Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Μαρίνα Αργυροπούλου. ΦΩΤΟ



Μαθήτρια λυκείου στην Πάφο η Μαρίνα Αργυροπούλου η οποία έχει αρχίσει να ασχολείται με το μόντελινγκ. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ αναφέρθηκε στην έως τώρα πορεία της στο χώρο αλλά και στα μελλοντικά της σχέδια. Έχει κάνει αρκετές συνεργασίες και παρακολουθεί μαθήματα μόντελινγκ στην σχολή Catwalk Modelling School by Natalia Mavromoustaki. Αν και νέο μοντέλο, η Μαρίνα δείχνει άνετη στην πασαρέλα αλλά και στις φωτογραφίσεις. 


     1. Μαρίνα είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ναι είμαι από την Πάφο. Ασχολούμαι με το μόντελινκ εδώ και 2 χρόνια και μέσα από το χώρο συνεχώς μαθαίνω νέα πράγματα και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη, και σαν χαρακτήρας και γενικά σαν άνθρωπος στην καθημερινότητα μου.

2.      Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω λάβεις μέρος σε διάφορες επιδείξεις μόδας στην Πάφο, Λεμεσό και Λευκωσία. Συνεργάστηκα με την "Sotris Boutique" , τα καταστήματα Lorem , Rouz, Dominate , Kult , και επίσης με τους σχεδιαστές  Κάλια Μονογίου , Chris K , Γ.Εγγλέζος. Ακόμη έχω κάνει διάφορες φωτογραφήσεις για το Dominate , νυφικά Gala Montenapoleone ,Numero και για την Boutique Babes.

3.      Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί;
Θέλω να ασχοληθώ και με την πασαρέλα και με την φωτογράφηση διότι ένα σωστό μοντέλο πρέπει να είναι καλό και στα δύο.

4.      Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό στην Κύπρο;
 Δεν είναι εύκολο να εξελιχθείς στο χώρο του μόντελινγκ και χρειάζεται υπομονή, πείσμα και σωστή προετοιμασία.

5.      Έχεις κάνει μαθήματα μόντελιγκ; Και αν ναι πού;
Ναι, κάνω μαθήματα μόντελινγκ στην σχολή Catwalk Modelling School by Natalia Mavromoustaki.

6.      Ποιες είναι οι αγαπημένες σου αναμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Οι αγαπημένες μου αναμνήσεις είναι οι αστείες στιγμές που περνάμε όλοι μαζί στην σχολή .
7.      Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Ναι, έχω κάποιο μοντέλο ως πρότυπο και το μοντέλο αυτό είναι η αγαπημένη μου δασκάλα Ναταλία Μαυρομουστάκη που πήρε και τον τίτλο του Miss Wales 2016.

8.      Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου σε ένα άλλο νεαρό άτομο της Πάφου που θέλει να ξεκινήσει μαθήματα;
Η συμβουλή μου είναι πριν ξεκινήσει μαθήματα μόντελικγ να σκεφτεί εάν το θέλει πραγματικά ή όχι γιατί όπως ανέφερα και πιο πάνω το μόντελινγκ χρειάζεται πείσμα, θέληση και υπομονή.

9.      Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Ακόμη είμαι μαθήτρια Λυκείου.

10.  Ο κόσμος της Πάφου πως σε αντιμετωπίζει για το μόντελινγκ;
Όταν μαθαίνουν ότι ασχολούμαι με το μόντελινγκ με θαυμάζουν και με ενθαρρύνουν να συνεχίσω αυτό που κάνω.
Επίσης ευχαριστώ πολύ την οικογένεια μου που με στηρίζει και πιο πολύ την μητέρα μου που είναι πάντα δίπλα μου.