Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Η Ριάννα Νεοφύτου από την Πάφο στο World Next model. ΦΩΤΟ



Η γοητευτική Ριάννα Νεοφύτου από την Πάφο βρίσκεται στο Λίβανο από τις 8 Ιουνίου και εκπροσωπεί την Κύπρο στο World Next model που ολοκληρώνεται στις 28 του μήνα. Η Ριάννα παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μίλησε για τα καλλιστεία  που λαμβάνει μέρος, την όλη διαδικασία, το ημερήσιο πρόγραμμα αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.



Ριάννα εκπροσωπείς την Κύπρο στο World Next model που γίνεται στο Λίβανο. Πες μας μερικά πράγμα τα για το διαγωνισμό ομορφιάς.
Βρισκόμαστε στο ‘Beirut’ του Λίβανου μαζί με ακόμη 55 κορίτσια από διαφορετικές χώρες . Ο διαγωνισμός ξεκίνησε από τις 8 του Ιούνη και θα τελειώσει στις 28. Περνάμε υπέροχα και είμαι πολύ χαρούμενη για την ευκαιρία που είχα να γνωρίσω τόσα πολλά κορίτσια . Το πρόγραμμα μας είναι πολύ βαρυφορτωμένο από το πρωί μέχρι το βράδυ αφού επισκεπτόμαστε πολλά μέρη όπως εστιατόρια , σπα, οδοντιατρικές κλινικές , μαγαζιά με ρούχα και κάνουμε αρκετές φωτογραφήσεις. Επίσης ο Λίβανος φημίζεται για τα νυχτερινά κέντρα του στα οποία πήγαμε πολλές φορές.
Η προβολή του διαγωνισμού θα γίνει από το ‘MTV Lebanon’.


Πως έγινε η επιλογή σου;
 H επιλογή μου έγινε μέσα από το πρακτορείο μου ‘Prestige Models Show Production’



Είσαι από την Πάφο. Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
 Ναι, είμαι από την Πάφο. Ασχολούμαι με το μόντελιγκ ερασιτεχνικά. Μόλις αποφοίτησα και από τον Σεπτέμβρη ξεκινούν οι σπουδές μου.

Πιστεύεις θα ωφεληθείς από το συγκεκριμένο διαγωνισμό ομορφιάς; Θα ανοιχτούν πόρτες για εργασία στο εξωτερικό;
Πιστεύω θα ωφεληθώ , μιας και είναι μια αξέχαστη εμπειρία την οποία δεν έχουν πολλοί την ευκαιρία να ζήσουν. Ελπίζω και πιστεύω πως ναι θα ανοιχτούν για μένα πόρτες στο εξωτερικό.

Πως σε αντιμετωπίζουν μέχρι τώρα οι διοργανωτές;
Οι διοργανωτές του διαγωνισμού είναι φιλικοί και ευγενικοί προς όλους μας και μας βοηθούν να φθάσουμε πιο κοντά στο όνειρο μας.

Ποιους θες να ευχαριστήσεις ;    
Θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω τους γονείς μου και την ‘Prestige Models Show Production’ που μου έδωσε αυτή τη δυνατότητα. Συγκεκριμένα την διευθύντρια Σταυρούλα Νικολάου Miss Cyprus & Greece Tourism και τον manager director Σάκη Νικολάου , την  ηλεκτρονική εφημερίδα ‘Φιλόξενος ‘ για την συνέντευξη αυτή , τον ‘Elie Nahas’ για όλα όσα μας προσφέρει καθημερινά , τους σχεδιαστές , Έλενα Περδικάκι και από Ελλάδα, Μαρία Κορακά ‘atelie white’ , Γαλάτεια Κώστα ,τους χορηγούς του διαγωνισμού , τον φωτογράφο Steve Berzghal, αλλά και τα άτομα που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν σε κάθε βήμα μου. Είμαι εδώ για να εκπροσωπήσω την Κύπρο και όχι τον εαυτό μου.