Σάββατο 13 Μαΐου 2023

Η Ραφαέλλα Χρίστου στο World Top Next Model 2023. ΦΩΤΟ

Η Ραφαέλλα Χρίστου θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς  World Top Next Model 2023 που θα πραγματοποιηθεί στο Λίβανο. Η Ραφαέλλα μίλησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ για το διαγωνισμό, για την πορεία της στο χώρο και τους στόχους της στο μόντελινγκ. Χορηγός επικοινωνίας του event - ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ. Ακολουθεί η συνέντευξη …

 

           1.       Ραφαέλλα, θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στο διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς, World Top Next Model 2023 που θα γίνει στο Λίβανο. Πως αισθάνεσαι που θα λάβεις μέρος;

Νιώθω υπέροχα που θα συμμετέχω σε έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό και προπάντων που θα μπορέσω και εγώ όπως πολύ άλλοι να εκπροσωπήσω την Κύπρο και αν τα καταφέρουμε, να βάλουμε άλλο ένα λιθαράκι επιτυχίας για την χώρα μας

2.                 Πως προέκυψε η συμμετοχή σου;

Μετά από έναν μεγάλο τίτλο που πήρα στην Κρήτη,  ενδιαφέρθηκε αμέσως η prestige models show production και χωρίς να χάσουν χρόνο με έβαλαν να εκπροσωπήσω την Κύπρο μας στον διαγωνισμό του Λιβάνου

3.                 Πες μας μερικά πράγματα για το event. Πότε θα γίνει και ποιο είναι το πρόγραμμα.

Το μόνο που έχω να πω για το event είναι ότι θα γίνει στις 28 Μαΐου 2023. Τα υπόλοιπα είναι έκπληξη και θα τα πούμε όταν επιστρέψω.

4.                 Αναμένεις κάτι πολύ θετικά από αυτή τη συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς;

Σίγουρα θα διαγωνιστούν πολύ ωραίες κοπέλες από διάφορες χώρες.  Σίγουρα θα είναι πάρα πολύ δύσκολο αλλά έχω θετική σκέψη και κοιτάζω να φτάσω όσο ποιο ψηλά γίνεται και γιατί όχι και την πρώτη θέση

5.                 Πως είναι η μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο;

Δεν έχω μεγάλη πορεία αλλά  είναι προς το παρόν μικρή και καλή η πρώτη μου εμφάνιση ήταν στα καλλιστεία miss Κρήτη και ανάμεσα από πολύ όμορφα κορίτσια κατάφερα και βγήκα δεύτερη και αναπληρώτρια miss Κρήτη.  Αυτό με βοήθησε να μου δώσει αυτοπεποίθηση και να δουλέψω σκληρά για τις επόμενες προκλήσεις

6.                 Θα ήθελες να κάνεις διεθνή καριέρα στο χώρο του μόντελιγκ; Πόσο εύκολο είναι;

Φυσικά και ποια κοπέλα στην ηλικία μου,  που ξεκινά τώρα το μόντελινγκ δεν θα ήθελε να κάνει διεθνείς διακρίσεις. Σίγουρα είναι δύσκολο να το κατορθώσεις γιατί είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός αλλά όχι ακατόρθωτο

7.                 Κρύβει παγίδες ο χώρος;

Πολλά ακούγονται. Εγώ τώρα ξεκινάω τα βήματα μου … όταν θα καταφέρω να έχω και εγώ τις δικές μου εμπειρίες,  θα σας απαντήσω.

8.                 Ποιους θες να ευχαριστήσεις για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό World Top Next Model 2023.

Σίγουρα την οικογένεια μου που με κάναν να πιστέψω σε εμένα, τις  φίλες μου,  όλους μου τους χορηγούς και όλους όσοι θέλανε να με βοηθήσουν για να πάω στην διοργάνωση του World Top Next Model 2023.

Ευχαριστώ όλους τους χορηγούς μου που συνέβαλαν στο να γίνει αυτή η φωτογράφηση αλλά και γενικά για την προετοιμασία μου στο Λίβανο.

Ευχαριστώ πολύ τη Σταυρούλα Νικολάου,  πρόεδρο της prestige show production  που μου πρότεινε  και πιστεύει  σε μένα να εκπροσωπήσω τη Κύπρο σε ένα Διεθνή Διαγωνισμό ομορφιάς στον οποίο  θα βάλω τα δυνατά μου να φέρω το τίτλο στο Κύπρο.


Την προετοιμασία της Ραφαέλλας πριν την αναχώρηση της,  ανέλαβε η Σταυρούλα Νικολάου,  Φωτογράφος Κωνσταντίνος Βονιατης.

To Harmen Medical beauty spa

Φορέματα Σχεδιαστής Μενέλαος , secret closet . Beauty care KEDMA , Γυαλιά Ηλίου Optical Galery Antonis Mousa . Τοποθεσία Hotel Ajax and spa Lemesos χορηγός επικοινωνίας ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ.  

Ο Σάκης Νικολάου maneger Prestige show production είναι προσκεκλημένος στην κριτική επιτροπή και θα συνοδέψει την Ραφαέλλα Χρίστου και την Ελληνίδα Νεφέλη Φιλιππακοπούλου.

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται κάθε επιτυχία στη Ραφαέλλα και θα στηρίζει την όποια προσπάθειά της. Ακολουθεί φωτογραφικό υλικο που μας παραχώρησαν η Ραφαέλλα και η Σταυρούλα Νικολάου. 















Δεν υπάρχουν σχόλια: