Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Ανοδική πορεία καταγράφει η Σταυρούλα Μαρτσούκου – Τζάκσον στην τηλεόραση

Θετικότατα σχόλια ακούει η  Σταυρούλα Μαρτσούκου – Τζάκσον, συμπαρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ με την ευκαιρία των γενεθλίων της,  μας μίλησε για την εκπομπή που συμμετέχει, για τα σχόλια των τηλεθεατών που την συναντούν στο δρόμο, για τα χόμπι της αλλά και την προσωπική της ζωή.   Χρόνια πολλά Σταυρούλα από το ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Να τα χιλιάσεις.

 

1 - Σταυρούλα είμαστε στο Φλεβάρη. Πως πάει η φετινή τηλεοπτική σεζόν στο κανάλι που εμφανίζεσαι ως συμπαρουσιάστρια;

Η θεαματικότητά  μας όλο και ανεβαίνει! Έχουμε σταθερό κοινό αλλά επίσης έχουμε και τηλεθεατές από πολλές περιοχές εντός και εκτός Ελλάδος ! Πάμε περίφημα!     

 

2. Η συνεργασία σου με τον σταθμό πως είναι;

Άψογη και με τον σταθμό αλλά και με τον κεντρικό μας παρουσιαστή Αποστολή Τσιτσιπά φοβερός άνθρωπος μου έχει μάθει πολλά όλα τα χρόνια αυτά δίπλα του είναι μεγάλος μέντορας για μένα τον  θαυμάζω και νιώθω τυχερή κοντά του !   

 

3. Μεσημεριανές εκπομπές συνεχίζουν να σε παίζουν. Σε ενοχλεί;

Ναι βέβαια ο Μουτσινάς πάντα παίζει στιγμιότυπα μας και μου σχολιάζει την ενδυμασία μου κάθε φορά ! Καθόλου δεν με ενοχλεί … ίσα ίσα χαίρομαι πάρα πολύ ! 

 

4. Είμαι σίγουρος πως ο κόσμος πλέον σε αναγνωρίζει στο δρόμο. Πως σε αντιμετωπίζουν;

 

Ναι με αναγνωρίζουν,  με σταματάνε στον δρόμο μου λένε ωραία λόγια …συνέχισε έτσι Τζάκσον σε αγαπάμε, σε βλέπουμε κάθε Σάββατο στις 3 το μεσημέρι, όμορφα λόγια ναι !! Με φωνάζουν στον δρόμο άνθρωποι που δεν τους ξέρω προσωπικά, δεν το έχω συνηθίσει αυτό είναι η αλήθεια μου φαίνεται περίεργο λίγο (( Γελάει )) αλλά όταν εκτίθεται κάποιος δημόσια λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο μου αρέσει με κολακεύει !!!

 

5. Έχεις αποκτήσει πλέον μεγάλη εμπειρία στην τηλεόραση. Υπάρχει κάποια πρόταση από κάποιο μεγάλο κανάλι Πανελλαδικής εμβέλειας να συμμετέχεις σε πάνελ;  Θα το ήθελες;

Κάτι μου έχουν προτείνει θα το ήθελα εφόσον σταματούσε η συνεργασία μου με την τωρινή εκπομπή.. κάτι που είναι δύσκολο δεν αφήνω ποτέ στην μέση ότι ξεκινώ άρα η απάντηση είναι όχι προς το παρόν!   Δεν μπορώ εξάλλου χωρίς Αποστολή στον αέρα είπα και επάνω είναι ο μέντορας μου ! 

 

6. Εκτός από την τηλεόραση, με τι άλλο ασχολείσαι;

Με τα χόμπι μου χορό κατά κύριο λόγο, με αδέσποτα σκυλάκια που δεν είναι χόμπι αλλά θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ αυτές τις ομορφιές είναι οι άγγελοι πάνω στη γη ! Αρκετές βόλτες , βασικά όλη εβδομάδα μου περνάει ήρεμα ! Προκύπτουν διάφορα ταξίδια αλλά μου είναι λίγο δύσκολο να ξεφύγω αυτό το διάστημα λόγου που έχω δύο αξιαγάπητα σκυλάκια στο σπίτι μου και έτσι δεν το κουνάω ρούπι!!! 

 

7. Τα προσωπικά σου πως είναι αυτή την περίοδο;

Προσωπικά … δεν έχω προσωπικά είναι όλα  στην φόρα στην δημοσιότητα!! (( Γελάει ))  ροζ δεν είναι αλλά ούτε και γκρι!! Μου αρέσει η ηρεμία !













Δεν υπάρχουν σχόλια: