Σύμφωνα με την καταγγελία, ο παραπονούμενος ανέφερε πως στις 4.5.2020 έλαβε ηλεκτρονικό μήνυμα από τη συγκεκριμένη ταξιδιωτική εταιρεία και βάση του μηνύματος ενημερώνονταν για τα στοιχεία του λογαριασμού τους.
Αργότερα την ίδια ημέρα ο παραπονούμενος ανέφερε στην Αστυνομία, ότι έλαβε νέο μήνυμα στο οποίο αναφερόταν πως θα έπρεπε να κάνει το έμβασμα σε άλλο αριθμό λογαριασμού τράπεζας παρά στον αριθμό που δόθηκε αρχικά. Αυτός ο δεύτερος εκτιμά η Αστυνομία ήταν ο χάκερ.
Ο Διευθυντής στις 5.5.20 έμβασε το ποσό των 10.614 ευρώ στο δεύτερο λογαριασμό με αποτέλεσμα η εταιρεία στην Αγγλία ουδέποτε να λάβει τα χρήματα από την ακύρωση των κρατήσεων και εκεί διαπιστώθηκε η απάτη .
Από τις περαιτέρω εξετάσεις διαπιστώθηκε κακόβουλο λογισμικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ακολούθως ενημερώθηκε η τράπεζα και αναμένεται, όπως η τράπεζα προσπαθήσει να επιστρέψει το χρηματικό ποσό και να το παγοποιήσει στην περίπτωση που δεν έχει εκταμιευτεί από τους παράνομους.
Για την υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου αναμένεται να γίνουν επίσης εξετάσεις από το ΤΑΕ Πάφου μέσω Ιντερπόλ και της Μονάδας Καταπολέμησης Αδικημάτων Συγκάλυψης - ΜΟΚΑΣ.
κυπε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου