Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το καλλίγραμμο μοντέλο Μύρια Κυριακίδου από την Πάφο


Είναι ένα νεαρό και γοητευτικό μοντέλο από την Πάφο η Μύρια Κυριακίδου. Ασχολείται επαγγελματικά κι έχει όνειρα για το μόντελινγκ. Δεν θα απορρίψει προτάσεις από το εξωτερικό, εάν έρθουν γιατί πιστεύει πως εκεί μπορεί να κάνει καριέρα. Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ ο οποίος της εύχεται καλή επιτυχία.


 

             



















1. Μύρια  είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ναι είμαι από την Πάφο και ασχολούμαι με το μοντελινγ επαγγελματικά. Mέχρι τώρα έχω κάνει αρκετά fashion show και αρκετές φωτογραφίσεις για αυτό ευχαριστώ την δασκάλα μου την Ναταλία Μαυρομουστάκη.



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Οι επιδείξεις μόδας που έχω λάβει μέρος φέτος είναι για σχεδιαστές.   Μία ήταν της  Άννας  Δωροθέα και ήταν για την σχολή που πηγαίνω.



3.   Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί; 
Θέλω να συνεχίσω να ασχολούμαι και με την πασαρέλα και τις φωτογραφίσεις γιατί πιστεύω πως αυτό με εκφράζει και είναι κάτι που μου αρέσει.


4.       4.     Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Αν είναι κάτι που αγαπάς αρκετά πιστεύω μπορείς να εξελιχθείς στον χώρο αυτό.



5.   Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
-όχι δεν έχω προτάσεις από το εξωτερικό προς το παρόν.  Στο μέλλον όμως μπορεί να πάω.



6.      Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Η Κύπρος δεν προσφέρει τόσο όσο το εξωτερικό για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο.


7.    Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Πρότυπο  μοντέλο δεν έχω αλλά παρακολουθώ συχνά περιοδικά με μοντέλα και επίδειξης μόδας.




8.   Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Όχι δεν έχω κάνει σπουδές στο μοντελινγκ γιατί ακόμη είμαι μικρή σε  ηλικία αλλά το σκέφτομαι για ποιο μετά.



9.    Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Αυτή την περίοδο δεν ασχολούμαι με κάτι άλλο, εκτός από το σχολείο και το μόντελινγκ.

10.  Οι άντρες πως σε αντιμετωπίζουν; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

όχι δεν έχω σχέση αυτό το διάστημα αλλά πάνω  από όλα είναι το σχολείο.