Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

Η Γλυκερία Τσολπίδου στο διαγωνισμό ομορφιάς Μiss Tourism International

Η Γλυκερία Τσολπίδου από τη Θεσσαλονίκη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διαγωνισμό ομορφιάς Μiss Tourism International  που θα γίνει στη Μαλαισία. Σε συνέντευξη που παραχώρησε  στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ, αναφέρθηκε γενικά στο διαγωνισμό, όπου ο τελικός θα γίνει στις 25 Νοεμβρίου, στο μόντελινγκ που ασχολείται επαγγελματικά, αν και σπουδάζει ψυχολογία, ενώ περιμένει να τις ανοίξουν πόρτες μετά το  Μiss Tourism International.  Ευχαρίστησε την Σταυρούλα Νικολάου για την επιλογή της στο διαγωνισμό.   

 

-Γλυκερία, θα εκπροσωπήσεις την Ελλάδα στο Μiss Tourism International  που θα γίνει στη Μαλαισία. Πες μας μερικά πράγματα για το διαγωνισμό ομορφιάς. Πότε θα γίνει; Πόσες χώρες λαμβάνουν μέρος; Πόσο καιρό θα διαρκέσει; Πότε είναι η τελική φάση;

Για αρχή θα πω πως είναι χαρά μου και τιμή μου που εκπροσωπώ την χώρα μου στο Miss Tourism International που γίνεται στην Μαλαισία. Είναι ένας διαγωνισμός όπου το κάθε κορίτσι δεν κρίνεται μόνο για την ομορφιά αλλά και για την προσωπικότητα του, επίσης κυριότερος στόχος είναι να φέρει κοντά τις χώρες να ενωθούν και να μάθουμε πράγματα για την κουλτούρα της κάθε χώρας, τους ανθρώπους και τον τρόπο ζωής γενικότερα. Λαμβάνουν μέρος συνολικά 44 χώρες παγκοσμίως. Η διάρκεια του διαγωνισμού κρατάει από τις 10 Νοεμβρίου που βρεθήκαμε όλα τα κορίτσια και καθημερινά κάνουμε φωτογραφίσεις, πρόβες, πηγαίνουμε εκδρομές και κρατάει μέχρι και τις 27 με την αποχώρηση μας από την Μαλαισία. Ο τελικός θα γίνει στις 25 Νοεμβρίου.

-Πως έγινε η επιλογή σου;

Η αλήθεια είναι πως δεν είχα τέτοιο σκοπό φέτος διότι βρίσκομαι στα τελευταία έτη με τις σχολές μου και ήθελα να επικεντρωθώ εκεί. Η κυρία Σταυρούλα Νικολάου έστειλε φωτογραφίες μου μαζί με άλλες Ελληνίδες και οι διοργανωτές επέλεξαν εμένα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κυρία Σταυρούλα που μου στάθηκε πολύ με βοήθησε αρκετά και μου υποσχέθηκε πως θα είναι μια μοναδική εμπειρία που πολλά κορίτσια θα ήθελαν να ζήσουν και την ευχαριστώ για αυτό γιατί πράγματι περνάω υπέροχα. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους χορηγούς μου που με βοήθησαν σε αυτό το ταξίδι, θα τους αναφέρω ονομαστικά μετά την λήξη του διαγωνισμού. Ευχαριστώ ιδιαίτερα το Φιλόξενο που είναι ο πρώτος που μου ζήτησε συνέντευξη.

Θα κλείσω πως η κυρία Σταυρούλα την βράβευσαν εδώ στην Μαλαισία για τον επαγγελματισμό της και έχει μεγάλη συνεργασία 30 χρόνων με τους διοργανωτές  όπου έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για την Ελλάδα και την Κύπρο Miss International Tourism. Είναι υπό την αιγίδα του υπουργείου τουρισμού της Μαλαισίας αφού ο διαγωνισμός έχει επίσημο χαρακτήρα.





-Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;

Ναι ασχολούμαι και μάλιστα νιώθω περήφανη για εμένα διότι από τόσο μικρή έχω κάνει άπειρες γνωριμίες στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Νιώθω πως έχω να κάνω ακόμη πολλά θα τα μάθετε σταδιακά.

 

-Τι περιμένεις από αυτό το διαγωνισμό;

Από αυτό τον διαγωνισμό δεν περιμένω κάτι, σίγουρα η κάθε κοπέλα θα ήθελε να βγει νικήτρια ως Miss Tourism International 2023 ή κάποιον τίτλο αλλά για εμένα εξίσου σημασία έχει που γνώρισα τόσες χώρες σε μια μόλις μέρα και μαθαίνω συνέχεια καινούρια πράγματα. Και να μην πάρω κάποια διάκριση σίγουρα θα έχω πάρει πολλά περισσότερα με όλα αυτά που ζούμε είναι μια υπέροχη εμπειρία.

 

-Έχεις λάβει μέρος σε παρόμοιους διαγωνισμούς ομορφιάς στο εξωτερικό ή στην Ελλάδα; Είχες κάποιες διακρίσεις;

Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε κάποιον διαγωνισμό και νιώθω ιδιαίτερα όμορφα που ο πρώτος μου διαγωνισμός είναι στην Μαλαισία.

 

-Πιστεύεις ότι, θα ανοίξουν πόρτες μετά το Μiss International Tourism της Μαλαισίας;

Ναι πιστεύω πως θα ανοίξουν πόρτες μετά το Miss Tourism International γιατί θα με δει περισσότερος κόσμος, κόσμος από Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι κάτι που γίνεται παγκόσμια επομένως κάποιοι θα δείξουν ενδιαφέρον για εμένα και σίγουρα κάπου θα τους φανώ χρήσιμη.

 

-Εκτός από το μόντελινγκ, ασχολείσαι με κάτι άλλο;

Σπουδάζω ψυχολογία είμαι στο τελευταίο έτος τώρα, παράλληλα σπουδάζω life coaching. Επίσης είμαι χορεύτρια oriental και freestyle.

 

-Ποιους θες να ευχαριστήσεις για το συμμετοχή σου; 

Για την συμμετοχή μου όπως προανέφερα θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Σταυρούλα γιατί αυτή ήταν που έστειλε τις φωτογραφίες μου στον διαγωνισμό και στην συνέχεια τους χορηγούς που με υποστήριξαν αρκετά. Φυσικά τους γονείς μου που πάντα είναι δίπλα μου για να πραγματοποιήσω όλα μου τα όνειρα, θα σταθώ λίγο εδώ και θα πω πως το παιδί έχει ανάγκη από τους γονείς επομένως είμαι ιδιαίτερα τυχερή σε αυτό το κομμάτι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους μου που με βοηθάνε και με βοηθάνε από μακριά και με την σχολή μου ακόμη και τέλος όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν και είναι μαζί μου σε αυτόν τον αγώνα. Σας ευχαριστώ πολύ!!













Δεν υπάρχουν σχόλια: