Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Παραίτηση Γιώργου Πενταρά από τη θέση του επαρχιακού γραμματέα της Αλληλεγγύης Πάφου



Με τη σημερινή μου ανάρτηση δηλώνω και δημόσια την παραίτηση μου από Επαρχιακός Γραμματέας του Κινήματος Αλληλεγγύη για προσωπικούς λόγους. Οφείλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον φίλο Πρόεδρο της Βουλής Δημήτρη Συλλούρη, την Πρόεδρο του Κινήματος Ελένη Θεοχάρους και όλους του Συναγωνιστές για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλαν όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
Προσπάθησα με όσες δυνάμεις είχα για την Πάφο, την Κύπρο αλλά και το Κίνημα. Προσπάθησα σε όλη μου τη ζωή να προσφέρω στην υπεράσπιση και στην προστασία αυτού του τόπου και των πολιτών. Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν και ιδιαίτερα το Χρίστο Παπαγιάννη που παρέμειναν δίπλα μου στα δύσκολα και ήταν το δεξί μου χέρι τα τελευταία 2μιση χρόνια. Εύχομαι στη καινούργια Επαρχιακή Επιτροπή καλή θητεία και δύναμη, ώστε να πετύχουν του στόχους του Κινήματος για το καλό του τόπου και παραμένω πιστός στρατιώτης και στη διάθεσή σας όποτε με χρειαστείτε.
Σ.Σ. Προσωρινός Επαρχιακός Γραμματέας αναλαμβάνει ο Χρίστος Παπαγιάννης μέχρι τη διεξαγωγή εκλογών.


Γιώργος Πενταράς