Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

"Απαντήσεις για την αλλαγή δεν έχω. Συνεχίζουμε με νέα πορεία χωρίς συμβιβασμούς"


O Μιχάλης Γιωργάλλας καλωσόρισε τον νέο ΥΠΑΜ Βασίλη Πάλμα στο Υπουργείο Άμυνας.«Παραδίδω το Υπουργείο στον φίλο Βασίλη Πάλμα, μετά την απόφαση του Προέδρου της Δημοκρατίας για αλλαγή», είπε. 

Ακολουθεί η ανάρτησή του κ. Γεωργάλλα στο facebook...

 Σας είμαι ευγνώμων και σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αμέριστη υποστήριξη, τη συμπαράσταση, τις αναρτήσεις, τα μηνύματα και τα τηλεφωνήματα. Απολογούμαι που δεν μπορώ λόγω όγκου να απαντήσω σε όλες και όλους.

Απαντήσεις για την αλλαγή δεν έχω. Όμως παρά το σύντομο της θητείας και το ξαφνικό της αντικατάστασης μου, είμαι περήφανος και ικανοποιημένος ότι «αποστολή εξετελέσθη επιτυχώς».
Ασκώντας τα καθήκοντα μου ως Υπουργός Άμυνας τήρησα πιστά αυτό που μου επέβαλλαν η συνείδηση, οι αρχές και οι αξίες μου, ανεξαρτήτως προσωπικού κόστους.
Η μόνη μου έγνοια ήταν η άμυνας της πατρίδας μας και η ασφάλεια του λαού μας από τις απειλές της κατοχής και της εποχής.
Εργάστηκα σκληρά για την αναβάθμιση και ενίσχυση των αμυντικών δυνατοτήτων, της μαχητικής ικανότητας και της επιχειρησιακής ετοιμότητας της Εθνικής Φρουράς, δίδοντας έμφαση σε συστήματα σύγχρονης τεχνολογίας, με στόχο τη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, με ταυτόχρονη εξοικονόμηση προσωπικού.
Επικεντρώθηκα να επιλύσουμε χρόνια προβλήματα της ΕΦ κι αδυναμίες της άμυνας μας ειδικά στα ζητήματα προσωπικού και αξιοκρατίας.
Εργάστηκα ακούραστα, με αφοσίωση και έντονο αίσθημα ευθύνης, με σοφία και με απόλυτη σοβαρότητα, πάντοτε σε πλήρη συνεννόηση και αγαστή συνεργασία με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και με την ηγεσία της Εθνικής Φρουράς.
Νιώθω βαθιά υπερήφανος και ευγνώμων για την προσπάθεια που καταβλήθηκε, ούτως ώστε η Εθνική Φρουρά να ατενίσει το μέλλον με αισιοδοξία, ως μια σύγχρονη και αποτελεσματική δύναμη αποτροπής και ως ένα σημαντικό εργαλείο στον αγώνα μας για επιβίωση κι απελευθέρωση.
Αποχωρώντας από τα καθήκοντα του Υπουργού Άμυνας είμαι ήσυχος με τη συνείδηση μου ότι επιτέλεσα στο ακέραιο την ευθύνη που μου ανέθεσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η πολιτεία.
Ευχαρίστω από καρδιάς όλες και όλους τους συνεργάτες μου που με εμπιστεύθηκαν και πίστεψαν σε μένα και δούλεψαν ακούραστα μαζί μου.
Συνεχίζουμε με νέα πορεία χωρίς συμβιβασμούς.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: