Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

Η Μαρία Αλεξάνδρου επιστρέφει δυναμικά μετά την δύσκολη εγκυμοσύνη της

Η Μαρία Αλεξάνδρου έκανε μια αποχή, λόγω εγκυμοσύνης, όπως είναι φυσιολογικό κι όπως κάνουν όλες οι μανούλες της showbiz, για ένα χρονικό διάστημα.

Η ίδια μας εξομολογείτε πως γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι 2800 kg το οποίο είναι 9 μηνών και είναι όλη της η ζωή. Μας είπε χαρακτηριστικά… «όποιος πειράξει την κόρη μου ή γενικότερα την οικογένειά μου θα περάσει μια κόλαση, δεν έχω ενοχλήσει ποτέ κανέναν , θέλω ηρεμία στη ζωή μου , δεν σηκώνω κουβέντα για τον πατέρα του παιδιού μου και την κόρη μου».

Το ενδεχόμενο για δεύτερο παιδί, συνέχισε, το έχουμε αφήσει ανοιχτό. Επιστρέφει ξανά στην τηλεπαρουσίαση και δηλώνει πως είναι πιο δυνατή από ποτέ, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως αυτό που μου δίνει την μεγαλύτερη δύναμη είναι η κόρη μου.  

Να σημειωθεί ότι, η Μαρία Αλεξάνδρου έχει κάνει χιλιάδες εξώφυλλα, εμφανίσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές, τηλεπαρουσιάστρια, διέμεινε στην έπαυλη του   xiou xefner, αφού είναι η μοναδική Ελληνίδα με εξώφυλλο στο Αμερικανικό playboy. Είναι γυναίκα είδωλο, star, την αγαπάμε όπως άλλωστε όλος ο κόσμος.   








Δεν υπάρχουν σχόλια: