Τρίτη 2 Απριλίου 2024

Συνέντευξη με τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Πάφου Δημήτρη Μαραγκό – Κίνηση Σωτηρία της Πάφου

Συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ παραχώρησε ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πάφου Δημήτρης Μαραγκός με την Κίνηση Σωτηρία της Πάφου. Μίλησε για την υποψηφιότητά του, για το που θα δώσει σημασία εάν εκλεγεί, για τη ζωή του αλλά και τα ΜΜΕ που ίδρυσε.

 

1.     Στις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης της 9ης Ιουνίου θα είστε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Με ποιο κόμμα και γιατί βάζετε υποψηφιότητα;

 

Στις επικείμενες  Εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που θα διεξαχθούν την Κυριακή 9 Ιουνίου 2024, δηλώνω παρών.  Θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  Πάφου με την Κίνηση Σωτηρία της Πάφου.

Είμαι πανέτοιμος  να εργαστώ σκληρά για την πρόοδο και την ευημερία της πόλης μας. Για την Πάφο που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε και θέλουμε να την δούμε να προοδεύει κι άλλο.

 

2.     Γιατί να σας ψηφίσουν οι δημότες της Πάφου;

Σας καλώ να με ψηφίσετε σε αυτή την εκλογική διαδικασία και σας υπόσχομαι ότι θα φτιάξουμε μια Πάφο δυνατή και ισχυρή. Μια Πάφο που οι συμπολίτες μας θα ζουν με αξιοπρέπεια. Βοηθούσα και συνεχίζω να βοηθώ τους συμπολίτες μου στα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Δυστυχώς,  προβλήματα υπάρχουν και μάλιστα πάρα πολλά. Ακρίβεια σε όλους τους τομείς, γραφειοκρατία, προβλήματα με τις τράπεζες κ.α

 

3.     Τι θέλετε να αλλάξει στην Πάφο;

Είμαι έτοιμος να συμβάλλω στην  βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μου και γενικά στην καθημερινότητα του καθενός. Κοιτάζω και θα συνεχίσω να το κάνω, τα μικρά προβλήματα των συμπολιτών μου. Τα προβλήματα της γειτονιάς. Εκεί είναι που πρέπει να δώσουμε σημασία. Γιατί και η κάθε γειτονιά είναι Πάφος.


4.     Η Πάφος είναι μια τουριστική πόλη με πολλές όμως μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τι μπορεί να αλλάξει σε αυτούς τους τομείς; 

 

Πρέπει Να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τη μεσαία τάξη, γενικότερα. Να συγκρατήσουμε την ανοδική πορεία των ενοικίων.  

Έχω όραμα για την Πάφο, που αξίζει να αναδειχτεί περαιτέρω. Να φτάσει πολύ ψηλά και να γίνει, μεταξύ άλλων,  Νο1 τουριστικός προορισμός,  γιατί το αξίζει. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτε από άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

Με περισσότερες πτήσεις, περισσότερα ανοίγματα και δυνατότερη προβολή της Πάφου στο εξωτερικό θα πετύχουμε το θεμιτό αποτέλεσμα. 

 

5.     Προέρχεστε από πολύτεκνη οικογένεια, έτσι κ. Μαραγκέ; Πείτε μας δυο λόγια για την οικογένειά σας.

Γονείς μου ήταν ο Σπύρος Μαραγκός από τη Μεσόγη και μητέρα μου η Αντιγόνη από τη Λάσα, πολύτεκνοι με 9 παιδιά. Από το γάμο μου απέκτησα δύο κόρες. Την Γεωργία και την Αντιγόνη. Η Γεωργία είναι Ειδικός Παιδίατρος και διατηρεί το δικό της ιδιωτικό ιατρείο στο Ιατρικό Κέντρο Χρυσοβαλάντου, στην Πάφο. Η Αντιγόνη σπούδασε αισθητικός στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο CDA στην Πάφο.

 

6.     Έχετε εργαστεί στην Σαουδική Αραβία;

Το 1976 μετέβηκα στην Σαουδική Αραβία όπου και προσλήφθηκα από την Ελληνική Κατασκευαστική Εταιρεία «ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ» στη θέση του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού. Λόγω των πολύ καλών γνώσεων μου, αναβαθμίστηκα γρήγορα σε εργοδηγό.  Σύντομα έγινε διευθυντικό στέλεχος. Έμεινε εκεί μέχρι το 1983

 

7.     Στη συνέχεια επιστρέψατε Κύπρο;

Επέστρεψα και αρχικά άνοιξα ένα από τα πρώτα βίντεο κλαμπ στην Πάφο και στην συνέχεια ίδρυσα την πρώτη εταιρεία διάθεσης και αναπαραγωγής Video ταινιών στην Πάφο και παράλληλα δημιουργώ την εταιρεία παραγωγής Κυπριακών και Ελληνικών ταινιών MARANGOS PRODUCTION. Συνεργάστηκα με όλους τους μεγάλους Κύπριους ηθοποιούς, όπου δημιουργήσαμε πλειάδα ταινιών.

 

8.     Ιδρύσατε όμως και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Το 1995 ίδρυσα το  PAFOS TV.

Το 2002 την τοπική εφημερίδα Αποκάλυψη και το 2003 τον ραδιοφωνικό σταθμό POINT FM. Μέσα μαζικής ενημέρωσης που άφησαν εποχή στην Πάφο.

Ταυτόχρονα είχα αναλάβει υπεύθυνος κινηματογραφιστών σε όλα τα Παγκύπρια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

 

9.      Έχετε ιδρύσει και την MARAGOS MOBILE PHONE

Αυτό έγινε το 2000. Οι γνώσεις μου πλέον έχουν φτάσει σε ανώτερο επίπεδο. Και στο τομέα αυτό συνεργάζομαι με Κύπρο και εξωτερικό. Συνεργασίες υψηλής τεχνολογίας.

 

10.Ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στους συμπολίτες σας;

Αγαπητοί συμπολίτες, θα είμαι πάντα δίπλα σας σε ότι σας απασχολεί. 24 ώρες του εικοσιτετράωρο θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου. Το τηλέφωνο μου είναι στη διάθεσή σας. Γνωρίζετε ποιος είμαι,  πόσο έχω βοηθήσει και συνεχίζω να βοηθώ αλλά και αναδείξει αυτή την πόλη, ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΜΕ που ίδρυσα. 

Με το σύνθημα «Βοηθάμε  και προχωράμε» σας καλώ να με στηρίξετε για να πετύχουμε. Είμαι πάντα δίπλα σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: