Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Evanster μιλά για το νέο του τραγούδι Quema

Ο Evanster ένας νέος καλλιτέχνης μιλά για το νέο του τραγούδι Quema για τους μελλοντικούς του στόχους αλλά και για την αγάπη του για τα ισπανόφωνα τραγούδια. Οι στίχοι του τραγουδιού μιλούν για κάποια θετικά μηνύματα ανάμεσα στις ανθρώπινες σχέσεις.

Μεγάλωσε στην Ελλάδα, με καταγωγή από την Αίγυπτο, και όπως δηλώνει η μουσική και ο χορός είναι το πάθος του από μικρή ηλικία. Έχει μεγαλώσει σε μια οικογένεια που εκτιμά την τέχνη, και αυτό τον επηρέασε βαθιά. Όσο για την συνεργασία του για την Σόφη Χαμπιαουρίδου ιδιοκτήτρια Σχολής Χορού εκτιμά ότι είναι καθοριστική.
Όπως ο ίδιος δηλώνει έχει αναλάβει διδασκαλία χορού του commercial. Είναι ένα είδος street χορού που είναι φτιαγμένο να πλαισιώνει μουσικές παραστάσεις, συναυλίες τραγουδιστών και βιντεοκλίπ.
1.Μίλησε μου λίγο για το τραγούδι σου. Από πού η έμπνευση σου;
Το Quema είναι το πρώτο μου πρωτότυπο τραγούδι που δημιούργησα μαζί με τον παραγωγού μου τον INFO. Είναι ένα dance - pop κομμάτι με λατινοαμερικάνικο vibe. Μου αρέσουν πολύ τα ισπανόφωνα τραγούδια για την μελωδικότητα και τους ιδιαίτερους ρυθμούς που πιστεύω αρέσουν στην νεολαία και όχι μόνο. Εμπνεύστηκα από προσωπικές εμπειρίες και συναισθήματα. Ήθελα να εκφράσω τη δύναμη της αγάπης και της αντοχής σε δύσκολες στιγμές.
2. Που αναφέρεται;
Αναφέρεται σε μια σχέση που πέρασε από πολλά σκαμπανεβάσματα, αλλά τελικά δείχνει πως η αγάπη μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια. Οι στίχοι μιλούν για κάποια θετικά μηνύματα ανάμεσα στις ανθρώπινες σχέσεις.
3. Ποιός είναι ο Evanster αν γίνεται μίλησε μου λίγο για τον εαυτό σου και την καταγωγή σου.
Μεγάλωσα στην Ελλάδα, κατάγομαι από Αίγυπτο, και η μουσική και ο χορός είναι πάθος μου από μικρή ηλικία. Έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια που εκτιμά την τέχνη, και αυτό με επηρέασε βαθιά.
Από πότε ασχολείσαι με την μουσική και το χορό;
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική στα 10 μου και με το χορό λίγο αργότερα, περίπου στα 12.
Πότε ήρθες Πάφο;
Ήρθα στην Πάφο πριν από δύο χρόνια, για να επεκτείνω τις ευκαιρίες μου στη μουσική και τον χορό.
Ποια η συνεργασία σου με την Σόφη Χαμπιαουρίδου;
Η συνεργασία μου με τη Σόφη είναι πολύ σημαντική για μένα. Εργαζόμαστε μαζί σε ένα πρόγραμμα που συνδυάζει χορό και μουσική, και η Σόφη είναι εξαιρετική δασκάλα.
Είσαι χορευτής στην σχολή της ;
Εδώ και ένα μήνα εργάζομαι στη σχολή ως καθηγητής.
Έχεις αναλάβεις κάποιο νέο πρόγραμμα στην σχολή ;
Έχω αναλάβει διδασκαλία χορού του commercial. Είναι ένα είδος street χορού που είναι φτιαγμένο να πλαισιώνει μουσικές παραστάσεις, συναυλίες τραγουδιστών και βιντεοκλίπ.
Yπάρχει το αναμενόμενο ενδιαφέρον από την Πολιτεία... το Κράτος για τους νέους καλλιτέχνες;
Υπάρχουν κάποια προγράμματα στήριξης, αλλά πιστεύω ότι χρειάζεται περισσότερη προσοχή και επένδυση στους νέους καλλιτέχνες. Η τέχνη είναι σημαντική για την κοινωνία.
Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια ;
Στα μελλοντικά μου σχέδια περιλαμβάνεται η κυκλοφορία νέων τραγουδιών και η συμμετοχή σε παραστάσεις που θα αναδείξουν τον πολιτισμό μας. Θέλω να συνεχίσω να εξελίσσομαι και να εμπνέω άλλους.




Κ.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια: