Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Επιμορφωτικά σεμινάρια για οδηγούς ταξί σε Πάφο και Αγ. Νάπα διοργανώνει το Υφυπουργείο Τουρισμού με τον Μιχάλη Δημοσθένους

Το Υφυπουργείο Τουρισμού ανακοινώνει τον προγραμματισμό δύο επιμορφωτικών σεμιναρίων για οδηγούς ταξί, στις 25 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Capital Coast Resort στην Πάφο και στις 30 Ιουνίου στο Μουσείο Θάλασσα στην Αγία Νάπα.

Διευκρινίζεται ότι τα έξοδα της διεξαγωγής των σεμιναρίων θα καλυφθούν αποκλειστικά από το Υφυπουργείο,  η συμμετοχή σε αυτά είναι καθαρά εθελοντική και δεν υπάρχει οποιαδήποτε διασύνδεση τους με την επαγγελματική άδεια των οδηγών. 

Προτρέπονται οι οδηγοί ταξί όπως εκμεταλλευτούν την ευκαιρία αυτή και δηλώσουν τη συμμετοχή τους στα σεμινάρια.


υφυπουργείο τουρισμού 






Αγαπητοί Φίλοι Επαγγελματίες Οδηγοί Ταξί

 

Σας χαιρετώ 

Σας ενημερώνω για το πιο κάτω Επαγγελματικό Πρόγραμμα  στην επαγγελματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη στο Ταξί σας

Εχω αναλάβει από το Υφυπουργείο Τουρισμού στις 21/5/20 να παρουσιάσω το πιο κάτω σεμινάριο  

και θα είναι η χαρά μου,  να σας εχω στο σεμινάριο μας, στο πολύ  χρήσιμο και πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο για την συνεχή ανέλιξη των υπηρεσιών των οδηγών Ταξί στην Τουριστική Βιομηχανία

Παρακαλούνται οι οδηγοί ταξί να δηλώσουν συμμετοχή στο Μιχάλη Δημοσθένους εκπαιδευτή του προγράμματος  κατάρτισης στο Τηλ 99657037 στα πιο κάτω θέματα του σεμιναρίου το οποίο  είναι δωρεάν διάρκειας 3 1\2  ώρες  με διάλειμμα και θα δοθεί σε όσους λάβουν μέρος ειδικό πιστοποιητικό παρακολούθησης του σεμιναρίου από το Υφυπουργείο Τουρισμού. Η ημερομηνία  του σεμιναρίου θα σας ανακοινωθείεντός των ημερών πότε  θα διεξαχθούν τα σεμινάρια και τον τόπο παρουσίασης όχι σε περίοδο που θα ανοίξουν οι τουριστικές δουλειές σας.

Τα θέματα είναι

Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να εκτελούν με επαγγελματική συνείδηση και αγωγή την υπηρεσία τους προς τον πελάτη στο ταξί
• Καθήκοντα Οδηγών Ταξί 
• Συμπεριφορά Οδηγών Ταξί κατά την διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων τους και εκτός των καθηκόντων τους 
• Συνήθεις παραβάσεις οδηγών ταξί 
• Εμπλοκή σε οδικό ατύχημα και χειρισμός με το επιβάτη 
• Δραστηριότητες και συμπεριφορές ασυμβίβαστες προς το επάγγελμα
• Αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών 
• Επαγγελματικές φράσεις επικοινωνίας με το πελάτη στο ταξί
• Προσωπική Υγιεινή και επαγγελματική εμφάνιση 
• Φροντίδα και εξυπηρέτηση σημαντικών προσώπων στο ταξί
• Ασφάλεια και εχεμύθεια προς τους πελάτες στο ταξί 
• Συμπεριφορά Υποχρεώσεις πελατών 
• Αμέσως χειρισμός προβλημάτων 
• Γνώση της νομοθεσίας και εφαρμογή της 
• Σημασία της φυσικής και της πνευματικής ικανότητας 
• Υποχρεώσεις των οδηγών ταξί προς το ταμείο κοινωνικών ασφαλίσεων
• Αρμόδια σώματα για πειθαρχικές και άλλες κυρώσεις των οδηγών ταξί 
• Ανάπαυσης ωρών εργασίας και διάρκεια οδήγησης 
• Σωστή φροντίδα και παρουσίαση του ταξί
• Σωστή τιμολογιακή συμπεριφορά και χρήση του ταξίμετρου καθώς και χρήση εντύπων και αποδείξεων
• Επικοινωνία και συντονισμός με εξωτερικούς συνεργάτες 
• Εμπορικότητα της υπηρεσίας του οδηγού Ταξί 
• Γεωγραφία των πόλεων και της υπαίθρου της Κύπρου 
• Συνεργασία και επαγγελματική αντιμετώπιση ανταγωνισμού

Πως θα προσφέρουμε τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες στην Τουριστική Βιομηχανία μετά  το κορωνοϊό 


Περιμένουμε τις συμμετοχές σας

 

ΚindRegards

Michael Demosthenous

Managing Director

ELPIS TOURISM&HOSPITALITY SEMINARS 

ΕμπειρογνώμοναςΤουρισμούκαιεπιμόρφωσης

Expert Tourism Consultant & Certified Trainer

Quality Expert in Hotel and Restaurant Industry &Senior Contributor by :

   

Please take care of the environment, print only if necessary

P.O.Box 27571 PC 2430 NICOSIA CYPRUS

MOB + 357 99657037  TEL: + 357 22355651  elpisseminars@cytanet.com.cy. www.elpisseminars.one

Facebook : Michael Demosthenous - Skype : Michael Demosthenous


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου