Η πλοκή της υπόθεσης της παράστασης διαδραματίζεται στη Σκοπελο και όχι σε ένα τυχαίο Ελληνικό νησί, επίσης μέσα από μια πολυδάπανη παραγωγη αναπαρίστανται νησιώτικα καλντερίμια, γραφικά σοκάκια και πλατείες που «θυμίζουν» και παραπέμπουν στη Σκόπελο, ενώ και στο σχετικό προωθητικό και πληροφοριακό υλικό της παράστασης γίνεται αναφορά στον προορισμό.
Σε συνδυασμό με την Ελληνική κουζίνα και το βραβευμένο casting, η δράση έχει οδηγήσει σε μια πολύ μεγάλη δημοσιότητα σε διεθνή ΜΜΕ που αναδεικνύει ταυτόχρονα το Mamma Mia, την παράσταση και τη Σκόπελο. Πρόσφατα ο Δήμος Σκοπέλου και το Mamma Mia The Party υλοποίησαν έναν μεγάλο διαδικτυακό διαγωνισμό με έπαθλο την προσφορά φιλοξενίας στο κινηματογραφικό νησί των Σποράδων μαζί με ένα Mamma Mia tour ώστε οι τυχεροί νικητές να ζήσουν τη καλοκαιρινή μαγεία του MammaMia στη Σκόπελοhttps://www.youtube.com/shorts/8FoI8Xhf_jM!
Η διαδικτυακή καμπάνια είχε αξιόλογα αποτελέσματα με 280.417 προβολές, προσέγγιση 221.027 λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης, 6.342 post likes και 7.434 postcomments. «Ξεδιπλώνουμε τη βεντάλια των δυνατοτήτων του προορισμού μέσα από πρωτότυπες σύγχρονες δράσεις προβολής έχοντας πάντα υπόψη τα περιορισμένα οικονομικά που έχουν οι Δήμοι.
Συντηρούμε την στενή σχέση της Σκοπέλου με το Mamma Mia ως ένα αξιόλογο εργαλείο ενίσχυσης της εξωστρέφειας μας και παράλληλα προβάλλουμε πολλές διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες όπως το φυσικό κάλλος, τα activities, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, την ποιότητα υπηρεσιών κλπ», δήλωσε η Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Σκοπέλου Εύα Καραμεσίνη.
Ο Δήμος Σκοπέλου ευχαριστεί θερμά τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού για τη συνεισφορά τους στα δώρα του διαγωνισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου