Κυριακή 7 Αυγούστου 2022

Σταυρούλα Μαρτσούκου - Τζάκσον. Ένα φρέσκο πρόσωπο της Ελληνικής τηλεόρασης

Για όλους και για όλα μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ ένα νέο πρόσωπο της τηλεόρασης, η γοητευτική  Σταυρούλα Μαρτσούκου - Τζάκσον. Μίλησε για τις συνεργασίες της στην τηλεόραση, για την αναγνωρισημότητα που τυγχάνει από τον κόσμο, για τα μελλοντικά της σχέδια, για το γεγονός που προβάλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα από την εκπομπή του Νίκου Μουτσινά αλλά και τα προσωπικά της. Επίσης, σχολίασε και γενικά τις δύσκολες εποχές που ζούμε. Είμαστε σίγουροι πως η Σταυρούλα έχει μέλλον στην τηλεόραση και θα φτάσει ψηλά.

 1 - Σταύρουλα πως ήταν η φετινή σεζόν στην τηλεοπτική εκπομπή που εμφανίζεσαι;

Ήταν ένας δυνατός χειμώνας,  περάσαμε υπέροχες στιγμές με τους συνεργάτες μου ! Πήγαμε πολύ καλά … ο κόσμος μας αγαπάει ! Η εκπομπή Tsitsipas live που μεταδίδεται κάθε Σάββατο από την συχνότητα του Astra tv έδειξε ιδιαίτερη εκτίμηση το κοινό μας.  Χαίρομαι πραγματικά γι 'αυτό !!

2.    -Πώς είναι η συνεργασία σου με τους υπόλοιπους συντελεστές;

Άψογη !!! Ο κεντρικός παρουσιαστής Αποστολής Τσιτσιπας είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος!! Επίσης και η συμπαρουσιάστρια μας Βίκυ Νάσιου, φοβερό κορίτσι, έξω καρδιά , έχουμε κουμπώσει μεταξύ μας, έχουμε πολύ καλή χημεία!! Επίσης τα παιδιά που βρίσκονται πίσω στα backstage κάνουν άψογα την δουλειά τους !!

3.     -Ο Μουτσινάς σε παίζει πολύ συχνά στην εκπομπή του. Δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για σένα. Σε ικανοποιεί η εξέλιξη αυτή; Σε έχει καλέσει στην εκπομπή του ή έχεις μιλήσει μαζί του;

Ο Νίκος είναι  χρόνια επαγγελματίας στον χώρο, εκτιμώ πολύ τα ωραία του λόγια προς το πρόσωπο μου, χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που ακούω κάτι θετικό να σχολιάζει προς το πρόσωπο μου!

4.     -Με τα προσωπικά σου πως πας; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

Συμβαίνουν όμορφα πράγματα τον τελευταίο καιρό στα προσωπικά μου !!  Οι μέρες μου κυλούν ροζ ! Στην παρούσα φάση ναι υπάρχει κάτι πολύ όμορφο που με κάνει να βλέπω με χρώματα την ζωή !

5.     -Πως σε αντιμετωπίζει ο κόσμος όταν σε βλέπει στο δρόμο;

Πραγματικά δεν το περίμενα να έχω τόση απήχηση .. μάλλον δεν το έχω συνηθίσει κάτι τέτοιο να με σταματάνε στον δρόμο !! Μου λένε πολύ όμορφα λόγια … ότι  βλέπουν την εκπομπή μας ότι μας αγαπάνε !!

6.    - Ποια η γνώμη σου για τις μέρες που ζούμε;

Γενικά βλέπω ο κόσμος να έχει ανάγκη από χαμόγελα. Έχουν συμβεί τα δύο τελευταία χρόνια πολλά στις ζωές μας. Πρέπει ο καθένας μας ξεχωριστά να έχει δύναμη του εαυτού του, να μπορεί να ανταπεξέλθει στις τυχόν συγκυρίες ! Όμως, όλα περνάνε.  Ότι άσχημο μπορεί να συμβεί,  θα συμβεί αργότερα και κάτι θετικό !! Δεν μπορεί να είμαστε συνεχώς σε μια έπαρση. Εξάλλου όλες οι δυσκολίες λύνονται με καλή διαχείριση!! Όλα καλά θα πάνε,  αρκεί να έχουμε πολιτικούς που να νοιάζονται αληθινά γι' αυτόν τον τόπο !

 

Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου Τζάκσον είσαι φοβερό κορίτσι !!

Πέτρο, εγώ ευχαριστώ  την ηλεκτρονική σας εφημερίδα ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ που πάντα με στηρίζει από τα πρώτα βήματα μου ! Εύχομαι τα καλύτερα για εσάς και την οικογένειάς σας !!


Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό που μας παραχώρησε η Σταυρούλα.













Δεν υπάρχουν σχόλια: