Διακοπές στην Ελλάδα κάνουν αυτές τις μέρες οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου "SAN MARINO" της Πάφου, Αντώνης και η σύζυγός του Ελένη.
Βρίσκονται στην Αθήνα όπου σήμερα επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, διάφορα μοναστήρια.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ τους εύχεται Καλές διακοπές.