Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Η πανέμορφη Αντριάνα Φιάκκα εκπροσωπεί την Κύπρο στο «Miss Europe World 2017». ΦΩΤΟ


Η γοητευτική Αντριάνα Φιάκκα θα λάβει μέρος στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό ομορφιάς «Miss Europe World 2017» που θα πραγματοποιηθεί στο Grand Hill στο Λίβανο, εκπροσωπώντας την Κύπρο. Η Αντριάνα μίλησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ γι’ αυτή της την συμμετοχή.


«Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσω την Κύπρο στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό ομορφιάς που θα πραγματοποιηθεί στο Λίβανο. Για μένα αυτός ο διαγωνισμός έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί ίσως είναι το πιο σπουδαίο σκαλί στην πόρτα της μελλοντικής μου καριέρας στο χώρο του μόντελινγκ και της μόδας.



Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι έχουν συμβάλει με την υποστήριξή τους και έμπρακτα μου έδειξαν εμπιστοσύνη από τον καιρό που έχω ξεκινήσει το μόντελινγκ σε πολύ μικρή ηλικία μέχρι σήμερα.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου και τις δασκάλες μου. 
Ευχαριστώ την κ. Σταυρούλα Νικολάου της Prestige Models Show Production για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε". 



Την Αντριάνα ντύνει ο Robert Raeyian  και η Ρία Σταύρου. Περιποίηση μαλλιών Valentinos, hair style και αισθητική περιποίηση προσώπου και σώματος  τα κέντρα αισθητικής Harmen and Beauty spa.




Οι φωτογραφίες που μας παραχώρησε η Αντριάνα είναι από το περιοδικό  afishacyprus.