Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

 Ο γνωστός καλλιτέχνης Νίκος Καραγιάννης, εκτός το τραγούδι και την μουσική έχει και μια άλλη μεγάλη αγάπη και δεν το κρύβει!!!

Τον Ολυμπιακό !

ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ ο τίτλος του Τραγουδιού, σε μουσική και στίχους του Νίκου, που θα το βρείτε τόσο στο κανάλι του Νίκου στο Youtube αλλά και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες σε διανομή από την Spider Music.

ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ




O ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ  δηλώνει ότι: “ Αφιερώνω αυτό το τραγούδι που έγραψα και τραγούδησα στον Ολυμπιακό μου και του εύχομαι να κατακτήσει κι άλλους Ευρωπαϊκούς τίτλους…
Επίσης το αφιερώνω σε όλους τους συνοπαδούς και φίλους του Ολυμπιακού!!!
Οι στίχοι στο ρεφρέν είναι από γνωστό σύνθημα των φίλων του Ολυμπιακού!!! “

ΑΠ’ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΑΠ ΑΡΙΝΑ
ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ
Ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ
ΤΟΥ CONFERENCE ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ
i
Ο ΜΕΝΤΙΛΙΜΠΑΡ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
ΚΑΙ Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ ΣΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ
ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ
ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΖΙ

ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΑΠ ΑΡΙΝΑ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ
ΣΗΚΩΣΑΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ

ΜΕ ΤΗ ΜΑΚΑΜΠΙ ΑΝΑΤΡΟΠΑΡΑ
ΜΕ ΤΗ ΦΕΝΕΡ ΣΤΟΝ ΤΖΟΛΑΚΗ Η ΜΠΑΛΑ
ΚΑΙ Η ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΕΜΕΡΙ
ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΕΛ ΚΑΜΠΙ

Ο ΕΛ ΑΡΑΜΠΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ ΣΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ
ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ
ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΖΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: