Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Τα πήγε περίφημα η Φαίη Καλυβιώτη στο Miss Tourism international. ΦΩΤΟ



Η γοητευτική Φαίη Καλυβιώτη εκπροσώπησε την Ελλάδα στο διαγωνισμό ομορφιάς Miss Tourism international, που έγινε στη Μαλαισία. Η Φαίη τα πήγε περίφημα και άκουσε πολύ καλά σχόλια από τους κριτές και γενικά, τους διοργανωτές. Η Φαίη ευχαρίστησε όσους την στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια.



"Ποιος θα το πίστευε ότι το ταξίδι μου ως υποψήφια του Πανθεσσαλικού Διαγωνισμού Ομορφιάς θα μου προσέφερε τόσο μοναδικές εμπειρίες . Είμαι τόσο ευγνώμων και θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσίως όσους με βοήθησαν να ζήσω το όνειρο ! 



Αρχικά ευχαριστώ την S. Prestige Show Production με National Director τον Σάκη Νικολάου και την Κα. Σταυρούλα Νικολάου (κατέχοντες τα δικαιώματα του Miss Tourism International Greece and Cyprus) που μετά από σχετική πρόταση στην National Director μου Ευαγγελία Γκίκα για την ανεύρεση της καταλληλότερης Ελληνίδας , αποφασίστηκε ότι η πλέον κατάλληλη για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό ήμουν εγώ . Ευχαριστώ θερμά την κυρία Νικολάου για την πλούσια εμπειρία ζωής ! Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω την Διοργανώτρια και υπεύθυνη του Πανθεσσαλικού Διαγωνισμού Ομορφιάς κ. Ευαγγελία Γκίκα που με επέλεξε ως Miss Teen Thessaly 2015 να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στον διαγωνισμό Miss Tourism International 2016 .



 Ήταν δίπλα μου καθ όλη την διάρκεια του διαγωνισμού και ήταν εκεί για μένα πάντα και όλες τις ώρες και στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα.Δεν την αποκαλούμε τυχαία mama director . Ο στυλίστας του διαγωνισμού μας Ευάγγελος Σαλευρής , ο εκπληκτικός αυτός άνθρωπος επέλεξε για εμένα τα καλύτερα ρούχα από τους καλύτερους Έλληνες σχεδιαστές ! Ευχαριστώ θερμά το Atelier Rene και την Μπάγια Αντωνοπούλου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ώστε να φορέσω την χειροποίητη εθνική φορεσιά με στοιχεία γλυπτικής και ένα μοναδικό μαύρο coctail dress που επέλεξα να φορέσω και να συνοδεύει τις αναμνήσεις μου στο πάρτι της στέψης . 



Ευχαριστώ το διάσημο σχεδιαστή μόδας TRANOULIS HAUTE COUTURE για τα μοναδικά φορέματα του τελικού αλλά και της φωτογράφισης του διαγωνισμού καθώς και τα coctail dresses . Την γκαρνταρόμπα μου ολοκλήρωσαν οι Panko Shoes , Portreto Boutique και Clever Store τους ευχαριστώ θερμά! "<3