Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Η Miss Hellas 2021 Κατερίνα Πασαλάρη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα καλλιστεία Miss Europe 2023

 

Η πανέμορφη Κρητικιά Κατερίνα Πασαλάρη, Miss Hellas 2021 και εκπρόσωπος της Ελλάδας στα καλλιστεία Miss Europe 2023, παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Μας μίλησε για την καταπληκτική της πορεία μέχρι τώρα στο χώρο του μόντελινγκ, για τα μελλοντικά της σχέδια, τις σπουδές που έχει κάνει αλλά και για την προσωπική της ζωή. Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο και δηλώνει πως θα είναι στο πλευρό της.   

 

             Κατερίνα σε ευχαριστούμε για τη συνέντευξη που παραχωρείς στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Είσαι Κρητικιά. Είχες εκλεγεί Miss Hellas 2021. Συγχαρητήρια.  Φέτος θα λάβεις μέρος στα καλλιστεία Miss Europe 2023  που θα γίνει στο Λίβανο. Πες μας μερικά πράγματα για την έως τώρα πορεία σου στο χώρο. Τους διαγωνισμούς, καλλιστεία που έλαβες μέρος; Πως και πότε ξεκίνησες;

Σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε με αυτή τη συνέντευξη να πω κάποια πράγματα για μένα.

Ονομάζομαι Κατερίνα Πασαλάρη και είμαι από την Κρήτη.

Η ενασχόληση μου με το χώρο της μόδας και της ομορφιάς ξεκίνησε στα δεκαοχτώ μου όταν αποφάσισα να δηλώσω συμμετοχή στον Παγκρήτιο διαγωνισμό ομορφιάς το 2016 όπου στέφθηκα Μις Κρήτη.

Αυτός ήταν και ο πρώτος σημαντικός σταθμός στη μετέπειτα πορεία μου.

Το 2021 συμμετέχοντας στα Εθνικά Καλλιστεία Σταρ Ελλάς- Μις Ελλάς – Μις  Γιανκ μου απονεμήθηκε ο τίτλος της Μις Ελλάς !!

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε ετοιμάζομαι να κάνω το τρίτο μου βήμα εκπροσωπώντας την Ελλάδα στον διεθνή διαγωνισμό Μiss Europe 2023.

 

2.     Πόσο άλλαξε η ζωή σου από τη στιγμή που πήρες το στέμμα της Miss Hellas 2021;

Μετά την στέψη μου ως Μις Κρήτη 2016 μπήκα δυναμικά στο χώρο της τηλεόρασης ως μοντέλο κι έγινα αναγνωρίσιμη σε ολόκληρη την Κρήτη.

Παράλληλα έκανα φωτογραφίσεις, διαφημιστικά σποτ και πασαρέλες σε fashion shows.

Tο στέμμα της Μις Ελλάς 2021 απογείωσε την καριέρα που έχτισα τα προηγούμενα χρόνια.

 

3.        Πως προέκυψε ο Λίβανος και το  Miss Europe 2023;

Από τη στιγμή που στέφθηκα Μις Ελλάς διακαής πόθος μου ήταν να εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε έναν διεθνή διαγωνισμό.

Η πρόταση για τη συμμετοχή μου στα miss Εurope 2023 έγινε από την Κα Σταυρούλα Νικολάου Πρόεδρο Διεθνών Διαγωνισμών ομορφιάς και τουρισμού και οι τους διοργανωτές του ”Miss Europe 2023” που με επέλεξαν να είμαι εκείνη που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα και αισθάνομαι πολύ περήφανη για αυτό!!

 

4.        Μπορούμε να πούμε πως είσαι επαγγελματίας  μοντέλο, έτσι;

Από τα  δεκαοκτώ μου είμαι επαγγελματίας μοντέλο.

Εξασκώ το επάγγελμα που αγαπώ, στην αρχή παράλληλα με τις σπουδές μου κι έπειτα με τη δουλειά μου. Εργάζομαι στην aegeo spas και διδάσκω στην Cristi Academy.

 

5.          Τι δυσκολίες κρύβει ο χώρος σας;     

Όπως όλα τα επαγγέλματα, έτσι και αυτό έχει τα κατά του. Πρώτα απ' όλα κρίνεσαι καθημερινά για την εμφάνιση σου, τα κιλά σου, τα μαλλιά σου. Πρέπει πάντα να είσαι όμορφη με αλαβάστρινη επιδερμίδα σε κάθε δουλειά ανεξάρτητα με την ψυχολογία σου.

Επίσης ένα ακόμη μειονέκτημα είναι το εξής:

Το λαμπερό αποτέλεσμα που θα βγει προς τα έξω σε μία φωτογράφιση ή σε ένα show κρύβει μία σωματική κούραση που μόνο όσοι είναι backstage γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται.

Όταν όμως αγαπάς αυτό που κάνεις θα δικαιωθείς από το αποτέλεσμα τόσο μιας επιτυχημένης φωτογράφησης όσο και για την επιτυχία ενός fashion show.

Σ αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω ότι ο κόσμος της ομορφιάς είναι πολύ δύσκολος όσον αφορά τις ανθρώπινες σχέσεις τόσο στο να συνάψεις φιλίες αληθινές όσο και ερωτικές σχέσεις.

 

6.        Είσαι μια εντυπωσιακή κοπέλα…πως σε αντιμετωπίζει ο αντρικός πληθυσμός; Κάποια σχέση υπάρχει αυτή την περίοδο;

Στην εποχή που ζούμε οι ανθρώπινες σχέσεις είναι πολύ δύσκολες, πόσο μάλλον στο επάγγελμα το δικό μου. Εννοείται πως ακούω όμορφα και ευγενικά κομπλιμέντα αλλά δύσκολα θα με πλησιάσουν. Αυτή την χρονική περίοδο είμαι ελεύθερη, εμπιστεύομαι δύσκολα και δίπλα μου θέλω να έχω έναν άνθρωπο ο οποίος θα με στηρίζει και θα είναι πάντα στο πλευρό μου, εξίσου και εγώ το ίδιο.

 

7.           Έχεις σπουδάσει κάτι;

Πέρασα κατόπιν πανελλαδικών εξετάσεων στο τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής μουσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το όνειρο μου όμως από μικρό παιδί ήταν η αισθητική και ο χώρος της ευεξίας. Έχω τελειώσει Αισθητική και επαγγελματικό Μακιγιάζ καθώς και modelling στο Cristi Academy.

 

8.         Τι σου αρέσει περισσότερο; Η πασαρέλα ή η φωτογράφιση;

Το 2016 ξεκίνησα στον χώρο της μόδας, ότι και αν κάνω το αγαπώ, από φωτογραφίσεις, πασαρέλα μέχρι και video spot. Δεν διαχωρίζω τίποτα, πάντα το διασκεδάζω μέχρι και την τελευταία στιγμή.

 

9.           Με την τηλεόραση θα ήθελες να ασχοληθείς; Είχες προτάσεις;

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα μου έχουν γίνει διάφορες προτάσεις, εννοείται πως η τηλεόραση μου αρέσει και θα ήθελα κάποια στιγμή στο μέλλον να ασχοληθώ.

 

10.       Ποιους θες να ευχαριστήσεις για την μέχρι τώρα πορεία σου αλλά και την επικείμενη  συμμετοχή σου στο Miss Europe 2023

Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, χωρίς αυτούς τους δυο ανθρώπους στο πλευρό μου δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι αυτή την στιγμή, για ότι έχω καταφέρει στην ζωή μου ευθύνονται λοιπόν οι γονείς μου, που ήταν πάντα δίπλα μου, να μου δίνουν αγάπη, να με στηρίζουν και να προχωράμε μαζί.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες για τους διοργανωτές του “Miss Europe 2023” που με επέλεξαν να εκπροσωπήσω την Ελλάδα.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Prestige Show Production, την Πρόεδρο των Διεθνών Διαγωνισμών και τουρισμού Κα Σταυρούλα Νικολάου.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είμαι ευγνώμων για τους χορηγούς και υποστηρικτές μου, που διευκολύνουν όλη την προετοιμασία και την μετάβαση στη Βηρυτό.

Χρυσός χορηγός: aegeo spas:

Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία διαχείρισης κέντρου ευεξίας & SPA. Με δυναμική παρουσία από το 2007 σε 4* , 5* Ξενοδοχεία, Resorts, Villas, Boutique, City Hotel σε Ελλάδα & Εξωτερικό. Είμαι μόνιμη συνεργάτης πολλά χρόνια και Πρέσβιρα 2023 της AEGEO SPAS.

Nik Alex: ένας από τους καλύτερους σχεδιαστές μόδας όπου θα επιμεληθεί τα φορέματα για την παρουσίαση και την τελική μου εμφάνιση.

Kyana: επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών όπου μπορείς να καλύψεις όλες τις ανάγκες σου.

Τάκης Δρόσσος: επαγγελματίας φωτογράφος και καλό φίλος. Έχουμε δουλέψει πολλές φορές στο παρελθόν και συνεχίζουμε για να κάνουμε το καλύτερο δυνατών.

Samolis travel: Έχει αναλάβει την μετάβαση μου από Ελλάδα-Βηρυτό και Βηρυτό-Ελλάδα.

Envy: ο επιχειρηματίας Κ Δημήτρης Πιτσικάκης που με εμπιστεύτηκε.

Cristi Academy: ξεκίνησα στην Cristi Academy το 2016 στο τμήμα του modelling. Τα τελευταία 3 χρόνια διδάσκω στο τμήμα spa-massage / spa therapist.

Natural Hair: τον Κ Νίκο Δημητρίου, η υποστήριξη του σημαίνει πολλά για εμένα.

PaNiC-BiDs: Οικογενειακή επιχείρηση. Είμαι πολύ χαρούμενη που τους έχω δίπλα μου για ακόμη μια φορά.

Grekodes real estate: Ευχαριστώ πολύ την Κα Δέσποινα που με  βοήθησε να εκπληρώσω τον στόχο μου.

 

Και φυσικά όλους τους ανθρώπους που μου έδειξαν αγάπη και μου έδωσαν δύναμη όλα αυτά τα χρόνια για άλλη μια φορά σε διεθνές επίπεδο…για την πατρίδα μου, την όμορφη Ελλάδα που τόσο αγαπώ!














Δεν υπάρχουν σχόλια: