Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Το "SAN MARINO" κάνει διακοπές στην Ελλάδα. ΦΩΤΟ

Διακοπές στην Ελλάδα κάνουν αυτές τις μέρες οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου "SAN MARINO" της Πάφου, Αντώνης και η σύζυγός του Ελένη.
Βρίσκονται στην Αθήνα όπου σήμερα επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, διάφορα μοναστήρια. 
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ τους εύχεται Καλές διακοπές.