Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Άντρια Κύρου – Κατέκτησε τον τίτλο Miss Face Tourism Universe 2023. ΦΩΤΟ


Η 17χρονη Άντρια Κύρου από τη Λεμεσό έλαβε μέρος στο διαγωνισμό Μiss Tourism Universe 2023, που πραγματοποιήθηκε στο Λίβανο.  Πήρε τον τίτλο Miss Best Face Tourism Universe 2023. Παραχωρώντας συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ,  αναφέρθηκε στην μεγάλη αυτή εμπειρία που έζησε, στις πόρτες που τις ανοίγονται αλλά και στα μελλοντικά της σχέδια. Το φωττογραφικό υλικό μας παραχώρησε η Άντρια Κύρου. 

 

  1. Άντρια έλαβες μέρος στο διαγωνισμό ομορφιάς Μiss Tourism Universe 2023 που έγινε στο Λίβανο. Πήρες τον τίτλο Miss Best Face Tourism Universe 2023. Πως αισθάνεσαι;

Είμαι πολύ ευχαριστημένη που εκπροσώπησα τη Κύπρο σε ένα πολύ Μεγάλο Διεθνή διαγωνισμό και συναγωνίστηκα 30 χώρες. Πρόβαλα τον Τουρισμό της Κύπρου διότι η Κύπρος χρειάζεται τον Τουρισμό.

Ο τίτλος που πήρα είναι Miss Face Tourism Universe 2023 και θα συμμετάσχω το 2024 στο Παγκόσμιο διαγωνισμό Miss Face of the World θα γίνει στο Ντουμπάι.

 

2.  2.  Είσαι μόλις 17 ετών. Τι σημαίνει αυτός ο τίτλος για σένα;       Ήταν μεγάλη εμπειρία για σένα η συμμετοχή σου σε ένα τόσο μεγάλο event ομορφιάς;

Ήμουν η μικρότερη στο Διαγωνισμό, Είμαι μόλις 17 χρόνων και τα πήγα για πρώτη φορά, πολύ καλά.  Ήταν πολύ μεγάλη εμπειρία για μένα.  Γνώρισα αρκετές κοπέλες από διάφορες χώρες κι έχουμε κρατήσει επαφή. Μάλιστα, με προσκάλεσαν στη χώρα τους καθώς γνώρισα σχεδιαστές μόδας και άτομα  που έχουν σχέση με τη μόδα και με τα διεθνή ΜΜΕ που κάλυψαν το διαγωνισμό.

 

3.    3.  Μετά τον τίτλο αυτό, άλλαξε κάτι στη ζωή σου;

Άνοιξαν πόρτες μεγάλες τώρα για μένα με διαφημίσεις στη Τηλεόραση καθώς και φωτογραφίσεις. Υπάρχουν προτάσεις και για διαφορά events. Είμαι προσκεκλημένη και για να χορέψω, καθώς λατρεύω πολύ το χορό.

 

4.    4.  Ποια είναι η επόμενη μέρα για την Άντρια Κύρου; Σχολείο, σπουδές, μόντελινγκ.

Θα σπουδάσω Δασκάλα και θα συνδυάσω το modeling και το χορό.

5.   5.   Σε είδαμε να χορεύεις κιόλας. Ασχολείσαι με το χορό;

Χωρίς να το περιμένω κι εντελώς ξαφνικά, μου έβαλαν Ελληνική μουσική, το Ζορμπά, όπου αυτοσχεδίασα μόνη μου και  κατενθουσιάστηκαν.

6.   6.   Ποιους θες να ευχαριστήσεις για τη συμμετοχή σου στο Μiss Tourism Universe 2023 αλλά και την επιτυχία σου;

Θέλω να ευχαριστήσω τη σχολή χορού μου Μαρία House school of Dance strofes  που με έμαθε να χορεύω τόσο καλά.

Τη Prestige show production με τη πρόεδρο Σταυρούλα Νικολάου που  ήταν πάντα δίπλα μου.  Όλους μας του χορηγούς διότι χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να συμμετάσχομε.  Την εταιρεία καλλυντικών KEDMA Harmen Medical beauty spa,  Τo εστιατόριο Καμάρες και το μπαράκι XO LOFOU bar στη Λόφου, Giannoullis Plastic surgery Larnaka,

Club Bedroom Λεμεσός, Το Δήμαρχο Αγίας Νάπας Χρήστο Ζανέτου, τη σχεδιάστρια μόδας Lidas _couture από Λεμεσό που μου έφταιξε τη κατάπληκτη ενδυμασία, Τους σχεδιαστές μόδας Robyn Raygian από Γερμανία τη Βεσεληνα Μαθεου, Designer Jean Pierre από Λίβανο, Επίσης ευχαριστώ τους διοργανωτές για τη καταπληκτική φιλοξενία, Την MTV, τους φωτογράφους  Joe Gumushian & Elie  El Khoury από Λίβανο.

Ευχαριστώ όλα τα MΜΕ και ιδιαιτέρως το ΦΙΛΟΞΕΝΟ για τη συνέντευξη μου και γενικά για όλη τη προβολή που μου κάνει.








Δεν υπάρχουν σχόλια: