Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΤΑΦΙΑΖΕΙ ΤΟ «ΓΝΩΡΙΖΩ, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ»;

 

Το μέλλον μιας κοινωνίας ανήκει στους νέους, τους αυριανούς πολίτες και ηγέτες ενός κράτους.  Από το εκπαιδευτικό σύστημα του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η μελλοντική  ποιότητα των πολιτών του.
 Δυστυχώς το κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα μας  έχει αποτύχει σε όλους τους τομείς παρόλο που έχει τις υψηλότερες δαπάνες για την παιδεία στην Ευρώπη (περιλαμβανομένων και των ποσών που δίνουν οι γονείς για τα απογευματινά φροντιστήρια των παιδιών τους). Οι Κύπριοι μαθητές είναι από  τους τελευταίους  στα μαθηματικά, φυσική,  γλωσσική έκφραση  και   παράγει ανιστόρητους μαθητές χωρίς να γνωρίζουν την πρόσφατη ιστορία του τόπου τους. Δεν γνωρίζουν γιατί δεν διδάχτηκαν τι έγινε το 1960, το 1963, το 1967, το 1974, πού απέτυχε  η Ελληνοκυπριακή ηγεσία, γιατί δεν είχε μακρόχρονη στρατηγική παρά μόνο αυτοσχεδιασμούς του εκάστοτε Προέδρου, ποιος ο καταστροφικός ρόλος της Τουρκίας και πως χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί τους Τουρκοκύπριους ως πιόνια για να ελέγξει ολόκληρη την Κύπρο

 Ενώ η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΔΙΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ που  δρα αθόρυβα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα με τις ευλογίες του κράτους μας και του ιδίου του Υπουργού Παιδείας  και αποτελείται  από 26 ευκατάστατους εκπαιδευτικούς, (στηριζομένη από ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΔΗΣΥ και ξένες πρεσβείες), απόφοιτους των ξενοκίνητων και χρηματοδοτούμενων σεμιναρίων, όπου διδάχτηκαν την ψευδαίσθηση ότι δεν υπάρχει Τουρκικός στρατός στην Κύπρο αλλά ψυχολογικό πρόβλημα μεταξύ των δύο κοινοτήτων και συγκρουσιακή προδιάθεση. Επομένως χρειάζεται να περάσουν από ψυχαναλυτικά σεμινάρια κι όλα θα λυθούν δια μαγείας. Τα τουρκικά στρατεύματα κατοχής της Κύπρου θα τα βλέπουν σαν περιστέρια ειρήνης!  Οι σκοποί και στόχοι της Δικοινοτικής Επιτροπής  είναι η παραχάραξη της ιστορίας της Κύπρου και η  εισαγωγή στα εκπαιδευτικά συστήματα  τον δύο   κοινοτήτων,  της  ελληνικής και τούρκικης γλώσσας αντίστοιχα, να γίνει ανταλλαγή   επισκέψεων, κοινά συνέδρια  μαθητών και εκπαιδευτικών, διδασκαλία  ελλήνων και τούρκων λογοτεχνών, μαθήματα για την ομοσπονδία και την ειρηνική συμβίωση των δυο κοινοτήτων κ.α.  για να ξεπεράσουν τα ψυχολογικά τους. Λες και αυτό είναι το πρόβλημα τους κι όχι τα τούρκικα στρατεύματα και άρματα κατοχής.

Η Κυπριακή κοινωνία, οι απλοί άνθρωποι  του λαού αλλά κυρίως  οι πρόσφυγες που έζησαν την αδικία,  την φτώχια,  την προδοσία, την εισβολή και την  κατοχή δεν συμφωνούν  με τους σκοπούς και τους στόχους της τεχνικής  επιτροπής.  Πρώτα οι νέοι μας πρέπει να διδαχτούν την αληθινή ιστορία του τόπου τους κι όχι να βασίζονται σε ψεύτικα λόγια και διδασκαλίες και μύθους. Γιατί αν η λύση που θα εξευρεθεί δεν θα είναι δίκαιη και δημοκρατική  για όλους τους κατοίκους του ανεξαρτήτως φυλής κι εθνικότητας, αλλά θα βασίζεται στην αδικία  των όπλων των Τουρκικών στρατευμάτων και των τετελεσμένων της εισβολής, σύντομα θα καταρρεύσει. Και τέτοιο μέλλον δεν αξίζει στα παιδιά μας. Επομένως θα πρέπει να μελετήσουν το παρελθόν, το παρόν και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με βάση την ιστορική αλήθεια και όχι ωραιοποιημένες και γλυκανάλατες ιστοριούλες. Γιατί  λαοί που δεν Μελετούν την ιστορία  τους, τις νίκες τους, τις ήττες τους, τις προδοσίες, τους διχασμούς, τον ρόλο των ξένων δυνάμεων, είναι καταδικασμένοι σε αφανισμό.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2013-14 ήταν για μια χρόνια ενώ η κατοχή συνεχίζετε: Οι νέοι μας με κριτική σκέψη πρέπει πρώτα να γνωρίσουν την πραγματική ιστορία τους με τον καταστροφικό ρόλο των ξένων δυνάμεων,  να μην ξεχνούν το παρελθόν  και να διεκδικούν το δίκαιο τους για να μην επαναλαμβάνουν τα λάθη των προγόνων τους.  Η ειρηνική συμβίωση θα επιτευχθεί όταν φύγει όλος ο τουρκικός στρατός από την Κύπρο, χωρίς μελλοντικό δικαίωμα επέμβασης του κι όταν  η προδιαγραφόμενη λύση που συζητείται θα αντιμετωπίζει  όλους τους νόμιμους  πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας ισότιμα   με πλήρως κατοχυρωμένα τα ανθρώπινα δικαιώματα του χωρίς περιορισμούς σε όλη την επικράτεια του κράτους. Αυτό είναι που θα πρέπει να επιδιώξει η Τεχνική Επιτροπή Παιδείας να διδάσκεται στα σχολεία, την έμπρακτη αγάπη για την Ελευθερία της πατρίδας,  την Δημοκρατία, την Δικαιοσύνη και την ισονομία όλων των πολιτών της Κυπριακής Δημοκρατίας. Και τότε δεν θα υπάρχουν συγκρούσεις και ψυχολογικές επιπλοκές που θα χρειάζονται Σεμινάρια για να επιλυθούν


 Για ενημέρωση και προβληματισμό                                            Λευκωσία 21 -1 -2017
ΦΙΛΙΚΑ

ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΥ (99 685983)