Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

Καταγγελία διαμαρτυρίας


Ο Φιλοξενος έλαβε μια καταγγελία και την δημοσιοποιεί γιατί πιστεύουμε πως πρέπει να προβληματίσει. Ακολουθεί αυτούσια η επιστολή που λάβαμε... 

Είμαι Ελλαδίτης που  επτά  χρόνια ζω και εργάζομαι την Κύπρο μόνιμα . Τα τελευταία έξι χρόνια ζω στη Πάφο όπου ενοικιάζω νόμιμα ένα διαμέρισμα . Όμως η τρελή άνοδος των ενοικίων οδήγησε τον ιδιοκτήτη να μου ζητήσει να εγκαταλείψω την επί έξι έτη ενοικιαζόμενη κατοικία μου .  Αυθαίρετα και  ως μέσον εκβιασμού , διέκοψε την παροχή νερού   και του ντεπόζιτου στην κοινόχρηστη ταράτσα με λουκέτα  , στερώντας μου έτσι το δικαίωμα πρόσβασης σε βασικό αναγκαίο συστατικό της ανθρώπινης διαβίωσης ενώ έχουν πληρωθεί πρόσθετα πόσα μαζί με την καταβολή ενοικίου όπως τόσα χρόνια γινόταν . Μεγαλύτερη δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε όταν επισκέφτηκα την αστυνομική διεύθυνση, όπου ο ένστολος αξιωματικός χωρίς να ζητήσει ούτε ένα στοιχείο ( όνομα , διεύθυνση κλπ) μου είπε πως η παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ο εκβιασμός ΔΕΝ είναι παράπτωμα . Σαστισμένος και απορημένος έφυγα από εκεί . Απόρησα και ακόμη απορώ , ποιος προστατεύει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια , τις βασικές ανάγκες και τα ανθρώπινα  δικαιώματα από τις αυθαίρετες και εκβιαστικές επιθέσεις ?

Και ακόμη κάτι τελευταίο , γνωρίζει ο κόσμος γύρω σας κ. Ιδιοκτήτη ότι  ως δικηγόρος που είστε παρκάμπτετε την νόμιμη νομική  οδό , το λειτούργημα που υπηρετείτε  και  προσφεύγετε  σε ανέντιμους ανηθικους και κατάπτυστους εκβιασμους στους μη Κύπριους φιλοξενούμενους  ???   Τα στοιχεία μου  για όποιον αρμόδιο τα χρειαστεί , βρίσκονται στην διάθεση της ηλεκτρονικής εφημερίδας Φιλόξενος , που είχε την ευθιξία να φιλοξενήσει την διαμαρτυρία μου και την ευχαριστώ ιδιαιτέρως για αυτό .


Επιστολή διαμαρτυρίας Ελλαδίτη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: