Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Δείτε τις νέες αποκαλύψεις της 19χρονης Βρετανίδας σε συνέντευξή της για τον κατ’ ισχυρισμόν βιασμό της στην Αγ. Νάπα

Σε νέες αποκαλύψεις προέβη η 19χρονη Βρετανίδα αυτή τη φορά στη DailyMail, περιγράφει με λεπτομέρειες  το βράδυ του κατ’ ισχυρισμόν βιασμού τους. Πιο συγκεριμένα, ισχυρίζεται πώς οι διακοπές της με έναν όμορφο ισραηλινό  που γνώριζε ως Σαμ, στο τέλος μετατράπηκαν σε έναν κλιμακωτό εφιάλτη.

Η ίδια ισχυρίστηκε στη συνέντευξη που έδωσε ότι δεν θα άφηνε πίσω καμία λεπτομέρεια για να την πιστέψει ο κόσμος.
«Ξεκινήσαμε να φιλιόμαστε στο κρεβάτι του», λέει, περιγράφοντας την σεξουαλική επαφή με τον Sam, που ξεκίνησε συναινετικά στο ξενοδοχείο.
«Τότε όλα άλλαξαν. Θυμάμαι ότι βλέποντας το φως κάτω από την πόρτα  μια ομάδα Ισραηλινών φίλων του Σαμ ήρθε μέσα. Φώναζαν και χλεύαζαν.
«Τότε ο Σαμ γονάτισε στο στήθος μου και άρχισε να με βιάζει λεκτικά, γι 'αυτό δεν μπορούσα να αναπνεύσω»
«Φώναζε στα εβραϊκά στους Ισραηλινούς φίλους του και  γελούσαν. Ήμουν στη δυστυχισμένη. Φώναξα: «Όχι! Βγες έξω! Οχι!' Προσπάθησα να σταυρώσω τα πόδια μου».
«Τα χέρια μου ήταν ασταθή. Προσπαθούσα απεγνωσμένα να ξεφύγω. Τότε ο Σαμ ενοχλήθηκε. Πήρε το αριστερό μου γόνατο και το έσφιξε».
«Δεν μπορούσα να δω τι συνέβαινε. Ο Σαμ σταμάτησε. Τότε άλλα χέρια έπιασαν  τους αστραγάλους μου και πήραν σειρά για να με βιάσουν».
«Το όλο θέμα πιθανότατα διήρκεσε περίπου μισή ώρα και έπειτα ο Sam κατέβηκε από  το στήθος μου και φώναξε κάτι στους φίλους του».
«Έπεσα στο πάτωμα, τράβηξα τα σορτς μου και άρπαξα την τσάντα μου».
«Ήμουν τόσο φοβισμένη που έξω χωρίς τα παπούτσια μου με ένα μάτσο αγόρια στέκεται στην πόρτα».
«Έτρεξα προς τη σκάλα φωνάζοντας : Μείνετε μακριά!»
«Τότε ένας από αυτούς μου έριξε τα παπούτσια μου και κατάφερα να τους γλιστρήσω καθώς έτρεχα κάτω. Όταν έφτασα στο κάτω μέρος υπήρχαν ακόμη δύο ή τρεις Ισραηλινοί που στέκονταν εκεί μπροστά από την πόρτα».
«Ήμουν τόσο φοβισμένη ότι δεν θα τα κατάφερνα, ότι δεν θα είχα άλλη ευκαιρία να δραπετεύσω. Άρχισα να φωνάζω και έτρεξα».
Στη συνέχεια της συνέντευξης της η 19χρονη αναφέρει ότι την κυνήγησαν και στην προσπάθεια της να ξεφύγει έπεσε σε λακκούβα και χτύπησε υο κεφάλι της και τότε οι Ισραηλινοί κατάφεραν να την πιάσουν.
«Ο Σαμ ήταν εκεί.  Δεν θυμάμαι τι έλεγε. Ίσως, "Είσαι εντάξει;" Μίλησε λίγο αγγλικά».
«Φώναζαν και ούρλιαζα  και έπειτα μερικοί από τους φίλους μου, που είχαν ακούσει όλη την αναταραχή, βγήκαν για να με βοηθήσουν και οι Ισραηλινοί έτρεχαν να ξεφύγουν σαν ποντίκια.»
Η ίδια περιέγραψε στη συνέντευξη που έδωσε το ξενοδοχείο αλλά και το πώς γνώρισε τον Σαμ.
«Ήμουν με τέσσερα ή πέντε κορίτσια στο ξενοδοχείο, όταν ήρθε μια παρέα περίπου 20 ισραηλινών. Έπιναν βότκα, σαφώς προσπαθώντας να μας εντυπωσιάσουν».
«Κάθισαν σε ένα τραπέζι δίπλα μας και ο Σαμ και εγώ είχαμε μια συνομιλία».
 «Την πρώτες μέρες των διακοπών μας ομολόγησε την αγάπη του για μένα, λέγοντας σε όλους τους φίλους του πως ήθελε να με παντρευτεί και να μου ζητήσει να μετακομίσω στο Ισραήλ. Αναρωτήθηκα αν ο ισραηλινός πολιτισμός να είναι έτσι, αλλά ήταν περίεργο. Φαινόταν κτητικός, πάρα πολύ».
«Ήμουν όμως χαρούμενη που έκανα διακοπές. Γιατί όχι»
Η 19χρονη αναφερόμενη στους φίλους του Σαμ, είπε ότι συνέχεια ήθελαν απεγνωσμένα να μπουν στο δωμάτιο που βρισκόταν με τον Σαμ.  Μάλιστα, πρόσθεσε ότι τέσσερις ημέρες μετά τη συνάντησή τους και μία ημέρα πριν ο Σαμ επιστρέψει στο Ισραήλ, της επιτέθηκαν, χαρακτηρίζοντας την ισχυριζόμενη επίθεση ως «προμελετημένη».