Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Εκτός Eurobasket ο Γιάννης



Αυτό που φοβόταν όλοι, τελικά αποδείχθηκε σκληρή πραγματικότητα… Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν θα συμμετάσχει στο Eurobasket 2017 καθώς το πρόβλημα τραυματισμού που τον ταλαιπωρούσε από την αρχή της προετοιμασίας αποδείχθηκε πιο σοβαρό απ’ ότι είχε αρχικά υπολογιστεί…


«Προσπάθησα να ξεγελάσω τον εαυτό μου ότι δεν πονάω, αλλά…», αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση που «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram και στο facebook.

Ο «Greek Freak» είχε χάσει σχεδόν όλα τα φιλικά της Εθνικής και παρόλο που από την ΕΟΚ έβγαινε η αισιοδοξία ότι όλα είναι υπό έλεγχο, ο Κώστας Μίσσας θα πρέπει να πορευτεί χωρίς τον πιο χαρισματικό παίκτη του.

«Πέρυσι είχα την επιλογή να ‘παγώσω’ την συμφωνία για το νέο μου συμβόλαιο. Φέτος δεν έχω επιλογή. Είμαι τραυματίας, οι πόνοι δεν έχουν υποχωρήσει και πρέπει να γίνω καλά», προσθέτει ο Αντετοκούνμπο.



Αναλυτικά η ανακοίνωσή του Γιάννη Αντετοκούνμπο:


«Θέλω όλοι να ενημερωθούν από μένα πως δεν θα μπορέσω να ενισχύσω την εθνική μας ομάδα στο Ευρωμπάσκετ. Όλο αυτό τον καιρό πιέζω τον εαυτό μου για να κάνω προπόνηση. Προσπαθώ να τον ξεγελάσω πως δεν πονάω πολύ και θα είμαι έτοιμος για τα παιχνίδια. Η θέλησή μου επηρέασε την κρίση μου, αλλά στο τεστ που έκανα εδώ στη Κίνα με τους Bucks ήρθε η ώρα της αλήθειας.

Απέτυχα να βγάλω με επιτυχία τις ασκήσεις στις οποίες με υπέβαλαν και ο πόνος με σταματούσε από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Πρέπει να αποδεχτώ την αλήθεια και να την αντιμετωπίσω ώριμα. Οφείλω να δουλέψω και να βελτιώσω όσο περισσότερο μπορώ, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω στο γόνατό μου. 


Πέρυσι είχα την επιλογή να "παγώσω" την συμφωνία για το νέο μου συμβόλαιο. Φέτος δεν έχω επιλογή. Είμαι τραυματίας, οι πόνοι δεν έχουν υποχωρήσει και πρέπει να γίνω καλά.

Είναι με διαφορά η μεγαλύτερη απογοήτευση που έχω νιώσει ως τώρα στη καριέρα μου. Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου. Η εθνική ομάδα είναι η αγαπημένη μου ομάδα και στο μέλλον θα αποδείξω πως μαζί με τους συμπαίκτες μου μπορούμε να την πάμε ψηλά και να κάνουμε χαρούμενους όλους τους Έλληνες. 

Τώρα, όμως, προέχει το παρόν. Παρακαλώ όλο το κόσμο να μη δώσει στην απουσία μου μεγαλύτερη διάσταση από την πραγματική και να επικεντρωθούμε στα παιδιά που θα παλέψουν στο Ευρωμπάσκετ για μια επιτυχία που μας λείπει χρόνια. Την ιστορία την γράφουν πάντα οι παρόντες κι εγώ με μεγάλη στεναχώρια πρέπει να αποδεχτώ και να ανακοινώσω πως θα είμαι απών.

Γιάννης Αντετοκούνμπο»


Επίθεση της ΕΟΚ κατά Μπακς, αιχμές και για Γιάννη

Για οργανωμένο σχέδιο για την απουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο από την Εθνική κατηγορεί τους Μπακς και κατ' επέκταση το ΝΒΑ η ΕΟΚ με ανακοίνωσή της. 

Σε αυτή δεν αφήνει αιχμές για τον παίκτη τονίζοντας πως με τη στάση της ομάδας του και την ανοχή του ΝΒΑ υποχρεώθηκε να βγάλει την ανακοίνωση απουσίας του. 

Η ομοσπονδία υπενθυμίζει πως την ιστορία γράφουν οι παρόντες και επιφυλάσσεται να ενημερώσει στο εγγύς μέλλον για όλες τις πτυχές της υπόθεσης της απουσίας του 22χρονου σταρ. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 
«Η ταυτόχρονη ενημέρωση από τον μάνατζερ των Μιλγουόκι Μπακς και από τον ίδιο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και μάλιστα διά τηλεφώνου και social media από τη μακρινή Κίνα, και όχι με της δέουσα επίσημη μορφή, για αδυναμία συμμετοχής του στην Εθνική Ανδρών φυσικά και μας λυπεί για τη μεγάλη αγωνιστική απώλεια, αλλά δυστυχώς και δεν μας αιφνιδιάζει. 

Μια σειρά ενδείξεων τις οποίες με ιδιαίτερη ανησυχία παρακολουθούσαμε από την έλευση κιόλας του Γιάννη στην Ελλάδα και εν συνεχεία από την έναρξη της προετοιμασίας της ομάδας, είχαν δημιουργήσει την πεποίθηση ύπαρξης ενός οργανωμένου και καλά σκηνοθετημένου σχεδίου από πλευράς της ομάδα του ΝΒΑ στην οποία αγωνίζεται ο Γιάννης, σε πλήρη γνώση αν όχι και παρότρυνση του ΝΒΑ, που έφεραν σε δύσκολη θέση τον αθλητή και τον υποχρέωσαν να γνωστοποιήσει ότι από σήμερα δεν αποτελεί μέλος της Εθνικής Ανδρών. 

Το γεγονός αυτό οπωσδήποτε δημιουργεί μια άλλη πραγματικότητα, αλλά όπως είναι γνωστό οι παρόντες γράφουν την ιστορία. Η Εθνική ομάδα συνεχίζει την συντεταγμένη προσπάθειά της για να παρουσιαστεί στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στο επερχόμενο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα και να εκπροσωπήσει για μια ακόμα φορά επάξια την Ελλάδα. 

Αυτή είναι και η πρώτη προτεραιότητα του ελληνικού μπάσκετ, να στηρίξουμε δηλαδή με όλα τα μέσα την Εθνική μας ομάδα, τον προπονητή και τους παίκτες που θα είναι παρόντες. 

Σε ό,τι αφορά όμως, το παρασκήνιο αυτής της άκρως ενδιαφέρουσας ιστορίας που εκτυλίχτηκε μέχρι και σήμερα, από υποχρέωση προς τη φίλαθλη κοινή γνώμη της χώρας επιφυλασσόμεθα και στον κατάλληλο χρόνο θα γίνουν γνωστές όλες οι πτυχές της».

Παράλληλα η ΕΟΚ ενημέρωσε την πλευρά του 22χρονου άσου και της ομάδας του πως θα πρέπει να σταλούν οι εξετάσεις και η διάγνωση στα γραφεία της. Πρόκειται για μία διαδικασία που ακολουθείται σε κάθε τραυματισμό παίκτη.



http://www.protothema.gr/sports/article/706435/sok-stin-ethniki-ektos-eurobasket-o-adetokounbo/