Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

Αναστασία Σάσα και όσα δεν ξέρεις


Για όλους και για όλα μίλησε το μοντέλο και παρουσιάστρια Αναστασία Σάσα από το Βόλο σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ.  Έκανε αναφορά στις φωτογραφίσεις της, στην εκπομπή που λαμβάνει μέρος στην τηλεόραση, στα σχέδιά της αλλά και στον άντρα που την ελκύει. Η όμορφη Αναστασία μίλησε με ιδιαίτερα έντονο τρόπο στις κριτικές που δέχεται κατά καιρούς τόσο για την ίδια όσο και για την δουλειά της. 




Πόσο καιρό ασχολείσαι με τη φωτογραφία;
Περίπου 5 χρόνια και μπορώ να πω πως κάθε χρόνο γίνομαι καλύτερη μαθαίνοντας περισσότερα πάνω σε αυτό που κάνω

Βγάζεις αρκετά χρήματα από αυτό ή ασχολείσαι και με κάτι άλλο;
Είναι ικανοποιητικά αλλά σίγουρα θα ήταν αρκετά περισσότερα αν ασχολιόμουν πιο πολύ και  δεν ήμουν της φυγής από κάθε τι που κάνω. Το έχω για χόμπι. Έχω κάνει φωτο για διαφημίσεις τοπικών καταστημάτων ή του ίντερνετ, σε workshops ως βασικό μοντέλο σε σεμινάρια αλλά από επιλογή δεν θέλησα να το επεκτείνω πηγαίνοντας σε κάποιο πρακτορείο. Ενώ έχω ανθρώπους να με βοηθήσουν συνεχίζω να πιστεύω πως δεν είναι η ζωή μου αυτό. Απλά μου αρέσει να δημιουργώ γιατί η φωτογραφία είναι δημιουργία. Μια εικόνα που κάνεις εσύ και  ο φωτογράφος που δεν θα ξαναβγεί ποτέ η ίδια όσοι αιώνες κι αν περάσουν,  δεν είναι μαγικό;

Από καλλιτεχνικά με τι άλλο έχεις ασχοληθεί;
Συμμετέχω σε μια εκπομπή  στην τηλεόραση..έχω κάνει Ραδιόφωνο μιας και αγαπώ πολύ τη μουσική. Την θεωρώ έκφραση συναισθημάτων.  Έχω συμμετάσχει και σε θεατρική ομάδα όπου έμαθα πολλά από αυτό και  για την καθημερινή μου ζωή όπως να είμαι πιο εκφραστική ή να κρύβω συναισθήματα να παίζω ρόλους γενικά. Ποτέ δεν λέω για κάτι δεν μπορώ.. δοκιμάζω τα πάντα και θέλω να είμαι μέσα σε όλα.

Το "μέσα σε όλα" δεν σε κάνει να έχεις εχθρούς η άτομα που σε κρίνουν αν είσαι επαγγελματίας;
 Πολλούς μπορώ να πω..Βλέπεις το λάθος;  Δεν δήλωσα ποτέ επαγγελματίας και οι εχθροί..που δεν ονομάζω ακριβώς έτσι αλλά κακοπροαίρετα άτομα υπάρχουν και στη δική μου ζωή αρκετά καμουφλαρισμένοι μπορώ να πω.. 
Ίσως άτομα με αποτυχίες στη ζωή,  κρίνουν κάθε τι που κάνεις αλλά κρίνοντας πάντα αρνητικά όχι εμένα αλλά τους πάντες. 
Διάβασα κάπου πως αυτοί οι άνθρωποι είναι σαν τις μύγες..μπορεί να πετάνε σε ένα κόσμο που έχει και λουλούδια και κήπους αλλά αν ρωτήσεις μια μύγα πάντα θα σου πει για τη χωματερή και τις ακαθαρσίες για τους κινδύνους που υπάρχουν για τον κόσμο που θα σε κατακρίνει αν φορέσεις κάτι σέξι  που θα σε λυπηθεί αν προβάλεις κάποιες φορές τον εαυτό σου θλιμμένο και δεν είναι σωστό να το κάνεις για τον κόσμο. 
Εκείνοι οι ψυχοφθόροι που πολλοί έχουμε συναντήσει στη ζωή μας. Που λένε μου αρέσεις είσαι καλή υπεροχή πανέμορφη..σου πετάνε κάτι όμορφο και  μετά οτιδήποτε να σε μειώσουν δεν μου άρεσε όμως αυτή η φωτογραφία ή  η κίνηση σου να κάνεις αυτό. χαχαχα ..
Δεν μισώ όμως γιατί καταλαβαίνω ότι αυτός που σε κρίνει έχει το πραγματικό πρόβλημα αυτό με κάνει να μην έχω εχθρούς όχι τουλάχιστον υπολογίσιμους από δικιάς μου πλευράς..έχω την υπομονή να φέρομαι καλά ακόμα και σε αυτούς έτσι ώστε κάποιος και να πει κακό λόγο για μένα κάνεις να μην τον πιστέψει. 
Ζω με τέτοιον τρόπο την ζωή μου που όποιος έχει μαλώσει μαζί μου στο τέλος να πει καλό λόγο για μένα και απλά να απομακρυνθεί γιατί δεν αντέχει τόση ανωτερότητα που προσφέρει πάντα φίλε μου η καλοσύνη άνθρωποι σήμερα θέλουν να κράζουν, να θυμώνουν, να μαλώνουν, δεν αντέχουν έναν άνθρωπο που δεν κάνει τίποτα από αυτά

Η αγάπη σου για τη δουλειά λοιπόν είναι φανερή ότι είσαι πολυάσχολη..Για την προσωπική σου ζωή τι αγαπάς να έχεις;

Η αγάπη για μένα είναι ένας άνθρωπος δικός σου. Που δεν θα κουράζεται καθόλου με σένα. Έτοιμος όπως και οι γονείς σου να ανεχτεί τα πάντα και  τις δυσκολίες μαζί σου και να σε ενθαρρύνει στη ζωή. Κάποιον να μας δίνει την αξία που χρειαζόμαστε. Εγώ τουλάχιστον για όποιον αγάπησα κ να γυρνούσε το κεφάλι ήξερε πως πάντα θα με βρει εκεί. Αυτό δεν είναι αφέλεια γιατί με έχουν πει και χαζή είναι η αξία που δίνεις στον άλλον ο έρωτας..όχι ψευδαισθήσεις..

Πώς περνάς τον χρόνο σου που βγαίνεις

Δεν βγαίνω συχνά.. Συνδυάζω τη δουλειά με τη διασκέδαση γι αυτό δουλεύω νύχτα. Νομίζω αν δεν δούλευα νύχτα δεν θα έβγαινα ποτέ. Μου είναι αδιάφορο να βγω με μεγάλη παρέα. Προτιμώ να πηγαίνω σε όμορφα μέρη ερημικά βουνό η θάλασσα κ το καλό φαγητό δίπλα της

Αυτό σε κάνει ρομαντική ή ερωτική τι είσαι τελικά;

Νομίζω είμαι και τα 2.Το να είσαι ρομαντικός σίγουρα δεν σε κάνει ξενέρωτο.  Έχω πολύ χιούμορ...γιατί όσο λογικός κ να σαι θα έρθει η στιγμή που θα θέλεις να ζήσεις το παραμύθι με έναν άνθρωπο θα πιστέψεις σε αυτό και εκεί θα αρχίσει κ ο ερωτισμός απέναντι στον σύντροφό σου.

Τι είδος άντρα σε ελκύει;

Η εμφάνιση του να είναι ο άλλος μοντέλο ή τα δεδομένα πολλών να έχει λεφτά ωραίο κορμί δεν με νοιάζει... ούτε προϋποθέτουν να περνάς καλά αυτά. Πάντα όταν ερωτεύομαι ( δεν νομίζω να είναι και πολλές φορές χαχα Ίσως μια με δυο ) νιώθω ότι απομονώνεται η όραση μου και παρασύρομαι από αλλά πράγματα και αισθήσεις, αρώματα,  ήχοι, αγκαλιές τα μάτια του άλλου..και  όλα αυτά εννοείτε αρμονικά δεμένα σε μια εικόνα έναν όμορφο άνθρωπο καθαρό φωτεινό. Εκεί θα με δεις και μένα να χαμογελάω πραγματικά