Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ο Δημήτρης Μαραγκός

 


Δημήτρης Μαραγκός...

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πάφου – Κίνηση Σωτηρία της Πάφου.

Βοηθάμε  και προχωράμε!!!

 

 

Συνδημότες και συνδημότισσες. Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

                                                  στις επικείμενες  Εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης που θα διεξαχθούν την Κυριακή 9 Ιουνίου 2024, δηλώνω παρών.  Θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  Πάφου με την Κίνηση Σωτηρία της Πάφου.

Είμαι πανέτοιμος  να εργαστώ σκληρά για την πρόοδο και την ευημερία της πόλης μας. Για την Πάφο που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε και θέλουμε να την δούμε να προοδεύει κι άλλο.

Σας καλώ να με ψηφίσετε σε αυτή την εκλογική διαδικασία και σας υπόσχομαι ότι θα φτιάξουμε μια Πάφο δυνατή και ισχυρή. Μια Πάφο που οι συμπολίτες μας θα ζουν με αξιοπρέπεια.

Είμαι έτοιμος να συμβάλλω στην  βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου και γενικά στην καθημερινότητα του καθενός. Κοιτάζω και θα συνεχίσω να το κάνω, τα μικρά προβλήματα των συμπολιτών μου. Τα προβλήματα της γειτονιάς. Εκεί είναι που πρέπει να δώσουμε σημασία. Γιατί και η κάθε γειτονιά είναι Πάφος.

 Να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τη μεσαία τάξη, γενικότερα. Να συγκρατήσουμε την ανοδική πορεία των ενοικίων, αφού και στην Πάφο τα πράγματα έχουν ξεφύγει.  

Έχω όραμα για την Πάφο, που αξίζει να αναδειχτεί περαιτέρω. Να φτάσει πολύ ψηλά και να γίνει, μεταξύ άλλων,  Νο1 τουριστικός προορισμός,  γιατί το αξίζει. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτε από άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

Με περισσότερες πτήσεις, περισσότερα ανοίγματα και δυνατότερη προβολή της Πάφου στο εξωτερικό θα πετύχουμε το θεμιτό αποτέλεσμα. Αποτέλεσμα όχι μόνο σε ποσότητα αλλά και σε ποιότητα τουριστών.

Αγαπητοί συμπολίτες, θα είμαι πάντα δίπλα σας σε ότι σας απασχολεί. 24 ώρες του εικοσιτετράωρο θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου. Το τηλέφωνο μου είναι στη διάθεσή σας. Γνωρίζετε ποιος είμαι,  πόσο έχω βοηθήσει και συνεχίζω να βοηθώ αλλά και αναδείξει αυτή την πόλη, ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΜΕ που ίδρυσα.  Την τηλεόραση PAFOS TV, την εφημερίδα ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ αλλά και το ραδιόφωνο  POINT FM. 

Με το σύνθημα «Βοηθάμε  και προχωράμε» σας καλώ να με στηρίξετε για να πετύχουμε. Είμαι πάντα δίπλα σας!!!

Σας ευχαριστώ!!!

 

 

Δημήτρης Μαραγκός

 

Επιχειρηματίας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πάφου – Κίνηση Σωτηρία της Πάφου

Τηλ., viber, whatsapp - 99303244

E- mail - marangosekloges@gmail.com

FacebookMarangos Dimitri

Ώρες ραντεβού στο γραφείο  – καθημερινά 18.30 μμ – 20.00 μμ







Δεν υπάρχουν σχόλια: