλω δικό μου ή κάτι που μπορεί να μου συμβεί.  Ακόμα και περισσότερες  φορές όταν κάποιοι δικοί  μου άνθρωποι έχουν κάτι, προτιμώ να μου συμβαίνει έμενα που ξέρω πως θα το αντιμετωπίσω ποιο δυναμικά.



5.   Έχεις στήριξη από κάποιον;
Από κάποιον συγκεκριμένο  όχι . Εννοείται πίσω από όλα αυτά είναι οι οικογένεια μου που με στηρίζει είναι διπλά μου σε όλα και ευχαριστώ που με έμαθαν να έχω ένα όμορφο χαρακτήρα έτσι ώστε να μπορώ να ανταπεξέρχομαι μόνη μου οποιανδήποτε κατάσταση.



Μια φιλοδοξία για τον μέλλον

Εύχομαι πραγματικά ο κόσμος να είναι υγιές πάνω από όλα να έχουν θέληση για κάτι που κάνουν  και ο ένας να βοήθα τον άλλον . Όχι να παλεύουν για το ποιος είναι καλύτερος.