Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Κώστας Ψαθάς. Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό Σ. Περίσση



Ονομάζομαι Ψαθάς Κωνσταντίνος!!Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1964 και είμαι μόνιμος κάτοικος του πανέμορφου νησιού μου ΣΚΌΠΕΛΟ!!Έχω μία κορη απόφοιτος τουριστικών επαγγελμάτων η οποια εργάζεται στον τομέα του Τουρισμου!!Έχω τελειώσει τεχνικός ηλεκτρονικος..με προϋπηρεσία 14 ετών στην SONY HELLAS...
Παράλληλα εργάζομαι και ασχολούμαι με την τουριστική ιδιωτική μου επιχείρηση και γενικά με το κομμάτι του τουρισμού πολλά χρόνια..Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά με γνώμονα την αγάπη μου για το νησί και τους πατριώτες μου..Ένα πανέμορφο νησί που επιβάλλεται να αναδειχθεί περαιτέρω και να πάρει τη θέση που τού αξιζει σαν τουριστικός προορισμός της Ελλάδος!!Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον υποψήφιο δήμαρχο Σταμάτη Περισση πού μου έκανε την τιμή να με κατατάξει οπως και με πολλους άλλους συμπατριώτες μου στον συνδυασμό 《Το νησί μας πρώτα,Δημιουργια ξανά 》Ως υποψήφιο δημοτικό συμβούλιο!!Στις εκλογές της 26ης Μαϊου ας σκεφτούμε ποιος πραγματικά θέλουμε να μας εκπροσωπεί,τι Δημοτικό Συμβούλιο θελουμε να έχουμε,τι κουλτουρα και τι ηθη θέλουμε να καθιερώσουμε..Ας κοιτάξουμε τωρα μπροστά..Με ονειρα και όραμα για ενα πιο Ευοίωνο μέλλον με λιγότερες φανφάρες και περισσότερη ουσία!! Σας ευχαριστώ απο καρδιάς <<<ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΨΑΘΆΣ >>>Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δημο Σκοπελου με τον συνδυασμό του Υποψηφίου Δημάρχου Σταμάτη Περισση..<<<Το νησι μας πρώτα,Δημιουργία ξανά >>>