Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Μοντέλο και ηθοποιός η κουκλάρα από την Πάφο ΒΙΟΛΕΤΑ ΛΟΡΕΝΣ



Το πανέμορφο μοντέλο Βιολέτα Λόρενς κάνει στροφή στην καριέρα της και ασχολείται και με την υποκριτική. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ, μίλησε για τις σειρές που έχει εμφανιστεί, για τα μελλοντικά της σχέδια τόσο στο μόντελινγκ όσο και στην υποκριτική  αλλά και την προσωπική της ζωή.


       Βιολέτα, είσαι από την Πάφο,  ξεκίνησες ως μοντέλο και μάλιστα,  έλαβες  μέρος στα Κυπριακά καλλιστεία το 2015. Ασχολήθηκες με το μόντελινγκ αλλά   κάνεις στροφή στην καριέρα σου. Με τι ασχολείσαι τώρα;  

Ασχολούμαι κυρίως με την υποκριτική, οτιδήποτε έχει σχέση με τηλεόραση και κινηματογράφο, όπως επίσης ξεκίνησα τον τελευταίο χρόνο πιο εντατικά διαφημίσεις σε τηλεόραση παγκόσμια.



    Πες μας την εμπειρία σου από δύο πολύ καλά σίριαλ που εμφανίστηκες στην Ελλάδα.
Ύστερα από το Μπρούσκο, δυο από αυτά ήταν  "Το Τατουάζ" και "9 Μήνες", οι ρόλοι μου ήταν παρόμοιοι με την διαφορά στην αλλαγή γλώσσας. Η τελευταία μου εμπειρία στο Τατουάζ ήταν εξαίρετη  ως προς το συνεργείο και ως προς τον ρόλο που μου ανέθεσαν.

    Πως κατάφερες να γίνεις γνωστή και να παίζεις σε Ελλάδα και εξωτερικό ως ηθοποιός;
Η φήμη μου ξεκίνησε κυρίως από τα καλλιστεία του 2015 όταν από εκεί ξεκίνησαν όλες οι προτάσεις για γυρίσματα και άρχισα με πολύ υπομονή, επιμονή και δουλειά. Οφείλω βέβαια και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντρέα Γεωργίου όπως επίσης και Κούλλη Νικολάου που με επέλεγαν και πρότειναν σε νέους ρόλους.



     Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Προς το παρόν να συνεχίσω την καριέρα μου και στην πορεία να κάνω κάποια βήματα πιο εντατικά στο εξωτερικό όσο αφορά μεγάλα ονόματα σχεδιαστών μόδας.

       Μόνιμα μένεις Κύπρο ή εξωτερικό;
Η βάση μου είναι στην Κύπρο, κάνω όμως συχνά περιοδείες για δουλειές στο εξωτερικό και επιστρέφω.



    Υπάρχουν ευκαιρίες στην Κύπρο για να εξελιχτείς ως ηθοποιός ή  προτιμάς το εξωτερικό;

Ως ευνόητο στο εξωτερικό υπάρχουν χιλιάδες ευκαιρίες για δουλειά γιατί υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση επίσης, όμως η Κύπρος για μένα ήταν μια δυνατή βάση και με βοήθησε να χτίσω ένα καλό όνομα και είμαι περήφανη που εκπροσωπώ την Κύπρο όπως και την Ελλάδα στο εξωτερικό.



    Είσαι μια πανέμορφη κοπέλα. Πως σε αντιμετωπίζουν οι άντρες; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

Θεωρώ ότι η εμφάνιση κάνει τους άντρες να μου φέρονται πιο ευγενικά και έχω διαπιστώσει πως είναι πρόθυμοι να κάνουν τα πάντα ώστε να μου τραβήξουν την προσοχή. Ωστόσο βρίσκομαι εδώ και λίγους μήνες σε σχέση με ένα εξαιρετικό άντρα τον Στέλιο Γρηγορίου.



      Οι δικοί σου άνθρωποι στηρίζουν αυτά που κάνεις επαγγελματικά;
Στην αρχή δεν ήταν υπέρ με το επάγγελμα που είχα διαλέξει αλλά στην πορεία όταν άρχισα να έχω εξέλιξη στήριξαν με όλη την αγάπη τους και μου έδειξαν την εκτίμηση τους.



     Είσαι ικανοποιημένη από την επαγγελματική σου πορεία;
Αν όχι απόλυτα, είμαι πολύ κοντά! Πιστεύω έχω πολλά να δώσω ακόμα στην επαγγελματική μου ζωή.